Feministit raivona seksiroboteista:D
http://nyt.fi/a1305987040785?ref=hs-mob-nprio-9
Feministit on nyt saamassa paskahalvauksen, kun tulevaisuudessa miehet voivat tyydyttää seksuaaliset tarpeensa roboteilla eikä heillä näin ollen ole enää tarvetta nähdä vaivaa koittaa miellyttää naisia saadakseen seksiä:D Nautin tästä.
Kommentit (223)
Huhhei mitä keskustelua. Mä koen olevani hyvin feministi, kunnon femakkolesbo vai mikä tää päivän sana onkaan millä halvennetaan naisia taas vähän lisää ja yritetään muistuttaa heidän olevan alemmassa arvossa.
Mun mielestä kaikki seksilelut (myös siis nämä robotit ja nuket) on todella hyvä asia. Jos nämä robotit a) auttaa jotakuta tutustumaan omaan seksuaalisuuteensa, b) tuovat minkäänlaista mielihyvää käyttäjälleen tai c) ehkä jopa ratkaisevat ihan oikeita ongelmia jonkun elämässä, niin mikä jottei. Seksi ja seksuaalisuus on kuitenkin ihan normaaleja ihmisyyteen kuuluvia asioita ja seksilelut harvoin tekevät haittaa kenenkään seksuaalisuudelle, päin vastoin.
Lisäksi, kannattaa katsoa sellainen leffa kun Lars ja se ainoa oikea (Lars and the Real Girl), pääosassa Ryan Gosling. Liittyy aiheeltaan näihin nukkeihin ja on mun mielestä hauska leffa muutenkin!
Femakkolesbo lisää: jos joku kiinnostuu näistä seksiroboteista enemmän kuin oikeista naisista, niin mitä sitten. Maailmassa on paljon myös esim. aseksuaaleja jotka eivät ole seksuaalisesti kiinnostuneita kenestäkään. Mitä ihmettä se kenellekään muulle kuuluu miten joku toinen tykkää seksinsä harrastaa, yksin tai kymmenen ihmisen kanssa, oman kumppanin kanssa tai ei ollenkaan...mitä sitten.
Käyttämästäni lempinimestä huolimatta olen ihan hetero kuitenkin ja mun on vaikea uskoa kenenkään naisen pelkäävän näiden robottien myötä jäävänsä ilman seksiä. Siis että, miten tää voi olla kenenkään mielestä mikään oikea ongelma.
Ei kyllä oikeasti mitään pelkoa tarvitse olla siitä,että yleistyisivät. Kehittyvät varmaankin,mutta se on kyllä aivan eri asia kuin johonkin massatuotantoon asti yleistyminen. Jotain tietysti opitaan nk. 'ihmisten varaosien',eli lääketiedettä palvelevan tekniinkan innovaatioista ( esim. keinonivelet,proteesitekniikka yms.) mutta toistaiseksi esim. ihon kehittäminen on vasta hyvin alkutaipaleellaan.(tästä syystä nuo nuket esiteltäessä yleensä ovatkin suurimmaksi osaksi puettuja )
Visuaalinen vaikutelma kasvoista, käsistä ja jaloista toki saadaan jo hyvinkin realistiseksi ,mutta se tärkeä ns. taktinen ( eli siis olennoista,esineistä ja kappaleista kosketusaistimme kautta saamamme vaikutelma) onkin se pulmakohta.
Esim. kynnetkään eivät voi olla mitään pelkkää muovilevyä ja päänahka hiuksineen on nukelle todella vaikeaa luoda jne. Eivätkä vaikeudet lopu vielä näihin .
Vaikka näitä tuotekehittelyn tuloksia on jo nähty jossain Japanin expoissa ,niin selvää on että mitä pidemmälle (uskottavuuden eli 'hämäämisen' onnistumisen suuntaan ) materiaalit kehittyvät ,niin sitä kallimmiksi ne tuotekehittelyprosesseineen tulevat.
Kyllä ne ainakin sille nk. 'suurelle yleisölle' vain näyttelyssä ihasteltaviksi esittelykappaleiksi ja vetonauloiksi siis jäävät vielä pitkäksi , pitkäksi aikaa... Mutta kuten joskus ennenvanhaan sanottiin 'Ars imitat natura' eli taide jäljittelee luontoa.
Taidetta,tiedettä ja tekniikkaahan tuo tuollainen tuotekehittely on eikä nyt varmaan avaruusteknologian kehittämistä kalliimpaa ,joten onhan sillä siinä mielessä ihan hyvin oikeutuksensa ja kyllä tulosten näkeminen, ainakin minun mielestäni, aivan suorastaan kiehtovan mielenkiintoista.
Voisihan joku tietysti arvostella sitä esim. sanomalla ,että ' tähellisempääkii ko tarvittais niitäkkii rahhoi' ,mutta samat viisaat ja kaikkitietäväiset kylänmiehet harvemmin kyllä arvostelevat maapallon asevarustelukierteen ja aseteknologian suuntaan hassattuja resursseja. Niihin suorastaan tähtitieteellisiin summiin verrattuna nämä tuotekehittelysummat ovat kyllä aivan kuin kirppu norsuun kooltaan verrattuna .
Ainakin itse tunnustan kuuluvani niihin, jotka kyllä ihailevat hienosti tehtyjä nukkeja enemmän kuin esim. panssarivaunuja asejärjestelmineen...