Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetin olla päivän ilman kännykkää. Makasin turhautuneena sohvalla enkä keksinyt yhtään mitään tekemistä sen jälkeen kun olin ripustanyt pyykit ja laittanutt ruuan uuniin

Vierailija
01.11.2022 |

Klo 19 en enää kestänyt vaan menin katsomaan Facen. Ja olen 51vuotias.
Ihan turhaan lapsia syyllistetään, että ovat puhelimen lumoissa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä vaikuttaa haitallisesti aivoihin.

Vierailija
2/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mitä sitä ennen teki kun telkasta ei tullut mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä ennen tehtiin, kun ei ollut kännyköitä? Tai siis kyllähän nytkin luen kirjoja, ulkoinen yms, mutta kyllä silti useampi tunti menee kännykällä.

Vierailija
4/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on löytänyt oikein hyvän kirjan tai kirjasarjan, niin silloin ei kaipaa kännykälle tai läppärille. Jos olen vaelluksella luonnossa, en myöskään kaipaa kännykkää ja osaan olla ilman sitä parikin viikkoa. Muuten on kyllä hankalaa.

Vierailija
5/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä sulla tyhjä elämä.

Vierailija
6/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki päivät ilman kännykkää. En kaipaa sitä yhtään. 

Vierailija
7/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mie mietin myös että miten hitossa sitä sai ennen ajan kulumaan jos tv:stä ei tule mitään, on kurja ilma käydä kävelyllä, ei tarvitse tehdä kotitöitä eikä käsillä ole myöskään mielekiintoista kirjaa.

Siis mitä ihmettä :D

T. Vm80

Vierailija
8/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset virkkasi, joi kahvia ja juorusi lankapuhelimessa, miehet istui baareissa ja lapset leikki ulkona.

Oleppa hyvä ap. 

Vierailija
9/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain roskalehtiä voi selailla. Joutilaisuus tekee aivoille hyvää. Kannattaisi kokeilla vähän pidempään.

Vierailija
10/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkää en keksis tekemistä ilman tietokonetta tai puhelinta. No muutama tunti menis lukiessa kirjaa tai sarjiksia, mut ei sitäkää kokopäivää jaksa . Kait pitäisi olla joku harrastus mitä näperrellä että aika kuluis. Mut mikä harrastus. Hmmm. Lapsena oltiin kyllä paljon ulkona ja kylillä kun ek vielä ollu meillä nettiä. En tiiä mitä sitä aikuisena sit ois tehny kun ei oo minun elinaikana ollu semmosta netitöntä aikakautta..

Vm 87.