Minkä merkkinen pyykinpesukone teillä on ja kuinka vanha?
Meillä on 6 vuotta vanha Electrolux ja vielä pelittää. ;-)
Kommentit (76)
Kohta 9 v vanha Candy. Kuivausrumpu samassa. Paras kone ikinä, löytyy pesuohjelmat kaikelle mahdolliselle.
Meillä 40v Jaana ja heikosti kyllä toimii enää.värikin alkaa olla harmahtava.
Päältä täytettävä Electrolux, ostettu heinäkuussa eli kolme kuukautta on vain ikää sillä. Tyytyväinen olen ollut, mutta aika näyttää miten kauan kestää.
Edellinen kone kesti vain kolme vuotta kunnes hajosi.
jope kirjoitti:
Mä vaihdoin Jaanan pois 2 v jälkeen kun alkoi naputtaa ,eikä sopinut uuden laatotuksen väriin
upo pesukarhu vuodelta 1984 ja toimii loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vajaa kaksi vuotta vanha Candy, sellainen normikokoa pienempi malli. Tykkään siitä kovasti, sopii kahden hengen talouteen erinomaisesti! Voi pestä pienempiäkin eriä hyvällä omalla tunnolla kun ei kuluta sähköä eikä vettä niin paljon.
Mulla on kolmetoista vuotta vanha mini-candy, on pyörinyt kaikki nämä vuodet kahdesti viikossa.
Siis se pienin sivusta täytettävä, kolmen kilonko pyykkimäärälle tuo nyt oli. Yllättävän kestävä on ollut.
AEG on nykyään huijausta.
Saksalaisfirma loppui viime vuosituhannella. Nyt tarralla myydään halpisrojua kiinasta ja muualta.
Menin kerran itsekin halpaan.
Mielekin saattaa olla halpismaasta nykyään.
Candy on aina ollut roskaa.
Bosch. Edellinen pesutorni oli Samsung, ja vikaa oli molemmissa laitteissa 6 vuoden aikana, sitten laitettiin vaihtoon. Jää nähtäväksi, kestääkö saksalainen "laatumerkki" pidempään.
LG 10 v toimii hyvin.
Mutta en olekaan köyhä, niillä se kone hajoaa joka viikko, ja sitten tarvitaan pikavippejä kymmenillä tuhansilla...
AEG, yli 20 vuotta. En muista tarkkaan milloin hankin sen, mutta vuosina 1997 - 1999 joskus (muistan, missä työpaikassa olin silloin).
jope kirjoitti:
Luulin, että Jaanan valmistus lopetettiin jo 1975.
11 vuotta vanha Ahma-merkkinen halpiskone. En tajua, miten se vielä toimii. Tosin sinkkutaloudessa en pyykkää joka päivä suinkaan.