Miksi kokeilla on tatuointeja, millä ammattiryhmillä on?
Onko joillain ammattiryhmillä enemmän tatuointeja kuin toisilla. Tuntuu, että kokit ainakin noita suosivat. Mitä muita ammattiryhmiä on, jotka tahtovat tatuointeja?
http://www.relaa.com/sisalto/artikkelit/harrastukset-vetiv%C3%A4t-huippukokin-kilpisj%C3%A4rvelle
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 5 tatuointia ja säästän uuteen. Olen töissä päiväkodissa. Miehelläni ei ole yhtään, mutta häntä ei myöskään haittaa mun kuvat. Ja lisää saan ottaa. Kunhan kuulemma en naamaan ota. Ja se on mullakin rajana. Kaulaan tai naamaan ei kuvia tule.
Anna mennä vaan..vanhemmat voi käyttää sua pelotteena jos lapset ei tottele:)
Vierailija kirjoitti:
Ammattiryhmistä ainakin tatuoijilla on paljon, mutta sehän onkin selvää.
Itse olen vahvasti tatuoitu hammas-alan ammattilainen. Harrastukset taiteellisia ja musiikkihommia teen myös.
Miksi tatuoijalla pitää olla tatuointeja?
Tatuoinnit on osoitus heikosta älykkyydestä. En ole nähnyt yhdelläkään menestyvällä lääkärillä, asianajajalla tai professorilla tatuointeja. Sitä vastoin olen nähnyt tatuointeja lukemattomilla lähihoitajilla ym. duunareilla.
Ainahan on tietysti olemassa se säännön vahvistava poikkeus.
...idiotismia löytyy...
Vaihda jo levyä ja katso peiliin, sieltä saattaa löytyä jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja otetaan koska ihminen kokee itsensä jotenkin vajaaksi. Tatuointi antaa tämmöiselle ihimiselle jotain . Paikkaa jonkun puutteen mikä hänellä on.
Ei tarvitse olla nero tullakseen tämmöiseen päätelmään. Tatuoidusta ihmisestä näkee että asia on näin. Hänen olemuksestaan näkee että jotain vajausta on kuvalla paikattu.Olet oikeassa. Edesmennyt siskoni oli sen arvoinen, että hänen muistokseen suttasin ihoni. Valitsin sen, enkä jatkuvan ramppauksen juhlina ja pyhinä viemässä kukkia ja kynttilöitä haudalle.
Mun isä am pui itseään haulikolla päähän kun olin 14
En käy haudalla ja ei ole tatskaa
Olen 50v..pitäiskö
semmonen jossa aivot roikkuu
Sehän on sun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 5 tatuointia ja säästän uuteen. Olen töissä päiväkodissa. Miehelläni ei ole yhtään, mutta häntä ei myöskään haittaa mun kuvat. Ja lisää saan ottaa. Kunhan kuulemma en naamaan ota. Ja se on mullakin rajana. Kaulaan tai naamaan ei kuvia tule.
Anna mennä vaan..vanhemmat voi käyttää sua pelotteena jos lapset ei tottele:)
No, mun nää 5 on vaan tekstejä ja sitten toisessa kädessä on kuva Lassista. (you know, Lassi ja Leevi). Lapset kyselee siitä jatkuvasti, että kuka tuo on, kuka tuo on. Että eipä nuo lapset mua oikein pelkää.:) Ihan samalla kiintymyksellä ja hellyydellä heitä hoidan kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja otetaan koska ihminen kokee itsensä jotenkin vajaaksi. Tatuointi antaa tämmöiselle ihimiselle jotain . Paikkaa jonkun puutteen mikä hänellä on.
Ei tarvitse olla nero tullakseen tämmöiseen päätelmään. Tatuoidusta ihmisestä näkee että asia on näin. Hänen olemuksestaan näkee että jotain vajausta on kuvalla paikattu.Olet oikeassa. Edesmennyt siskoni oli sen arvoinen, että hänen muistokseen suttasin ihoni. Valitsin sen, enkä jatkuvan ramppauksen juhlina ja pyhinä viemässä kukkia ja kynttilöitä haudalle.
Et käy siskos haudalla..no idiotismia löytyy joka alalta
Miksi pitäisi käydä? Ihan vain näyttääkseen muille, että ostinpas taas kynttilän ja sen takia ajoin 100km lenkin.
Ei hitto näitä ennakkoluuloja :D kyllä te pienisieluiset ilkeät mammat jaksatte aina yllättää. No on se pakko varmaan jostain tuntea ylemmyyttä, olkoon se sitten vaikka toisten ulkonäkö kun ei muuta keksitä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:13"]Senkus suhtaudut. Minä olen huomannut, että miehet, jotka eivät ole tatuoituja, jotka eivät polta ja joita ei näe koskaan vahvassa humalassa, ovat luonteeltaan parhaita isäehdokkaita.
Usein raskaasti tatuoidut myös käyttävät raskaasti päihteitä.
Jos aavistaa pitäisi, niin raskaasti tatuoivilla on myös epävakaampia ihmissuhteita kuin tatuoimattomilla. Toisin sanoen eroja ja avioeroja.
Hmmmmm, onkohan sulla jotain muuta kun mutu- tilastoa tätä takaamaan? Siis johan avioliitoista puolet päätyy eroon joka tapauksessa eikä tatuoituja ihmisiä ole läheskään noin paljoa minkään tilaston mukaan. Lisäksi tatuoinnit (siis hyvin suunnitellut ja laadukkailla välineillä ja ammattitaidolla toteutetut tatuoinnit) ovat helevetin kalliita. En usko, että monella on varaa sekä kalliisiin tatuointeihin että huumeisiin. Mulla on esimerkiksi olkavarren ulkosivun peittävä iso tatuointi joka maksoi kokonaisuudessaan lähemmäksi 1300€. Olen vela eläinlääkäri ja avoliitossa miehen kanssa, jolla ei ole yhtäkään tatuointia. Tatuointia suunnittelin melkein pari vuotta ja odotinkin jonkun 7kk että ylipäätään pääsin juuri haluamani artistin tatuoitavaksi. Tatuoija I muuten ei käytä mitään päihteitä, ei edes alkoholia :)
Vitsikäs kommentti muuten tuo, että "en ole ikinä nähnyt korkeasti koulutettua ihmistä jolla olisi tatuointeja" mistä ihmeestä kuvittelette tietävänne, mitä kenenkin vaatteiden alta löytyy? :D minulla on varmaan 60% kropasta tatuoitu, mutta sitä ei lähes kukaan tiedä, koska yleensä kuljen vaatteet päällä ihmisten ilmoilla. Pitkähihainen paita ja pitkät housut ja voila, kukaan ei arvaisi kuinka tatuoitu olen.
Ammattiryhmistä ainakin tatuoijilla on paljon, mutta sehän onkin selvää.
Itse olen vahvasti tatuoitu hammas-alan ammattilainen. Harrastukset taiteellisia ja musiikkihommia teen myös.