Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin loukkaannun kun joka

Vierailija
22.09.2015 |

paikassa viitataan ikääni. Ja vanhuuteeni. Tänäänkin olin fysioterapeutilla kun kädessä pinne epäily. Sanoin, että on mulla useinkin hartiat kipeät olleet, mutta ei kädet puutuneet. Fyssari vastasi, että ikä tekee sen. Ja rakenttet näin iän myötä muuttuvat. Ei kovin kivalta tuntunut. Minkä iälleen voi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha sä sit oot?

Vierailija
2/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:51"]

paikassa viitataan ikääni. Ja vanhuuteeni. Tänäänkin olin fysioterapeutilla kun kädessä pinne epäily. Sanoin, että on mulla useinkin hartiat kipeät olleet, mutta ei kädet puutuneet. Fyssari vastasi, että ikä tekee sen. Ja rakenttet näin iän myötä muuttuvat. Ei kovin kivalta tuntunut. Minkä iälleen voi?

[/quote]

Lähdet iPhone6 taskussasi toiseen maahan ja sanot olevasi 17v.

Vierailija
4/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen olisi pitnyt sanoa? Aika herkkis olet. Vaihdevuodet - ikä, harmaantuminen - ikä, kulumat ja muut vaivat - ikä, rypyt - ikä, pituuden vähentyminen - ikä... lista on loputon. Ikä ikä ikä ikä ikä.

Vierailija
5/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielestäni se ei kuulu ikääni, että käteni puutuvat.Kyllähän hartia vaivoja on niin monen ikäisellä. Ap

Vierailija
6/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain, että joka paikassa on liian vanha tai kaikki selittyy iällä. Tuntuu pahalta, että ei koe olevansa nuori enää missään. Hetki sitten, oli ainavastaus, että sähän olet nuori vielä. Ap

Vierailija
7/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei vain ole korrektia laukoa ihmisten iästä. En itsekään niin toimi. Ap

Vierailija
8/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä. Oikeastaan sanon aina esim. asiakkailleni päinvastoin, jos he valittavat ikäänsä. Totean, että nuori ja vetreä sinä vielä olet. Ap

Vierailija
9/23 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ammattilaiset vain toteavat lukemiaan asioita faktoina, mutta eivät tajua, että ne voivat loukata jotain.

Vierailija
10/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi. Mutta tottahan se on moninaiset vaivat lisääntyy iän myötä. Ei se tarkoita että elämä olisi ohi:) Ammattilaiset puhuu monesti vähän tylysti tosi asioista, ei ne kuitenkaan sokerikuorrutuksella muuksi muutu. En ole montaa vuotta sinua nuorempi ja kuulen samaa:)

Vierailija
11/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:12"]Ja jatkan vielä. Oikeastaan sanon aina esim. asiakkailleni päinvastoin, jos he valittavat ikäänsä. Totean, että nuori ja vetreä sinä vielä olet. Ap
[/quote]

Valehtelet siis? Fyssari oli vain rehellinen. Tietysti kroppa muuttuu iän myötä, huomaan sen minäkin.

N35

Vierailija
12/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus on, että vanhuus ei tule yksin. 300 vuotta taaksepäin ja olisit ollut jo selkeästi elämäsi ehtoopuolella.

Vierailija
13/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta hartiakivuista olen kärsinyt koko aikuisikäni. Ja jos mietin, ettö miten sormetkin nyt puuduttaa, niin ei se tuskin ole iästäni kiinni. Pointti oli se, että onko mulle pinne vai joku muu jumi. Ei mene iän piikkiin tämä. Ja se, että itse joillekin sanon ihan päinvastoin, ei ole valehtelua, vaan sitä, että tapaan hyvin huonon minä kuvan omaavia ihmisiä. Ja jos kaikki valitukset menisivät iän piikkiin, heidän ei tarvitsisi tehdä mitään enää. Se kun on monelle myös veruke. Ap

Vierailija
14/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minkä sinä iällesi voit? No, vaikka hyväksyä sen? T. 46 vee.

Vierailija
15/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pointti on siinä, että jos kaikki vaivat menee iän piikkiin, niin se ei ole riittävä selitys. Enempikin asia jonka taakse on eri alojen edustajien hyvä mennä. Ei tarvitse tutkia enempää tai muuta. Ikä nyt tekee näin tai niin, ja sillä hyvä. Ap

Vierailija
16/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOS? Käy osteopaatilla ja pidä lihaskunnosta huolta

Vierailija
17/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäkohteliasta jos se tuossa tilanteessa sanotaan. Ainakin noin töksäyttämällä. Mutta kaikki ei mieti mitä suustaan laskevat.

Vierailija
18/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauska kuulla mitä kaikkea esim. synnärillä sanotaan äideille. Sielläkin niin moni asia voidaan ikään vedota.

Vierailija
19/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:49"]

Mun pointti on siinä, että jos kaikki vaivat menee iän piikkiin, niin se ei ole riittävä selitys. Enempikin asia jonka taakse on eri alojen edustajien hyvä mennä. Ei tarvitse tutkia enempää tai muuta. Ikä nyt tekee näin tai niin, ja sillä hyvä. Ap

[/quote]

Totta. On helppo laittaa kaikki iän piikkiin, ammattitaidon puutetta. Ja vaikka ikä tuo mukanaan monenlaisia muutoksia, niin ei se tarkoita että niihin vaan pitäis alistua. Moniin asioihin voidaan vaikuttaa vielä ysikymppisenäkin (ja ylikin)! Ihan hyödytön tuommoinen terapeutti.

Niin ja hermopinne ei ole yksiselitteisesti mikään ikäjuttu. Niska-hartiaseudun ongelmia ja niistä johtuvia hermo-oireita on kyllä ihan nuorillakin. Ja toisilla ei ole ikääntyessäkään. Googlaa vaikka TOS, vaikuttaako tutulta? Samoin rannekanava-oireyhtymä (hermopinne) esiintyy nuorilla myös.

Vierailija
20/23 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:35"]

Tuntuu vain, että joka paikassa on liian vanha tai kaikki selittyy iällä. Tuntuu pahalta, että ei koe olevansa nuori enää missään. Hetki sitten, oli ainavastaus, että sähän olet nuori vielä. Ap

[/quote]
Olet vanhempi kuin ennen, ja tietyt vaivat vain kuuluvat tuohon ikään. Sinä et silti ole ikäloppu etkä vanhus. Nauti elämästäsi täysin rinnoin, sillä sinulla on sitä vielä paaaljon edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän