pelottaa seksi uuden miehen kanssa
Olen ollut kauan ilman seksiä ja viime kerta oli todella huono.
Lisäksi minulle on tapahtunut traumaattisia asioita viime vuosina.
Halut on kyllä kovat mutta pelkään, että jäädyn tosi paikan tullen..
Kommentit (49)
Tämä ketju osoittaa taas kerran meille naisille, että miehet ovat äärettömän typeriä. Äärettömän. Meni jo omatkin seksihalut.
Miten tuo jäätyminen eroaa normi lunpun lahnailusta? Ei se mies ainakaan huomaa mitään eroa :D
Älä harrasta seksiä. Ongelma ratkaistu ja yksi vinguttava asia vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju osoittaa taas kerran meille naisille, että miehet ovat äärettömän typeriä. Äärettömän. Meni jo omatkin seksihalut.
Osa on, ja he saavat täällä aivan suhteettoman paljon palstatilaa. Ei muuta kuin ilmiantamaan noiden idioottien viestit.
Toivon kuitenkin, ettet aivan kokonaan leimaa meitä miehiä joittenkin mätämunien perusteella. Emme ole kaikki aivan samasta muotista kuitenkaan.
Terv. Mies, joka kirjoitti omaa viestiäsi edeltävän viestin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä typeriä kommentteja laukovat miehet tuskin ovat päässeet koskaan lähellekään seksiä.
Eihän naisen tarvitse minimissään muuta kuin maata paikoillaan. Ei se ehkä parasta seksiä ole kummallekaan, mutta onnistunut suoritus kuitenkin. Miehen on vaikeampaa, koska eteen pitää ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä typeriä kommentteja laukovat miehet tuskin ovat päässeet koskaan lähellekään seksiä.
Toki voit uskotella noin itsellesi mutta todennäköisesti totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten en voi kuin ottaa niiden naisten puolesta, jotka ovat tuollaisiin juntteihin erehtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten en voi kuin ottaa niiden naisten puolesta, jotka ovat tuollaisiin juntteihin erehtyneet.
ottaa osaa
Ymmärrän ap:ta hyvin.
Itse olin yli kaksikymmentä vuotta ensirakkauteni kanssa kun tuli ero. Surin eroa useamman vuoden ja kun vihdoin tapasin mukavan uuden miehen niin oli tosi vaikea mennä sänkyyn. Onneksi puhuin tarpeeksi ajoissa miehelle ja hän otti asian hyvin huomioon. Meillä ei ollut kiire sänkyyn, hyväilyjä oli ilman mitään paineita "loppuun asti menemisestä." Mies oli sitä mieltä, että mennään sitä tahtia kun minusta tuntuu hyvältä, mihinkään ei ole kiire, hän ei ole lähtemässä mihinkään. Aikaa se vaati, mutta nyt ollaan aivan ihanasti yhdessä oltu jo melkein kymmenen vuotta.
Sinulle voi mies antaa muutenkin nautintoa, kuin sitä jyystöä. Puhe kuitenkin parasta!
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voi mies antaa muutenkin nautintoa, kuin sitä jyystöä. Puhe kuitenkin parasta!
Tottakai näin, että puolin ja toisin voidaan edetä hitaasti ja hyväillä muutenkin. Tarvitsen kuitenkin itse yhdyntää, mutta pelkään, että jäädyn sitten tosipaikan tullen.
Kiitos asiallisesti kommentoijille.
En ole kenenkään miehen elämää pilaamassa traumoillani. Ymmärrän kyllä, jos joku ei kanssani halua seurustella. Mutta jos mies haluaa kanssani olla, niin en ala suhdetta sabotoimaan sen vuoksi, että minulle on tehty väärin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todella itsekästä, että traumoilla pilattu haluaa terveen ihmisen korjaamaan itseään. siinä on sitten terveen ihmisen elämä pilalla. ihan kuin se muka olisi joku oikeus, että voidaan velvoittaa toinen ihminen epäterveeseen suhteeseen
Tietääkseni parisuhde perustuu aina puolin ja toisin vapaaehtoisuuteen. Ketään ei suhteeseen pakoteta ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua olla. Että sen puoleen aika erikoinen tuo sinun avautumisesi.
just tätä minä olen ihmetellyt, kun mammat valittaa, että jännis pahoinpitelee parisuhteessa
Ilmeisesti täällä on taas meneillään joku naisvihapäivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ottaa osaa
luulin, että suihin
Vierailija kirjoitti:
tänäänkin
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä täällä vihataan miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai näin, että puolin ja toisin voidaan edetä hitaasti ja hyväillä muutenkin. Tarvitsen kuitenkin itse yhdyntää, mutta pelkään, että jäädyn sitten tosipaikan tullen.
Kiitos asiallisesti kommentoijille.
En ole kenenkään miehen elämää pilaamassa traumoillani. Ymmärrän kyllä, jos joku ei kanssani halua seurustella. Mutta jos mies haluaa kanssani olla, niin en ala suhdetta sabotoimaan sen vuoksi, että minulle on tehty väärin. ap
Vaikka täällä typerykset muuta väittävätkin, traumat eivät millään muotoa estä seurustelemasta tai muodostamasta toimivaa parisuhdetta. Meillä kaikilla on omat puutteemme ja usein voi olla helpompaakin tutustua toiseen, kun on tunne että hänkään ei ole aivan täydellinen.
Olen itse tasapainoinen ja isommilta traumoilta välttynyt mies, mutta minusta olisi ollut vaikeaa tutustua naiseen, joka vaikuttaisi aivan "virheettömältä". Kaipa meissä kaikissa kuitenkin jossakin syvällä sisällä elää pieni epävarmuus itsestä ja omasta kelvollisuudesta. Kun molemmat parisuhteen osapuolet pystyvät puhumaan auki omat pelkonsa, traumansa, puutteensa ja epävarmuutensa, se jos mikä lujittaa suhdetta. Kaikkea hyvää sinulle, ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänäänkin
Minä en ainakaan vihaa naisia, minä annan naisille hellyyttä ja käsittelen heitä kuin kukkaa kämmenellä. Mutta minä olenkin MIES. M56v.
Kuinka loputtoman ilkeitä täällä palstalla halutaan olla. Voi järkytys.
Halaukset ap:lle. Toivon, että saat nauttia ihanasta seksistä miehesi kanssa.❤