olen 32v nainen enkä ole koskaan seurustellut
Kommentit (35)
30 vuotta on se raja. Pitäisi olla muutama vuosi siitä nuorempi, että mies ehti näkemään kukan kauneimmillaan. Lakastuva kukka heitetään pois nopeasti.
Sinuna menisin naimisiin ja hankkisin perheen. Vai haluatko olla muka koko loppuelämän yksin?
Miten vaikeeta ottaa tinderistä kiltti mies?
Kattelin tossa ladun varressa hiihtoa Rovaniemellä ja meni makoisia perseitä ohi. En mainitse nimiä, kun
en käsiohjelmaa ostanu mutta hyllyvät pakarat kyllä toi aisaan jäntevyyttä! Varmaan suihkussa on herkkuperseitä ollu rivissä. Ja siellä toisella puolella, posliiniko vaiko tuhero?
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeeta ottaa tinderistä kiltti mies?
Joutuiski vetää oikealle yli 9/10 kertaa ja hukkuisin viesteihin.
Mistä et ole seurustellut vielä kenenkään kans? Itse en ole seurustellut ainakaan aivoleikkauksista enkä kaakaonviljelystä.
Minä seurustelin ensimmäistä kertaa 34-vuotiaana. 36-vuotiaana olin naimisissa ja yksi lapsi, nelikymppisenä kaksi. Miten se vaati itseltänikin aktiivisuutta.
Mistä haluaisit seurustella aivan ekaks?
Itsekään en ole ikinä seurustellut. Ja olen 40-vuotias. Mennäänkö treffeille?
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta on se raja. Pitäisi olla muutama vuosi siitä nuorempi, että mies ehti näkemään kukan kauneimmillaan. Lakastuva kukka heitetään pois nopeasti.
rumatkin ihmiset pariutuu
Olen miespuolinen samis. Toki diagnooseissa loytyy mm. autismia ja add seka eronaisia hahmotushairiouta. ja kai pers hairiokin. Naisetkin voivat olla velhoja. Wizardchan voisi sopia.
E V V K