Feministit raivona seksiroboteista:D
http://nyt.fi/a1305987040785?ref=hs-mob-nprio-9
Feministit on nyt saamassa paskahalvauksen, kun tulevaisuudessa miehet voivat tyydyttää seksuaaliset tarpeensa roboteilla eikä heillä näin ollen ole enää tarvetta nähdä vaivaa koittaa miellyttää naisia saadakseen seksiä:D Nautin tästä.
Kommentit (223)
Minäkin halua tollasen. Miesrobotin jolla iso kyrpä. nyyh t.feministi
Nautipa nauti, tuskin ilosi kauan kestää. Linkkiä en jaksa avata.
Ehkä osittain tämän takia kaduillakin näkee enimmäkseen miespakolaisia? Ajatella jos tänne tulisi kymmeniä tuhansia nuoria naisia, joilla ei ehkä olisi edes tatuointeja eivätkä välttämättä kiroilisikaan joka toisessa lauseessa!
Eilen oli ohjelma vitosella noista. Niin miehiä kuin naisia.
Ihan hyvä juttu olisi kyllä, sopuhintaan lelu jokaiselle joka ei muuta suhteesta odota, olisi ne miehet haitolta pois.
Mutta tuohan on mainio seksilelu koteihin, jossa vaimo on laiska tai kokonaan haluton suihinottaja!
Vastaanottokeskuksiin sellaisia heti!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]
[/quote]
Aivan varmasti tulet sellaisen saamaan, kunhan maksat siitä pyydetyn summan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:19"]
Ehkä osittain tämän takia kaduillakin näkee enimmäkseen miespakolaisia? Ajatella jos tänne tulisi kymmeniä tuhansia nuoria naisia, joilla ei ehkä olisi edes tatuointeja eivätkä välttämättä kiroilisikaan joka toisessa lauseessa!
[/quote]Ja joilla ei ole punaista kananpersetukkaa eikä lävistyksiä naamassa!
Olen feministi ja mua enemmänki huvittaa :D Jos joku haluaa panna robottia niin mikäs minä olen kieltämään, siitä vaan!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:19"]
[/quote]Ja joilla ei ole punaista kananpersetukkaa eikä lävistyksiä naamassa!
[/quote]
Ja rööki savua huulessa ja entisiä seksikumppaneita on pienen kaupungin verran.
Ymmärrän seksirobotteihin liittyvät huolenaiheet. Mutta toisaalta jos tuollaiset robotit vähentäisivät esim. raiskauksia, maksullisten käyttöä tms., niin paljon hyvääkin ne saisivat aikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]
Olen feministi ja mua enemmänki huvittaa :D Jos joku haluaa panna robottia niin mikäs minä olen kieltämään, siitä vaan!
[/quote]
Huvittaako sinua myös esim. vibraattoria käyttävät naiset? :D
No ei haittaa tippaakaan. Päinvastoin, mielestäni on hyvä jos ihmiset voivat käyttää tuollaistakin vaihtoehtoa jos sitä seksiä nyt on pakko jostain saada, mielestänihän koko touhu on ajan haaskausta. Omiahan on rahansa. Ja olihan tuolla miesnukkekin saatavilla.
Hieman kyllä särähti tuo jutun lopussa mainittu summa joka tuon Roxxy-nuken kehittämiseen on käytetty, sanoisin että tuollainen määrä tutkimusrahoitusta olisi voitu suunnata johonkin olennaisempaankin.
Ja kyllä, olen feministi.
Roxxxy on aina halukas. Roxxxy ei koskaan väsy. Roxxxy on aina paikalla.
Tästä huolimatta Roxxxy ei ole mikään passiivinen, persoonaton koje vaan sen ohjelmisto ymmärtää joitakin peruskomentoja. Roxxxy osaa esimerkiksi sanoa "Minä rakastan sinua".
Tuohan on jo huomattavasti parempi kuin keskiverto mies. Mitä ihmeen haittaa tästä naisille muka on? Vaihdan heti, kun noita saa Suomesta sillä tonnilla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]
[/quote]
Aivan varmasti tulet sellaisen saamaan, kunhan maksat siitä pyydetyn summan.
[/quote]
Mutta tässä on se ongelma, että miehen pitäisi maksaa? Aina? Koskeeko robotteja?
Jees!!! Vihdoinkin tämä on keksitty! Nyt voi poikamieskin lauantaisaunan jälkeen istahtaa rentona nojatuoliin, laittaa telkkarista Valioliigaa ja ottaa kylmän oluen käteen. Robo-girl tulee ja hoitaa loput! Osaisikohan tuo hakea jääkaapista imutuksen päälle vielä toisenkin oluen?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Huvittaako sinua myös esim. vibraattoria käyttävät naiset? :D
[/quote]
Miksi huvittaisi? Mielestäni vibraattorit ja muut seksilelut on aikalailla erilaisia kuin tuollaiset kankeat ja huvittavan näköiset robotit, mutta jos joku muu pystyy ne toisiinsa rinnastamaan niin go for it.
Naisia ei enää tarvita mihinkään kun seksirobotit tulee. Hahah enpä joudu enää naisia miellyttää.
t. lassukka
Miksi ketään naista kiinnostaisi joidenkin syrjäytyneiden seksileikit? Nämä nukenpanijat ovat muutenkin sitä pohjasakkaa jotka ei naisia alunperinkään kiinnosta. Pysyvätpähän kotona eivätkä ole baareissa ahdistelemassa.
Kyllä, kaikki miehet haaveilevat salaa roboteista, sietääkin pelätä. Lol