Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muilla ollut vastaavaa??

04.10.2006 |

elikkäs tein tossa noin 3 vko sitten plussan ja neuvolasta sanottiin että menisisin ultraan ensin jotta saataisiin tarkka laskettu aika koska kiertoni on ollu mitä sattuu. no tänään menin ihan innoissani ultraan ja siellä ei vielä näkynyt mitään, lääkäri sanoi että joko on vielä niin alussa ettei näy tai sitten tuulimuna. maailmani jysähti siihen en tiedä itkeäkö vaiko mitä, tunne on sellainen että se on tuulimuna koska itsestäni tuntuu että olishan sen lääkärin pitänyt kuiteskin jotain nähdä..

onko kellään ollut näin ja kuiteskin olis sitten myöhemmin syke näkynyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulimunaksi se lääkäri nyt sitten totesi tämän homman ja huomenna kaavinta. on jotenkin tosi kurja olo ja vaan itkettää

Vierailija
2/6 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ISO HALI*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin ultrassa jo viikolla 5 tasan. Näkyi vain ruskuaispussi. Uuudelleen menin 7+4 ja siellä syke ja vauva näkyikin.

Minäkin menin tuon pitkän kierron vuoksi ultraan (35 vrk) ultraan.

T:Magdalena 11+4

Vierailija
4/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi tässä raskaudessa niin että kävin ultrassa kun luulin olevani rv 6+2 tai jotain, olin plussannut reilu 2 vko aiemmin. Silloin lääkäri näki kyllä jotain, mutta sanoi että ei vastaa viikkoja ja on rv:lla 3-4. Itse en pitänyt sitä mahdollisena ja uskoin että on keskenmeno. Vuotoa ei kuitenkaan tullut ja 3 vko myöhemmin uusintaultrassa toinen lääkäri näki alkion, joka vastasi viikkoja 8+5 eli ihan sitä lukemaa mikä minunkin mielestä piti olla. Hän ei osannut sanoa muuta selitystä kuin mittausvirheen tuolle toisen lääkärin havainnolla.

Mutta siis eikö lääkäri sulla nähnyt yhtään mitään raskauteen viittaavaa? Kyllä kai kolmen viikon kuluttua plussasta pitäisi näkyä ainakin tuo ruskuaispussi...?

Vaikeaa on odottelu kun ei mitään voi tehdä tai mitenkään tietää suuntaan tai toiseen, sen tiedän, tsemppiä!

Coe rv 37+3

5/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa oli vähän samalla tavalla. Viikkoja oli 7+1, kun lääkäri ultras, mutta ei nähnyt vielä mitään ja sanoi saman kuin sullekin, eli tuulimuna tai liian alussa vielä ettei näe. Edellinen kierto oli ollut stressin takia normaalia pidempi (28 norm, oli ollut 37), mutta seuraavassa neuvolassa selvisi, ettei vastannut viikkoja eikä raskaus ollut niin pitkällä kuin oletettiin, vaan oli silloin ollut vain 5+. Syke löytyi, kun viikkoja oli 9+3 (7+jotain), ja viikot korjattiin rakenneultran yhteydessä rv 18+2 (rv 17+0).

Mutta kyllä mäkin sen pari viikkoa ajattelin miten käy, kun ei edes mitään oireita ollut eikä tullut, mutta terve poika syntyi... Kolmannessa vasta oli oireet, kun tuli tyttö :)

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiertoni oli kans mitä sattui ja raskautta yritetty jo 3v lääkkeiden kans. Ja nyt olin kuukauden lääkkeitä ja plussasin. Menin kans ultraan varmistukseen lääkärin määräyksestä. Ja itse laskin viikkoja olevan seitsemän. Mitään ei kuulunut ja lääkärini sai että näkyy et raskaus on kohdussa. Ja vähän vajaan viikon päästä uudestaan ja taaskaan ei kuulunut mitään. Lääkärini ei enää siinä vaihees antanu paljon toiveita ja käski varautua seuraavalla kerralla jäämään sairaalaan, et tehdään kaavinta. Odotin tuskissani ja aivan varmana tuulimunasta viikon. Ja menin taas ultraan ja nyt löytyi todella vahvat sydän äänet. Viikkoja saatiin silloin 8+4. Mutta lääkärini epäili et siinä olis vielä yksi viikko liikaa. Ja varmistuu np-ultrassa. Ja siinäkin oli kaikki tosi hyvin ja viikot piti paikkansa. Joten huhtikuun alussa saamme perheeseen uuden jäsenen. Joten älä menetä toivoasi! Tiedän kyl et se odottelu on aivan hirveetä, mut ei kannata ainakaan aatteleen sitä pahinta. Ilmoittele miten on käynnyt.