Kyllä pettää voi ilman tanssimistakin...
Ihan käsittämätöntä, että niin moni palstan mammoista kieltäisi miestään tanssimasta muiden naisten kanssa. Tai ei ainakaan pitäisi asiasta. Musta ajatus on ihan outo! Eihän tanssiminen ole sama asia kuin pettäminen...? Ihmiset tanssivat siksi, että se on kivaa, ei siksi, että se johtaa vaatteiden riisumiseen! Joskus se toki johtaa vaatteiden riisumiseen, mutta siinä tapauksessa uskon siihen, ettei se ole tanssimisen vika vaan ihmisten ;-). Olen itse tanssinut häissä, ravintoloissa, firman bileissä varmaan ainakin sadan miehen kanssa hyppäämättä heidän kanssaan sänkyyn. Enkä kyllä huomannut, että heillä olisi alkanut seistä tanssin aikana, kädetkään eivät ole harhailleet. Olemme jutelleet mukavia ja tanssineet, sitten tanssin päätyttyä juttu on jatkunut pöytäseurueessa. Oma mieheni ei ole kova tanssimaan, mutta jos hän firman kekkereissä haluaa tanssia, niin siitä vaan! Kiva vaan, jos on kivaa! Luotan siihen, että hän osaa vetää rajat. Ja jos ei osaa, niin ei se siitä tanssimisesta kiinni ole. Ja uskon myös siihen, että kotona häntä odottaa niin ihana nainen, että hänen viereensä tekee mieli palata hauskankin illan jälkeen. Voi tätä naisten mustasukkaisuuden määrää ja itsetunnon puutetta!
Kommentit (5)
toiset pitää tanssimista liian intiiminä asiana ja se ei mitenkään liity työssäkäymiseen tai kadulla kävelmiseen. Hanki pissis aivot.
juu sinä olen samaa mieltä, että tanssiminen ja pettäminen ovat kaksi eri asiaa, mutta joillakin ihmisillä nyt vain on erilaisia periaatteita siitä, mikä on sopivaa ja sopimatonta käytöstä.
Mä tunnen kanssa pariskuntia, joissa toinen osapuoli on niin mustasukkainen, ettei anna toisen edes tanssia vieraan kanssa. Mutta ainakin kahdessa näistä on takana ollut miehen pettäminen ja luottamuksen kadottaminen.
Meinaatteko te naiset, että jos esim. ihan harrastaa paritanssia, niin pitää se vaihtaa soolotanssiin, ku sormus pujotetaan sormeen?:) Heh. Näitä juttuja lukiessani olen onnellinen, että oma avioliittoni perustuu molemminpuoliseen luottamukseen. Mustasukkaisuus on tosi paha tautu, joka pilaa sekä oman mielen että parisuhteen.
Kyse onkin siitä, että jos minun mieheni pitää tanssimisesta (itse pidän), niin hän saa kyllä tanssia. Väkisin ei tarvi tanssia - ei minun kanssani, ei muiden kanssa eikä yksin. Mutta minä en ole se takakireä nainen, joka kieltää tanssi-intoiselta tanssimisen. Meillä raja menee suutelussa, se ja kaikki sitä intiimimpi on kiellettyä. Tanssi on harrastus ja ajanviete, toisin kuin pettäminen. Vaikka on sekin joillekin harrastus... ;-)
Totta kai tällaisesta asiasta keskustellaan yhdessä ja keskustellaan asiaan liittyvistä perusteluista. Ja minun mielestäni ei sellaisia perusteluita olekaan, jotka puoltaisivat tanssikieltoa. Tai sitten pitää saman tien kieltää miehiä käymässä töissä, jos siellä on naisia. Joo, eikä kadullakaan saa kävellä samalla puolella naisten kanssa tai sitten pitää miehen olla sokea tai vastaantulevien naisten rumempia kuin hänen vaimonsa ;-). Työmatkat pitää kieltää myös, sillä moni on pettänyt työmatkalla! Pallo jalkaan vaan ja eletään onnellisena elämä loppuun asti. Luottamus on kuin raskaus, joko sitä on tai sitten ei. Ei voi luottaa vähän.