Mies, kuvitteletko saavasi erityiskohtelua olemalla mies?
Hellempää käsittelyä kuin naiset, vapautuksen keittiö- ja siivoushommista esimerkiksi porukalla mökkeillessä, anteeksi sen, ettet nyt vain osaa pukea lapsille oikeanlaisia ulkovaatteita ulos, vapautuksen kahvinkeitosta ja yleisten tilojen siistinä pitämisestä työpaikalla, oikeuden olla keskustelematta parisuhteen ongelmista tai lasten kasvatuksiin liittyvistä kysymyksistä, vapaamatkustajan osa perhejuhien järjestämisessä tai reissuun pakkaamisessa jne. jne. jne.
Kommentit (35)
...jätät tyttäresi hiusten laittamisen vaimosi hommaksi?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:26"]
...jätät tyttäresi hiusten laittamisen vaimosi hommaksi?
[/quote]
Kiitos, näitä miesten olettamuksia erityiskohtelusta saa toki lisätä!
Ainoastaan työnhaussa (ei raskautta tai äitiyslomaa). Muuten "erityiskohtelu" on ollut negatiivista.
Oma on ongelmasi. Mitäs olet alistunut kynnysmatoksi. Itse näen taas jatkuvasti pillupassilla ratsastamista.
Yhyy, uhri ja äitimyytti.
Jep. Naiset ovat minua kohtaan helliä, koska olen heistä söpö.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]
Oma on ongelmasi. Mitäs olet alistunut kynnysmatoksi. Itse näen taas jatkuvasti pillupassilla ratsastamista.
[/quote]
Siis kenen oma ongelma ja alistuminen? Nyt meni ihan täysillä ohi. Mutta ehkä herra kullipassi selittää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]Jep. Naiset ovat minua kohtaan helliä, koska olen heistä söpö.
[/quote]
Joskus esitän etten osaa jotakin "kun on näin isot ja kömpelöt kädetkin". Sitten nainen tekee sen :D
"Tätä kroppaa ei ole tarkoitettu työntekoon" -on toiminut aina.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]Jep. Naiset ovat minua kohtaan helliä, koska olen heistä söpö.
[/quote]
Sama juttu. Ne on kai ne äidinvaistot. Olen lähes 30, mutta näytän melkein alaikäiseltä. Olen myös pieni ja heiveröisen näköinen, joten miehetkään ei odota multa mitään. Hommat viedään käsistä. Kun olin parisuhteessa, myönnän, etten juuri siivonnut, tiskannut tai pessyt pyykkiä. En vaan tajunnut tehdä niitä juttuja. Olen jotenkin sokea sotkulle. Mutta ruokaa sentään laitoin ja suunnittelin syömiset. Avokki sai sentään hyvää ja terveellistä ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:33"]
[/quote]
Siis kenen oma ongelma ja alistuminen? Nyt meni ihan täysillä ohi. Mutta ehkä herra kullipassi selittää.
Ap
[/quote]
Saipas sen miesvihaajafemakon todellisen luonteen esille helposti : )
Rapsuttele pahimmat sorat pois, tuitui! ;)
Saan miehenä erityiskohtelua.
Jos tapahtuu rikos olen epäiltynä ensisijainen naiseen verrattuna. Jos minut tuomitaan saan kovemman rangaistuksen kuin nainen. "Pääsin" armeijaan vaikka en olisi halunnut. Jos joutuisin perheväkivaltatilanteeseen olisin syyllinen ellen erikseen pystyisi esimerkiksi videotallenteella osoittamaan itseni syyttömäksi. Jos kauppakeskuksessa lapsi joutuu vaaratilanteeseen ja minun pitäisi auttaa joudun ensin kiinnittämään muiden huomion itseeni ettei minua pidettäisi pedofiiliraiskaajana.
Jos joudun avioerotilanteeseen niin lasten huoltajuudessa saan erityiskohtelua eli lapset määrätään yleensä äidille. Jos päädyn työttömäksi niin paljon naista todennäköisemmin päädyn pohjalle ja se ei naisvirkailijoiden mielestä ole mikään erityinen ongelma vaan ihan oikeutettua ja luonnollinen seuraus sukupuolestani.
