Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen, hyvätuloinen mies, mutta en ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä

Vierailija
03.04.2022 |

Keväällä valmistuin dippainssiksi työn ohella, ennestään amk-inssin tutkinto. Ikää nyt 36-vuotta ja oman alan asiantuntijahommissa. Opiskeluaikana en käynyt missään opiskelijabileissä. En viihdy kovin hyvin suurissa porukoissa ja tunnen oloni niissä ahdistuneeksi.
Luonnollisestikaan en tiedä, miten pitäisi lähestyä tai miten pitäisi tehdä aloite. Ei ole mitään hajua tästä.
Tähän kun lisää vielä sen, että viehättyy vain hoikista ja siroista naisista.
Itse kyllä harrastan liikuntaa, mutta ne onkin sitten yksilölajeja kuten pyöräilyä, juoksemista ja vaeltamista.
Tämä onkin johtanut siihen, että en ole koskaan seurustellut, seksiä saanut enkä liiemmin edes jutellut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Aikani vietän lähes sataprosenttisesti omissa oloissani. Lapsena epäiltiin aspergeria.
Tarvittaessa esim. opettelen parissa viikossa ydinvoimalan rakenteellisen toiminnan tai lentokonemallin avioniikan.
Onko muita väliinputoajia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ostaa seksiä?

Vierailija
2/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet nörtti introvertti, jossa ei siis sinänsä ole mitään vikaa, mutta kun kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan, vaan sinulla pitäisi omata niitä sosiaalisiakin taitoja... Hankala yhtälö siis pariutumisesi kannalta. Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot nolla.

Mikäs tuossa, elelet niinkuin tähänkin asti.

Vierailija
4/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen nainen :D Olen 34-vuotias ,valmistun tänä keväänä maisteriksi, enkä ole koskaan seurustellut. Olen erakkoluonne enkä viihdy juurikaan ihmisten seurassa. Viihdyn yksin erittäin hyvin ja tuntuu siltä, että parisuhde olisi vain rasite ja pilaisi elämäni. Seurustelu ei vaan kiinnosta yhtään. En tunne asiasta harmitusta saatika häpeää. Näin on hyvä.

Vierailija
5/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samanlainen nainen :D Olen 34-vuotias ,valmistun tänä keväänä maisteriksi, enkä ole koskaan seurustellut. Olen erakkoluonne enkä viihdy juurikaan ihmisten seurassa. Viihdyn yksin erittäin hyvin ja tuntuu siltä, että parisuhde olisi vain rasite ja pilaisi elämäni. Seurustelu ei vaan kiinnosta yhtään. En tunne asiasta harmitusta saatika häpeää. Näin on hyvä.

No niin, sitten vain ap:n kanssa yhteyksiin. 

Kysymys on lopun viimein siitä, että saadaan oikeat ihmiset kohtaamaan. Nykyään se on miljoona kertaa helpompaa kuin ennen vanhaan, koska nykyään on netti. 

Ap:lle ja sinulle tsemppiä. 

Vierailija
6/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvittaessa esim. opettelen parissa viikossa ydinvoimalan rakenteellisen toiminnan tai lentokonemallin avioniikan."

Jos pystyt tähän, pystynet oppimaan myös sosiaalisia taitoja. Pidä huoli hygieniastasi, kunnioita toista ja ota rauhallisesti. Sitten vain nettiin ja joku seuranhakusivusto päälle ja ongelle.

Vierailija
7/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että opettelet viikossa ydinvoimalan rakenteellisen toiminnan. Just.

Vierailija
8/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin väliin koet pudonneesi?

Vierailija
9/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri ei ole akateeminen.

Vierailija
10/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on lopun viimein siitä, että saadaan oikeat ihmiset kohtaamaan. Nykyään se on miljoona kertaa helpompaa kuin ennen vanhaan, koska nykyään on netti. 

Lainaamasi kirjoittaja sanoi että parisuhde olisi rasite eikä seurustelu kiinnosta yhtään. Sinä ehdotat hänelle suhdetta ap:n kanssa ja kommenttisi saa ylänuolia.

Mitä lukutaidolle on tapahtunut?

Vierailija
11/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole harrastanut seksiä edes yksin? Vai oletko aseksuaali?

Oletko ollut työelämässä? Siellä nyt yleensä joutuu juttelemaan vastakkaisen sukupuolenkin kanssa. On ne sitten adminin tai hr:n tai lounasravintolan naisia.

Vierailija
12/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt vastaavanlaiseen tapaukseen. Tyypissä ei sinänsä mitään vikaa, mutta omituisen jäykkä ja asiallinen niissäkin tilanteissa, kun pitäisi ottaa rennosti. Sosiaaliset taidot ei siis ole hyvät. Näille tämmöisille pitäisi olla joku kurssi "kuinka olet ihmisten seurassa normaalisti" ja siihen sitten jatkokurssi "kuinka jutella naisille." Oppiminen noilta yleensä sujuu.

Vierailija
13/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinööri ei ole akateeminen.

Onhan

Vierailija
14/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaamasi kirjoittaja sanoi että parisuhde olisi rasite eikä seurustelu kiinnosta yhtään. Sinä ehdotat hänelle suhdetta ap:n kanssa ja kommenttisi saa ylänuolia.

Mitä lukutaidolle on tapahtunut?

Ehkä tapailusuhde tai fwb? Harva kai nykyään mitään parisuhdetta muutenkaan kaipailee.

Vierailija
15/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt vastaavanlaiseen tapaukseen. Tyypissä ei sinänsä mitään vikaa, mutta omituisen jäykkä ja asiallinen niissäkin tilanteissa, kun pitäisi ottaa rennosti. Sosiaaliset taidot ei siis ole hyvät. Näille tämmöisille pitäisi olla joku kurssi "kuinka olet ihmisten seurassa normaalisti" ja siihen sitten jatkokurssi "kuinka jutella naisille." Oppiminen noilta yleensä sujuu.

Kyllä se on kokemuksen puute. Ei kaikista tule mitään rentoja läpänheittäjiä koskaan, mutta kyllä pikkuhiljaa kokemuksen myötä ihminen vapautuu ja oppii. Ei millään kurssilla.

Vierailija
16/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista saat, kun lopetat valehtelun ja paskanpuhumisen.

Tytöt ei tykkää sellaisista.

Vierailija
17/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole väliinputoaja. Et vain ota kontaktia ihmisiin minkä seurauksena sinulla ei ole kontakteja ihmisiin. Koska ymmärrän tämän (sinä et) olen sinua älykkäämpi, joten sisäistäisin ydinvoimalan toiminnan 24 tunnissa.

Vierailija
18/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vastaavanlainen nainen (varmaankin harvassa!). Voi olla, että et vain halua tavallista suhdetta ja siksi asia ei jaksa kiinnostaa niin että alkaisit tosissaan yrittämään tavallisia naisia. Tuossa tilanteessa kun tuppaa käymään niin että tavallisen naisen kanssa päädyt sen elättäjäksi tavalla tai toisella, koska olet mieleltäsi poikkeava (hyvässä mielessä).

Vierailija
19/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akaton, satakiloinen mies, mutta en ole koskaan suurustellut enkä karsastanut keksiä

Vierailija
20/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun elät ja olet jatkossakin. Selvästikään parisuhde ei ole sinua liiemmin kiinnostanut kun et ole tehnyt mitään sen eteen. Toivottavasti kukaan nainen ei ala leikkimään äitiä tuollaiselle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän