Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikutan varmaan "täydellseltää" ja siksikö minusta ei pidetä?

Vierailija
03.04.2022 |

Olen paljon miettinyt sitä miksi minua kohtaan ollaan tympeitä, somessa ei kommentoida juttuja, töissä minä saan olla aina se joka yrittää jutella, ukaan ei tee aloitetta tutustumiseen jne. Omasta mielestäni olen kaikille mukava enkä pidä ihmisten haukkumisesta. Olen päätellyt että voisiko kyse olla kateudesta, se miltä ulospäin saattaa vaikuttaa niin siltä että minulla olisi "kaikki niin täydellistä". Tietäisivätpä vaan mitä ongelmia minullakin on ja minkä kaikkien asioiden kanssa painin, jaksamiseni on ihan rajoilla. Tykkään laittautua, kaunis ulkonäkö löytyy, melko hoikka (laihaläski) sekä panostan todella paljon kauniiden kuvien ottamiseen, ruoka-annosten tekoon jne ja lisäksi vielä pärjään töissä melko hyvin.
En tee näitä näyttämisen halusta muille vaan olen perfektionisti ja henkeen ja vereen visualisti. Herättävätkö tällaiset kateuden tunteita ja siksi kanssani ei haluta olla vai olenko sittenkin luonteeltani niin mätä enkä vain itse ole tajunnut sitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi tyyppi, joka on aina tip top huoliteltu. On kaunis hoikka nainen. Hänestä kyllä pidetään kun hän on mukava rento normaali ihminen, vaikka pukeutumistyyli yms. on tosi huoliteltua ja vähän turhankin hienoa. Eli siis ei se tyyli niin vaikuta vaan ihan ihmisen oma käytös ja minkälaista energiaa levittää ympärilleen. Perfektionistit ovat yleensä tosi rasittavia ja ärsyttäviä ihan huomaamattaan.

Vierailija
22/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua kiinnostaa vain, miltä kaikki näyttää, niin et vaikuta kovin mielenkiintoiselta seuralta. Mistä sinun kanssasi voisi puhua? Mitä sinun kanssasi voisi tehdä? Ja räpsitäänkö kaikesta koko ajan kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi