Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana olleet/olevat!

Vierailija
22.09.2015 |

Miten usein miehenne käytti alkoholia raskausaikana? Kunnioittiko hän pyyntöäsi jos pyysit häntä olemaan lähtemättä ryyppyreissulle? Ja sitten vielä sellainen kysymys että olenko liian vaativa jos pyydän/vaadin miestäni olemaan kuukauden ennen laskettua aikaa selvänä ja ettei hän lähtisi yöksi esim. Kaverilleen tai äidilleen? Ihan vaan siinä pelossa kun supistuksia on kuitenkin ollut jo nyt paljon (rv 34) ja pelkään että lapsivedet menee ja synnytys käynnistyy esimerkiksi yöllä ja mieheni on yökylässä jossain enkä saa häntä kiinni.. Pelkona myös se jos synnytys käynnistyy ennen laskettua aikaa esimerkiksi viikonloppuna ja mieheni onkin kaupungilla baareilemassa ja tulee humaltuneena synnytykseen... Luultavasti siis taipuisi tahtooni eikä se alkon käyttö ole ongelma ollut mutta olenko "pirttihirmu" jos tälläistä vaadin?:D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juo viikonloppuisin. Joskus kaksi sauna kaljaa ja toisinaan vetää perseet. On 40-vuotias eli ei mikään kasvava mies. Arkisin on selvinpäin. Välillä olen motkottanut.. Kesälomalla otti enemmänkin. Kyllähän se vituttaa, mutta ottakoot nyt, kohta ei enää otetakkaan :D

Vierailija
2/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että ei kyllä hillu missään kylillä vaan kotona tai tulee jostain tapahtumasta kotiin aikaisin. Mutta synnytykseen ei kyllä humalassa tartte tulla, tuskin ne päästävätkään.. T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin arvostanut suuresti jos mies olisi jättänyt juomisen kokonaan kun minäkään en voinut juoda, mutta joi muutamat saunaoluet joka viikonloppu ja tais käydä pari kertaa baarissa. LA:n lähestyessä ei enää juonut kun pelkäsi, että vauva päättää tulla just sillon kun on ottanut pari liikaa.

Kaverin mies oli ollut juhlimassa koko yön kun lapsi päättikin tulla kuukauden etuajassa, hirveässä krapulassa oli sitten sairaalassa ja sammui pari kertaa. Ei paljon vaimoa naurattanut.

Vierailija
4/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käyttänyt juurikaan alkoholia raskausaikana. Joskus juhlissa lasillisen. Lasketun ajan lähistöllä oli ajokunnossa koko ajan, omasta aloitteestaan, ei minun pakottamana.

Oletteko keskustelleet millaista miehen alkoholinkäyttö on vauvan synnyttyä?

Bilettääkö mies äitinsä kanssa?? :D

Vierailija
5/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä mies ainakaan loppuaikana enää juonut kuin yhden illassa jos mitään niin että olisi ollut ajokunnossa jos olisi tullut äkkilähtö. Ihan omasta halustaan siis oli juomatta. Olisin kyllä suuttunutkin jos olisi vetänyt perseet tai lähtenyt baariin kun olin viimeisilläni.

Vierailija
6/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:02"]Miten usein miehenne käytti alkoholia raskausaikana? Kunnioittiko hän pyyntöäsi jos pyysit häntä olemaan lähtemättä ryyppyreissulle? Ja sitten vielä sellainen kysymys että olenko liian vaativa jos pyydän/vaadin miestäni olemaan kuukauden ennen laskettua aikaa selvänä ja ettei hän lähtisi yöksi esim. Kaverilleen tai äidilleen? Ihan vaan siinä pelossa kun supistuksia on kuitenkin ollut jo nyt paljon (rv 34) ja pelkään että lapsivedet menee ja synnytys käynnistyy esimerkiksi yöllä ja mieheni on yökylässä jossain enkä saa häntä kiinni.. Pelkona myös se jos synnytys käynnistyy ennen laskettua aikaa esimerkiksi viikonloppuna ja mieheni onkin kaupungilla baareilemassa ja tulee humaltuneena synnytykseen... Luultavasti siis taipuisi tahtooni eikä se alkon käyttö ole ongelma ollut mutta olenko "pirttihirmu" jos tälläistä vaadin?:D
[/quote]
Miehesi kuullostaa nuorelta. Miksi hän ei voi tulla kotiin yöksi?

Vierailija
7/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juuri käytä alkoholia joten raskausaika ei tehnyt tähän poikkeusta. Olisiko kerran ottanut saunakaljan.

Vierailija
8/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei juo lainkaan. Ei myöskään ole käynyt "omilla" iltamenoillaan koko raskausaikana, eikä todennäköisesti ole menossa loppuraskaudenkaan aikana. En ole mitenkään kieltänyt, vaan ihan omasta halustaan on ollut mun kanssa ja kotona.

