Minkä merkkinen pyykinpesukone teillä on ja kuinka vanha?
Meillä on 6 vuotta vanha Electrolux ja vielä pelittää. ;-)
Kommentit (76)
Miele. Ollut ahkerassa käytössä jo 17 vuotta.
Päältätäytettävä Whirlpool. Ensi talvena sille tulee täyteen kymmenen vuotta meidän perheessä.
Meillä on puoli vuotta vanha Mielén kone. Edellinen AEG meni rikki, kesti 15 v.
Meillä on vajaa kaksi vuotta vanha Candy, sellainen normikokoa pienempi malli. Tykkään siitä kovasti, sopii kahden hengen talouteen erinomaisesti! Voi pestä pienempiäkin eriä hyvällä omalla tunnolla kun ei kuluta sähköä eikä vettä niin paljon.
Whirpool, kolmisen vuotta vanha. Hyvin palvelee.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:57"]Hannele, 42v.
[/quote]
Hahhah! Meilläkin oli joitakin vuosia sitten Sinikka-merkkinen astianpesukone. :-) ap
Samsung, ollut puolisen vuotta. Ehkä mun paras koneeni tähän mennessä. Toivottavasti tulee kestämään käytössä pitkään.
13 vuotta vanha Hoover. Just vaihdettiin hiilet, luultiin että oli tullut tiensä päähän, mutta onneksi soitin huoltomiehen katsomaan. Nyt pelaa taas paremmin kuin aikoihin.
15 vuotta vanha Iberna. Loistavasti on toiminut, vaikka silloin kun opiskeluaikana sen ostin, se oli halvin mikä oli saatavilla.
Hoover, 5½ v vanha. Hyvin toimii.
Miele 28v, käy ja kukkuu niikuin uusi.
Whirlpool, n. 1kk vanha. Vielä toimii :D Ennen tuota olin kaksi vuotta koneetta, säästin rahaa uuteen koneeseen.
Onko kaikilla jo edestätäytettävä kone? Meillä ei vielä. Tämä päältätäytettävä kone on riittävä meille siihen asti kun kestää. Seuraava on sitten varmaan jo edestätäytettävä malli. Ap
LG, 7 vuotta vanha ja hyvin toimii vielä.
Minulla on päälättäytettävä, koska vain sen mallinen mahtuu varattuun tilaan. Mutta pidän kyllä mallista. Tää uusi Mieléni mielytti mua siksi, että siinä voi säädellä itse pesuajan pituutta ja veden määrää. Pesutulos on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:57"]Hannele, 42v. [/quote] Hahhah! Meilläkin oli joitakin vuosia sitten Sinikka-merkkinen astianpesukone. :-) ap
[/quote]
Minne Sinikka joutui, kierrätykseen?
[/quote]
Sinikka pääsi ansaitulle lomalle kun Whirlpool otti hänen työpaikkansa. ;-) ap