Mies haluaa vain nainen päällä -asentoa
Otsikko kertookin asiani. Olen vasta tutustunut ihanaan mieheen, jonka kanssa äskettäin päädyimme sänkyyn. Olen aina nauttinut useammista asennoista, varsinkin takaapäin saamisesta. Tämä mies kuitenkin tuntuu olettavan, että nainen tekee kaikki työt alusta loppuun. Ei minulla mitään ongelmaa päällä olemisen suhteen yleensä ole, mutta kyllähän se alkaa ottamaan voimille yhdynnän kestosta riippuen. Oma tuleminen myöskin jää aika toissijaiseen rooliin, kun keskityn vain että saisin miehen tulemaan mahdollisimman nopeasti (tarvisin itse klitorisstimulaatiota, tämä vaikeaa kun kannattelen käsillä itseäni ja nostelen lantiota).
Kerran minun aloitteestani vaihdettiin takaapäin-asentoon, mutta siinä kuulemma kiveksiin sattuu liikaa..? En ole ennen törmännyt vastaavaan, oletteko te? Eli siinäkin minä olin se liikkuva osapuoli kokoajan, eikä se sinäänsä nyt minua haittaisikaan, mutta silti mies tahtoo minun olevan vain päällä. Lähetyssaarnaajassa hänellä taas kuulma loppui heti kunto, kun vähän ehdittiin aloitteestani kokeilla.
Mies on 26v ja hyvän peruskunnon omaava, treenaa. Omistaa myös suuren vehkeen. Itse olen 18-vuotias, jos jotakuta kiinnostaa. Hän on muuten upea ihminen ja meillä olisi hyvät mahdollisuudet jatkoa varten, mutta seksi tuntuu minulle enemmänkin urheilusuoritukselta kuin nautinnolta.. Onko kenellekkään tullut tämänlaisia tapauksia ennen vastaan?
Kommentit (25)
Tulethan Ap sitten kertomaan meille, miten meni, kun olet jutellut miehen kanssa? Tsemppiä!
Ap, kun puhut asiasta unohda
"hienovarainen". Kun nainen selittää arkaa aihetta hienovaraisesti on se yhtä kuin epäselvästi tai niin, että asia tuntuu vähäpätöiseltä.
Oikea avainsana on positiivinen. Selitä selkeästi, mutta älä valittaen/kritisoiden vaan positiivisesti ehdottaen/pyytäen.
M38
Kiveksiin sattuu?! On sitten vissiin aikamoinen riippapalli.. Läiskiikö ne kivekset pakaroille vai miten se on mahdollista?
Noniin, voisi sanoa että ongelma ratkaistu.. Kävin miehen luona ja pikkuhiljaa alettiin sitten mennä seksiä kohti. Ensinnäkin mies yllätti kun halusi tietää ja varsinkin nähdä, miten itse aina tyydytän itseäni. Jatkoi sitten siitä sormillaan, tosin vieläkään ei alkanut nuolemaan. Ensi kerralla taidan kysäistä siitä. Kuitenkin oli nyt selvästi erittäin halukas varmistamaan että olen tarpeeksi kiihottunut.
Pyysi sitten nousemaan päälle, lyhyen suihinoton (oli kivikovana jo valmiiksi..) jälkeen niin tein. SITTEN mies todellakin yllätti kun kysyi että haluatko takaa.. Todellakin halusin ja oli upeaa, tulin nopeasti. Sen jälkeen ilomielin hyppäsin takaisin päälle. Mies koitti jarrutella, sanoi että tulee aivan kohta ja haluaa että saisin toisenkin orgasmin..
Eli wow. Tuntui aivan eri ihmiseltä. Eikä mun tarvinnut edes paljoa suuta avata näistä "ongelmista" ennen seksiä. Aikamoinen seksinovelli tästä tuli, mutta halusin tehdä selväksi että jotain todellakin muuttui! Kiitos vastauksista, täällä on ollut monia hyödyllisiä neuvoja ja ihania viestejä <3
Ap
Kaikki tuntuvat taas unohtavan sen asian että ei mies välttämättä ole aina alla sen takia että olisi laiska, vaan yksinkertaisesti siitä syystä ettei saa kunnon erektiota muista asennoista.
T. Mies