VVOlta asunnon hakeminen! Miksi eivät anna mitään tietoa tilanteesta?
Saa odotella vain turhaan kun eivät he taida nuorille noita antaa jos ei ole pariskuntaa hakemassa tai lasta perheessä? Kuullut tutuilta että noista syistä saaneet asuntoa heti .... Mitään hajua ei vvo toimistossa ollut tilanteesta että onko jonossa paljonko
Kommentit (5)
Itse laitoin hakemuksen ja perään sähköpostia, että olisin kiinnostunut juuri tietystä asunnosta. Toki olisi voinut soittaakin. Minulle luvattiin heti haluamani asunto.
VVO:n kanssa pitää olla aloitteellinen ja aggressiivinen. Me saatiin nykyinen asunto vain siksi, että edellinen asukas (kaverini) suositteli ahkerasti meitä vuokralaisiksi ja pommitin itse soitoilla lähes päivittäin niiden kotikeskusta. Vielä siinäkin vaiheessa, kun paperit oli osaltamme tehty, VVO hidasteli sopimuksen kanssa ja siinäkin piti hoputtaa..!
No tämä selittää, miksi helvetissä mä en koskaan saanut kyseiseltä puljulta asuntoa :D Voi v! Kiva tietää etten ole ainut kyseisen puljun kanssa tapellut. Melkoista potaskaa: "tee hakemus, otamme yhteyttä" ja paskanmarjat! Puhelinpommitus varmaan toimisi, jos arvon tädit ja sedät siellä vastaisi puhelimeen...
Me saatiin VVO:lta kämppä, tosin vuokra oli 50e enemmän kuin laitettiin max. summaksi. Oiskohan siinä mennyt pari kuukautta kun tuli asuntotarjous. Mutta joo, eivät kyllä paljoa muuten ilmoita mitään, ja jos kieltäytyy asunnosta niin ilmeisesti joutuu jonon hännille.. ja kun se 3kk on kulunut hakemuksen jättämisestä, se poistuu niiden järjestelmästä eikä asiasta ilmoiteta mitenkään.
Sato oli kyllä kans, laitettiin max vuokraksi 860e niin tarjosivat 1100e/kk 40-neliöistä kaksiota.... sit se nainen soitti perään että niin otatteko ton ja sanoin että ei, niin kehtasi vielä suuttua
Minä hain kerran Turussa asuntoa, ja siellä oli jopa vapaana tietty vuokra-asunto jota halusin. Laitoin hakemuksen, mutta mitään vastausta ei tullut. Asunto oli aina vaan silti siellä vapaiden listalla verkkosivuilla. Soitin sitten VVO:lle, ja kysyin asiaa. Asunnon saikin sitten saman tien. Jotenkin ilmeisesti huonoa se niiden hakemusten käsittely nettihakemusten perusteella.