Vierailija
9/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuisen miehen tarvii ees läträtä noilla viinaksilla ja vielä joka viikonloppu?
Saunakalja ok mut jos joka viikonloppu täytyy juoda useempi kalja niin ei taida kaikki olla kotona ihan hyvin.

Vierailija
10/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käynyt raskauden aikana muutaman kerran baarissa kesällä. Nyt ei tole moneen viikkoon ottanut mitään, kun laskettu aika on käsillä. Ei ole tarvinnut erikseen tuosta mainita (onneksi), mutta kyllä tavallaan automaattisesti oletinkin hänen näin toimivan. Mikäli ei olisi selvinpäin niin varmasti motkottaisin! Mies ei tosin muutenkaan juo paljoa, muutaman kerran puoleen vuoteen. Ei siis edes saunakaljoja.

Vierailija
11/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käy ryyppyreissuilla. Juo kyllä oluen lähes joka ilta, mutta ei ryyppää. N. kuukausi ennen laskettua aikaa vain ykkösolutta tai alkoholitonta, jos pitääkin lähteä yllättäen sairaalaan. 2 lasta.

Vierailija
12/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt rv18 ja just toissaviikonloppuna vähän kilahdin kun oli niin useesti lähtenyt ryyppäämään. Nimenomaan vetämään kunnon perseet, sitä se on aina. Luotan kyllä mieheen, ei oo mikään tappelijatyyppikään, mutta inhottaa kun en tiedä missä se menee ja onko kaikki ok. Ykskin viikonloppu oli mennyt tappelussa väliin ja tuli itse kuristetuksi... Plus haluaa aina tulla yöksi kotiin, ja sit mä viiden aikaan aamulla panikoin että missä se nyt oikein on eikä puhelimeenkaan vastaa. Ja se viinan ja tupakan haju aiheuttaa mulle kamalan myötätuntodarran. Nyt sit lupas olla juomatta hetkisen, tai oikeastaan "niin kauan kuin haluat että oon juomatta". Hetken saa kyllä rauhoittua! Vika kuukaus ollaan sovittu että ei juo tippaakaan.

Vierailija
13/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lupas olla hetken juomatta tmv?? Ei tuommoisella tyypillä se korkki tuu pysymään kiinni! Mä tiedän, mun exä on alkoholisti ja lupas kuunki taivaalta, silti joka viikonloppu oli kännissä. No tajusinkin itse lähteä ja tätä nykyä juo kute. Ennenkin ja hänellä on lapsi jonka äidistä on eronnut. Eli jos taipuvaisuutta juomiseen on, on muutos tultava hänestä itsestään ei niin että jaksaa hetken miellyttää ja ikävä kyllä se lapsen saanti kun ei auta mitään, jos mies ei itse ymmärrä lopettaa, nalkuttaminrn ei aita.

Vierailija
14/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo juopotteli lähinnä viikonloppusin, ei mua haitannut kunhan ei ördänny ja kunhan ei ollu jaloissa pyörimässä. En jaksanu rajoittaa toisen tekemisiä kun kuitenkin siististi otti kuppia. N. Kk ennen LA lopetti, myös ihan omasta halustaan:)

Vierailija
15/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:02"]Miten usein miehenne käytti alkoholia raskausaikana? Kunnioittiko hän pyyntöäsi jos pyysit häntä olemaan lähtemättä ryyppyreissulle? Ja sitten vielä sellainen kysymys että olenko liian vaativa jos pyydän/vaadin miestäni olemaan kuukauden ennen laskettua aikaa selvänä ja ettei hän lähtisi yöksi esim. Kaverilleen tai äidilleen? Ihan vaan siinä pelossa kun supistuksia on kuitenkin ollut jo nyt paljon (rv 34) ja pelkään että lapsivedet menee ja synnytys käynnistyy esimerkiksi yöllä ja mieheni on yökylässä jossain enkä saa häntä kiinni.. Pelkona myös se jos synnytys käynnistyy ennen laskettua aikaa esimerkiksi viikonloppuna ja mieheni onkin kaupungilla baareilemassa ja tulee humaltuneena synnytykseen... Luultavasti siis taipuisi tahtooni eikä se alkon käyttö ole ongelma ollut mutta olenko "pirttihirmu" jos tälläistä vaadin?:D
[/quote]
Miehesi kuullostaa nuorelta. Miksi hän ei voi tulla kotiin yöksi?
[/quote] tuleekin melkein aina, mutta hänen paras ystävänsä asuu eri paikkakunnalla noin parin tunnin ajomatkan päässä ja usein haluaa jäädä yöksi jos ottavat alkoa :D ymmärrän, sillä taksilla ei ole järkeä sinne lähteä ja sieltä tulla takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi