Miksi kokeilla on tatuointeja, millä ammattiryhmillä on?
Onko joillain ammattiryhmillä enemmän tatuointeja kuin toisilla. Tuntuu, että kokit ainakin noita suosivat. Mitä muita ammattiryhmiä on, jotka tahtovat tatuointeja?
http://www.relaa.com/sisalto/artikkelit/harrastukset-vetiv%C3%A4t-huippukokin-kilpisj%C3%A4rvelle
Kommentit (71)
Vieläkö on ihmisiä joilla on tuo "huorilla ja merimiehillä ja rikollisilla on tatuointeja" - asenne? Herätkää nyt pahvit tähän päivään jos kireän piponne alta kykenette :D
Tatuointi ei määrittele ammattia. Tatuointi ei määrittele ihmistä. Ihmiset näemmä määrittelevät toiset ihmiset omien ahtaiden periaatteidensa ja näkemystensä mukaan. Joillakuilla on jopa niin tarkka intuitio ja näkö, että näkevät ihmisestä milloin jotain mystistä vajausta on paikattu tatuoinnilla :D
Oi ja voi.
T: N54 joka otti ensimmäisen tatuointinsa 46-vuotiaana ja joka työskentelee johtotehtävissä
Yleisesti ajatellen ihmisillä jotka ei arvosta kehoaan.
En ikinä hyväksy lapseni tatuointia sillä se pilaa kauniin puhtaan viattoman ihon.
Poliiseilla ja lääkäreillä olen nähnyt isoja tatuointeja. Vaatteiden allahan ne on piilossa. Siinäpä kysymys, miten olen ne nähnyt, vaikkei mitään sellaista peiton heilutusta ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja otetaan koska ihminen kokee itsensä jotenkin vajaaksi. Tatuointi antaa tämmöiselle ihimiselle jotain . Paikkaa jonkun puutteen mikä hänellä on.
Ei tarvitse olla nero tullakseen tämmöiseen päätelmään. Tatuoidusta ihmisestä näkee että asia on näin. Hänen olemuksestaan näkee että jotain vajausta on kuvalla paikattu.
Juuri näin ja monella mielenterveysongelmat löytyy taustalta
Kas siinä mietintää. kirjoitti:
Poliiseilla ja lääkäreillä olen nähnyt isoja tatuointeja. Vaatteiden allahan ne on piilossa. Siinäpä kysymys, miten olen ne nähnyt, vaikkei mitään sellaista peiton heilutusta ole tapahtunut.
Hieroja näkee ikävä kyllä vaikka mitä sontaa
Niitä on vähän jokaisella ammattiryhmällä, niin kokeilla, poliiseilla, siivoojilla, lääkäreillä... etc. Paljoudesta en tiedä, millä ammattiryhmällä on enemmän, tai vähemmän, riippuu varmaan henkilöstä, ei ammatista.
Vierailija kirjoitti:
Kas siinä mietintää. kirjoitti:
Hieroja näkee ikävä kyllä vaikka mitä sontaa
En ole hieroja.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on vähän jokaisella ammattiryhmällä, niin kokeilla, poliiseilla, siivoojilla, lääkäreillä... etc. Paljoudesta en tiedä, millä ammattiryhmällä on enemmän, tai vähemmän, riippuu varmaan henkilöstä, ei ammatista.
Idiotismia löytyy joka alalta
Lentoemännillä ei saa olla näkyviä tatuointeja
miss maailmalla ei saa olla näkyviä tatuointeja
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja otetaan koska ihminen kokee itsensä jotenkin vajaaksi. Tatuointi antaa tämmöiselle ihimiselle jotain . Paikkaa jonkun puutteen mikä hänellä on.
Ei tarvitse olla nero tullakseen tämmöiseen päätelmään. Tatuoidusta ihmisestä näkee että asia on näin. Hänen olemuksestaan näkee että jotain vajausta on kuvalla paikattu.
Olet oikeassa. Edesmennyt siskoni oli sen arvoinen, että hänen muistokseen suttasin ihoni. Valitsin sen, enkä jatkuvan ramppauksen juhlina ja pyhinä viemässä kukkia ja kynttilöitä haudalle.
Suomen presidentillä ei saa olla näkyviä tatuointeja
jos olisin miljonääri tatuoisin ky.rvän otsaani ja minulla olisi miesmalli poikaystävänä
lisäksi ajelisin itseni kaljuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla nero tullakseen tämmöiseen päätelmään. Tatuoidusta ihmisestä näkee että asia on näin. Hänen olemuksestaan näkee että jotain vajausta on kuvalla paikattu.Olet oikeassa. Edesmennyt siskoni oli sen arvoinen, että hänen muistokseen suttasin ihoni. Valitsin sen, enkä jatkuvan ramppauksen juhlina ja pyhinä viemässä kukkia ja kynttilöitä haudalle.
Mun isä am pui itseään haulikolla päähän kun olin 14
En käy haudalla ja ei ole tatskaa
Olen 50v..pitäiskö
semmonen jossa aivot roikkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla nero tullakseen tämmöiseen päätelmään. Tatuoidusta ihmisestä näkee että asia on näin. Hänen olemuksestaan näkee että jotain vajausta on kuvalla paikattu.Olet oikeassa. Edesmennyt siskoni oli sen arvoinen, että hänen muistokseen suttasin ihoni. Valitsin sen, enkä jatkuvan ramppauksen juhlina ja pyhinä viemässä kukkia ja kynttilöitä haudalle.
Kannattaako tatskaa XXXL kokoinen systeri kehoonsa
Riittikö iho?
Vierailija kirjoitti:
Lentoemännillä ei saa olla näkyviä tatuointeja
Idiotismia löytyy joka alalta
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tatuointeja ja lävistyksiä, olen psykiatrinen sairaanhoitaja. Miehelläni on tatuoidut kädet, kaula, vatsa ja toinen reisi, hän on opettaja.
Pitäisikö minun tatskata i.diootti aivonsa pellolle possauttanut iskä kehooni.
Säälin potilaitasi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käy siskos haudalla..no idiotismia löytyy joka alalta
Mulla on 5 tatuointia ja säästän uuteen. Olen töissä päiväkodissa. Miehelläni ei ole yhtään, mutta häntä ei myöskään haittaa mun kuvat. Ja lisää saan ottaa. Kunhan kuulemma en naamaan ota. Ja se on mullakin rajana. Kaulaan tai naamaan ei kuvia tule.
Sanotaan näin että aloilla mihin ei tarvitse korkeaa koulutusta on paljon työntekijöitä joilla on tatuointeja.