Olen akateeminen, hyvätuloinen mies, mutta en ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä
Keväällä valmistuin dippainssiksi työn ohella, ennestään amk-inssin tutkinto. Ikää nyt 36-vuotta ja oman alan asiantuntijahommissa. Opiskeluaikana en käynyt missään opiskelijabileissä. En viihdy kovin hyvin suurissa porukoissa ja tunnen oloni niissä ahdistuneeksi.
Luonnollisestikaan en tiedä, miten pitäisi lähestyä tai miten pitäisi tehdä aloite. Ei ole mitään hajua tästä.
Tähän kun lisää vielä sen, että viehättyy vain hoikista ja siroista naisista.
Itse kyllä harrastan liikuntaa, mutta ne onkin sitten yksilölajeja kuten pyöräilyä, juoksemista ja vaeltamista.
Tämä onkin johtanut siihen, että en ole koskaan seurustellut, seksiä saanut enkä liiemmin edes jutellut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Aikani vietän lähes sataprosenttisesti omissa oloissani. Lapsena epäiltiin aspergeria.
Tarvittaessa esim. opettelen parissa viikossa ydinvoimalan rakenteellisen toiminnan tai lentokonemallin avioniikan.
Onko muita väliinputoajia?
Kommentit (48)
Seksi ei ole niinkään "saamista" (kuten sinä tarpeesi määrittelit) kuin antamista ja yhdessä jakamista, molempien huomioimista.
Minulle naisena tuollainen esittämäsi asenne on totaalinen turn off. Miksi joku toinen ihminen haluaisi antaa itsensä käyttöösi, että "saisit seksiä", jota et ole vielä koskaan "saanut".
Tuollaisia tarpeita varten on tarjolla palveluita, joista maksat laadun mukaan. Puhallettavat latexnuket ovat keveitä, hoikka, siroja ja taipuvat just siihen, mihin itse kykenet. Ei vaadi mitään, eikä ole loukattava ihminen.
T. Siro, hoikka, älykäs ja hellä elävä nainen. Pysyvässä parisuhteessa.
Minuakin kiinnostaisi, mihin oikein tarvit naista? Miksi olet nyt miltei keski-ikäisenä sellaisesta kiinnostunut, kun et ole tähänkään saakka ollut?
Insinööri miesten vikana on vetäytyvyys ja jäykkyys. Usein näet inssillä kotirouvan joka pitää miehensä sekä kodin siistinä.
Valitan Ap. Tulisit lopulta havahtumaan siihen ettet jaksaisikaan tiivistä perhearkea mikä taas johtaisi vuosittain tapahtuviin sukellus/vaellusreissuihin, samoin mökin ostoon.
Noin! Pikakelasin sut 15 vuotta tästä eteenpäin.
Voit miettiä kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Insinööri miesten vikana on vetäytyvyys ja jäykkyys. Usein näet inssillä kotirouvan joka pitää miehensä sekä kodin siistinä.
Valitan Ap. Tulisit lopulta havahtumaan siihen ettet jaksaisikaan tiivistä perhearkea mikä taas johtaisi vuosittain tapahtuviin sukellus/vaellusreissuihin, samoin mökin ostoon.
Noin! Pikakelasin sut 15 vuotta tästä eteenpäin.
Voit miettiä kannattaako.
Kasarilla oli varmastikin näin, mutta maailma on muuttunut.
Vihervasemmistolainen media rummuttaa prostituutiota, joten hyödynnä tilanne ja osta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt vastaavanlaiseen tapaukseen. Tyypissä ei sinänsä mitään vikaa, mutta omituisen jäykkä ja asiallinen niissäkin tilanteissa, kun pitäisi ottaa rennosti. Sosiaaliset taidot ei siis ole hyvät. Näille tämmöisille pitäisi olla joku kurssi "kuinka olet ihmisten seurassa normaalisti" ja siihen sitten jatkokurssi "kuinka jutella naisille." Oppiminen noilta yleensä sujuu.
Kyllä se on kokemuksen puute. Ei kaikista tule mitään rentoja läpänheittäjiä koskaan, mutta kyllä pikkuhiljaa kokemuksen myötä ihminen vapautuu ja oppii. Ei millään kurssilla.
Jotkut eivät opi vaikka kuinka saisivat kokemusta. Sehän näillä nimenomaan on ongelmana. Vaikka onnistuisivatkin pysyttelemään jossakin kaveriporukassa, sosiaaliset taidot eivät kartu. Eivät osaa edes niin yksinkertaista asiaa, kuin toisen ihmisen pyytämistä kylään. Jos yrittävät, tekevät sen jotenkin niin kummallisesti, että alkavat vaikuttaa karmivilta. Siksi niitä taitoja pitäisi erikseen opettaa.
Seksin osto vois tässäkin ratkaista ongelman.
Et vaan ole kiinnostava. Olet tylsä, vakava ja luultavasti myös täysin ymmärtämätön mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen. Et varmasti kiinnosta kuin toista samanlaista, aspergeria.