Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarvikekirpputoreja pääkaupunkiseudulla (muualla)?

04.10.2006 |

Aina silloin tällöin täällä on ollut pinoja lastentarvikekirppareista. Löytyisikö sellaisia tulevana viikonloppuna (7-8.10)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... löytyy tästä meidän kulman takaa Runeberginkadulta. Sana kirppis ei ehkä ihan anna oikeaa kuvaa - pieni second hand ehkä ennemminkin. Liike on siis todella pieni, mutta siellä on kaikkea mukavaa ja aika kohtuullisin hinnoin. Liikkeessä on myös uutta tavaraa. Itse olemme ostaneet sieltä mm. Fisher Pricen kirahvimobilen 18¿, kaupassa vastaava vajaa 50¿. Mukaan on tarttunut myös indonesialainen käsityönä tehty superkaunis mobile, jonka mielellään pitää esillä vaikka lapsi jo muuttaisi pois kotoakin :).

Ko. liikkeen löydät siis Museokadun ja Runeberginkadun risteyksestä, ihan Puustellin vierestä!

Katsos myös ao. linkkiä, Espoossa näytti olevan ainakin muutama lastenkirppis ja Hesassakin joku. Tietysti ei voi vakuuttaa, että lista on ihan tasan päivitetty, että ehkä kannattaa etukäteen soittaa!

Linkki:

http://www.vuolanne.net/kirpputorit/#HELSINKI

Hyviä kirppiskierroksia teille!

t annelie

Vierailija
2/4 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin Kartanonkosken Pointissa kirppis, siellä viime kevättalvella oli myytävänä paljon lapsiin liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunuhaassa, Mariankatu 24 tai 26 ja Pikku-Huopalahdessa on myös yksi, olikohan Tamine nimeltään... Tilkankatu taisi olla osoite, aika lähellä ratikkareittiä.

Vierailija
4/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan itse menossa sinne myymään pojan pieniä, että jos joku kaipailee siistejä 50-68 senttisiä vaatteita niin me ainakin ollaan niitä Kartanonkosken Point-kirppiksellä myymässä. Kirppis on siis su klo 10-14.

Samalla ajattelin itse katsastaa isompia kokoja pojalle ja leluja... toivottavasti muitakin on lastentavaraa myymässä :-)