Nainen älä meikkaa mikäli et osaa.
Kauheita meikkinaamoja näkee kaupungilla. Mikäli meikkaaminen ei ole hyppysissä niin jätä meikit kauppaan. Kyllä näkee naisia jotka meikkaa naamansa tuhriten.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset menneisyydestä, jolloin oli ok arvostella naisten ulkonäköä ja vaatia heitä näyttämään miellyttävältä. Tämä ajatusmalli on pahasti päivittämisen tarpeessa.
Ehkei kyseiset naiset tosiaan meikkaan siksi, että he haluavat miellyttää muita. Heidän mielestään meikki on itseilmaisun väline. Se on ihan ok.
Kun miehet alkaa ajamaan kainalokarvansa naisia miellyttääkseen hihattomia pitäessään, sitten puhutaan meikistä.
Ps. Itsehän olen meikkaajan ja maskeeraajan koulutuksen saanut, joten oma mielipiteeni ei johtua osaamattomuudesta.
Joskus oli yleisempää pitää jonain ohjenuorana ja mittarina sitä, että näyttääkö miehen silmään hyvältä vai ei. Ja ne jotka eivät halunneet näyttää, olivat todennäköisesti lesboja tai hulluja.
Ennen naiset kasvatettiin tavoittelemaan kauneutta ja viehättävyyttä, ellei sitten poikkeuksellisesti käytännöllisyyttä (esim peltotyöt), mutta muulloin tuli tavoitella kauneutta (jonka määrittää miesten mielipiteet ja halut).
Nykyään ulkonäöllä onneksi ilmaistaan itseään enemmän. Harmittaa vanhemmat sukupolvet jotka ymmärtämättömyyttään arvostelevat nuoria naisia eri tavoin. Vaatii vahvuutta pystyä olemaan oma itsensä arvostelusta huolimatta.
T. Ammattimeikkaaja+puvustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hermostuvat näköjään, jotka eivät osaa meikata. 😊Sellainen suttuinen meikki ei kaunista ketään.
Näitä "suttunaamoja" tulee vastaan joka päivä. Kannattaisi jättää kokonaan meikkaamatta, kun ei oikeasti osaa sitä meikkiä tehdä.
Keväisin terveisin, N43🙂Olen ammattimeikkaaja ja olen sitä mieltä, että jokanen ihminen saa kulkea minkä näköisenä tahtoo. Huulipunaa saa laittaa vaikka otsaan jos se tuntuu itselle hyvältä.
Keväisin terveisin, N38🙂
Olen mies joka ei tiedä meikkaamisesta yhtään mitään mutta väittäisin että naiset meikkaa omaksi ilokseen. Meikatkoon miten haluaa, ei se ole muilta pois.
Keväisin terveisin, M25 🙂
No niin taas kauneus on katsojan silmässä jne...
Kukin maalaa tavallaan, ihan niinkuin kukin pukeutuukin tyylillään.
Mautonta, asiatonta ja lapsellista arvostella toisten tyylejä, eikä kuulu muille pätkän vertaa.
Miehet saavat kuitenkin meikata, vaikka eivät osaisi?
Suttusilmät tai pesukarhu on pahimpia. Taitaapi olla aika epätasapainoton mieli sellaisilla. Suorastaan rumalta tuntuvat itsekuva.
Vierailija kirjoitti:
epätasapainoton mieli
🤣
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat kuitenkin meikata, vaikka eivät osaisi?
Kaikki saavat meikata, osaavat tai eivät.
Ehkei kyseiset naiset tosiaan meikkaan siksi, että he haluavat miellyttää muita. Heidän mielestään meikki on itseilmaisun väline. Se on ihan ok.
Kun miehet alkaa ajamaan kainalokarvansa naisia miellyttääkseen hihattomia pitäessään, sitten puhutaan meikistä.
Ps. Itsehän olen meikkaajan ja maskeeraajan koulutuksen saanut, joten oma mielipiteeni ei johtua osaamattomuudesta.