Joo. Miehenä tiedän saavani erityskohtelua.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:33"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Saipas sen miesvihaajafemakon todellisen luonteen esille helposti : )
Rapsuttele pahimmat sorat pois, tuitui! ;)
[/quote]
Missä se todellinen luonne tuli sinusta esille ja miten se ilmeni? Oon yhtä suurta kysymysmerkkiä - sekö on se feministin todellnen luonne vai?
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]Jep. Naiset ovat minua kohtaan helliä, koska olen heistä söpö.
[/quote]
Joskus esitän etten osaa jotakin "kun on näin isot ja kömpelöt kädetkin". Sitten nainen tekee sen :D
[/quote]
Mun mies harrastaa tätä samaa. Erona se, että hän ei esitä vaan on ihan uskomattoman tumpelo käsistään!
Saat heittää läppää kesken tärkeiden keskustelujen ja nauraa räkäisesti. Istua leveästi ja puhua taukoamtta ilman että kukaan keskeyttää. Ryypätä ihan miten paljon vaan, ilman että kaikki paikallaolijat naureskelavat ja karttelevat. Saat piereskellä vapaasti. seurassakin. Saat kulkea kadulla rauhassa vaikka vain bokserit jalassa. Saat paljon enemmän palkkaa. Vaimos tekee sun puolesta paljon enemmän kuin sinä hänen. Voit hallita fyysisen voiman avulla ja sen uhan avulla muita ihmisiä. Tässäpä jotain esimerkkejä.
Hra kullipassi, mä odotan, että sä tulisit kertomaan, mitä tarkoitat. Yhtään vastausta ei ole vielä kuulunut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:45"]
Jos tapahtuu rikos olen epäiltynä ensisijainen naiseen verrattuna. Jos minut tuomitaan saan kovemman rangaistuksen kuin nainen. "Pääsin" armeijaan vaikka en olisi halunnut. Jos joutuisin perheväkivaltatilanteeseen olisin syyllinen ellen erikseen pystyisi esimerkiksi videotallenteella osoittamaan itseni syyttömäksi. Jos kauppakeskuksessa lapsi joutuu vaaratilanteeseen ja minun pitäisi auttaa joudun ensin kiinnittämään muiden huomion itseeni ettei minua pidettäisi pedofiiliraiskaajana.
Jos joudun avioerotilanteeseen niin lasten huoltajuudessa saan erityiskohtelua eli lapset määrätään yleensä äidille. Jos päädyn työttömäksi niin paljon naista todennäköisemmin päädyn pohjalle ja se ei naisvirkailijoiden mielestä ole mikään erityinen ongelma vaan ihan oikeutettua ja luonnollinen seuraus sukupuolestani.
[/quote]
Ja tähän voi jatkaa, että miehen oletetaan automaattisesti olevan pedofiili. Esimerkiksi lentokoneessa pientä yksin matkustavaa lasta ei laiteta miehen viereen istumaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:45"]
[/quote]JOS sinut tuomitaan saat kovemman tuomion kuin nainen samasta rikoksesta.Sinua ei tuomita läheskään yhtä usein kuin nainen tekemästäsi rikoksesta. Pääset ensikertalaisena KOLMEKIN kertaa, esimerkiksi pahoinpitelystä,raiskauksesta jne. Murhaan et juuri syyllisty vaikka olisitkin reaalielämässä sen tehnyt, saat tappotuomion. Nainen saa murhatuomion vaikka olisi suutuspäissään tappanut. Että joo.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]Jep. Naiset ovat minua kohtaan helliä, koska olen heistä söpö.
[/quote]
Sama juttu. Ne on kai ne äidinvaistot. Olen lähes 30, mutta näytän melkein alaikäiseltä. Olen myös pieni ja heiveröisen näköinen, joten miehetkään ei odota multa mitään. Hommat viedään käsistä. Kun olin parisuhteessa, myönnän, etten juuri siivonnut, tiskannut tai pessyt pyykkiä. En vaan tajunnut tehdä niitä juttuja. Olen jotenkin sokea sotkulle. Mutta ruokaa sentään laitoin ja suunnittelin syömiset. Avokki sai sentään hyvää ja terveellistä ruokaa.
[/quote]
Mutta et enää ole parisuhteessa? Kas kummaa.
Mi-ees, huhuu!