Ammattimuusikoita palstalla? Mitä mieltä Karita Mattilan uusimmasta twiitistä?
Kommentit (714)
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei iltapäivälehdet ole vielä tarttuneet tähän
Munä luulen etteivät tartukaan, lehdistön etiikka. Niin hirvittävä ylilyönti tai siis rimanalitus, että inhimillisistä syistä ignoorataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munä luulen etteivät tartukaan, lehdistön etiikka. Niin hirvittävä ylilyönti tai siis rimanalitus, että inhimillisistä syistä ignoorataan.
Toimiiko se lehdistön etiikka, jos Pertti Perä-Kammarinen kirjoittelisi tuollaisia?
Tai sitten hän twiittailee piruuttaan ja seuraa somea, kuinka ihmiset pöyristelee.😆
Vierailija kirjoitti:
Uutisvinkkiä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
"Unelmoin sileästä ihosta vatsaani vasten, liukkaasta kielestä jalkojeni välissä.
Lämpimistä sormista. Uteliaista. Halukkaista.Että saan nauttia miehen lämmintä, turpean kovaa elintä. Liikuttaa. Hitaasti. Nopeasti. Any speed."
Karita on aila vanha tuollaiseen. Ei hän kenenkään nuoren miehen ykkösvalinta ole, oli kuuluisa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisvinkkiä kehiin.
Laitoin Iltalehteen uutisvinkin tästä.
Taukki, luuletko ettei Karita ole jo seurannassa, senverran ahkera twiittailija on.
Noh mä olen kaivattua amnattiryhmää ja mulla on tosi vähän sanottavaa jonkun mummon rasvaisista runoista, vähän ällöttää.
Heidän pitänee odotella, kunhan Karita on herännyt, tuliko elintä, vai onko peräti tili kaapattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisvinkkiä kehiin.
Laitoin Iltalehteen uutisvinkin tästä.
Mikä tämän otsikko voisi olla.."Kevätkiima nostaa "kärkeään" auringon lämmittäessä" 😁
Vierailija kirjoitti:
Turpean kova. On kyllä niin boomerikieltä.
Miten zoomerit sitten sanovat? Jyhkeän napakka? Paisuneen kankea? Pullistuneen pullava?
Paljasta nyt vaan. Mitä hienoja termejä sinun sukupolvesi osaa tuon sanomiseksi? Vai ettekö sano mitään, jotta ette loukkaisi impoja?
Twiitti on nolo. Tuon ikäisenä pitäisi jo tajuta, ettei ihan kaikkea tarvi laittaa twitteriin.
Ei kukaan, kukaan julkkis ikinä milloinkaan missään ole kirjoitellut vastaavia julkisesti. Miettikää nyt, vaikka joku miespuolinen taiteilija tai kuka vaan kirjoittelisi naisen kosteasta... Ihan ennenkuulumaton tapaus tämä, ja lehdistö viisaasti vaikenee kun toisella selvästi luistaa. Ainoa oikea päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpean kova. On kyllä niin boomerikieltä.
Miten zoomerit sitten sanovat? Jyhkeän napakka? Paisuneen kankea? Pullistuneen pullava?
Paljasta nyt vaan. Mitä hienoja termejä sinun sukupolvesi osaa tuon sanomiseksi? Vai ettekö sano mitään, jotta ette loukkaisi impoja?
En kestä 😂🤣
Vanhuudenhöppänä Karita jupisee omiaan. Joskus dementoituneet miehetkin alkavat runkata julkisesti kaikkien nähden. Tauti vie kyvyn tunnistaa mikä on sopimatonta ja mikä normaalia.
Mauton ja nolo.
Sitä en kyllä ymmärrä, miten ammattini tähän liittyy?
Olisin täysin samaa mieltä asiasta, vaikka olisin rahtari tai putkimies.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, luulin että tämä oli vitsi, mutta kävin katsomassa ja noin oli kirjoittanut. Nyt on mennyt kyllä hyvän maun rajojen tuolle puolen.
Minusta tuo oli kaunis kirjoitus. Itsekin tuota haluan, mutta ei ole rohkeutta sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mauton ja nolo.
Sitä en kyllä ymmärrä, miten ammattini tähän liittyy?
Olisin täysin samaa mieltä asiasta, vaikka olisin rahtari tai putkimies.
Ehkä tässä on takana sellainen ajattelu, että "onko tuo normaalia klassisen muusikon käytöstä".
Miksi haluat nimenomaan ammattimuusikoilta mielipidettä tähän asiaan?