Eikö Suomessa tosiaankaan reagoida bensan hintaan?
Ei tee hallitus mitään eikä kyllä kansalaiset kapinoi.
Kommentit (115)
Miten tämä kapinointi pitäisi suorittaa?
En reagoi bensanhintaan. Ei autoa joten puolestani bensa saa maksaa vaikka 10€/l. Hymyilen kun katson huoltoasemien ja kylmäasemien hintoja.
Maailmassa on vaikka kuinka paljon asioita, jotka järkyttävät minua enemmän kuin bensan hinta. Ei tulisi mieleenkään ruveta kapinaan sellaisesta.
En minäkään reagoi. Ajan niin vähän, tankkaan 5-6 viikon välein. Ihan sama, maksaako tankillinen kympin enemmän vai vähemmän.
Bensa maksaa kansa innoissaan kirjoitti:
En reagoi bensanhintaan. Ei autoa joten puolestani bensa saa maksaa vaikka 10€/l. Hymyilen kun katson huoltoasemien ja kylmäasemien hintoja.
On ihan ok olla tyhmä, muttei sitä nyt kaikille kannattais kertoa.
Ajan täyssähköautolla, olen ajanut jo 2 vuotta.
Mihin Suomessa nyt reagoitaisiin, paitsi homoraukkojen epäinhimillisiin elinoloihin.
Huomaa näistä vastauksista suomalaisten tunnekylmyyden. "Ei koske minua, ei siis kiinnosta".
Hymyilyttääkö kaupassakin kun katsot ruuan hintaa?
Ei ole mitään syytä reagoida. Hintaa pitäisi nostaa nopealla tahdilla 6-12€/l.
Sähköautolla ajeleva
Onhan se järkyttävää maksaa satanen että saa tankin täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla ajeleva
Entä he joilla ei ole varaa tai mahdollisuutta ostaa sähköautoa? Ihan sama?
Miten tuohon pitäisi reagoida? Veroa voidaan alentaa, mutta sitten vero kerätään korottamalla jotain muuta veroa. Maailmanmarkkinahinnoille täällä ei mitään voi
Nyt ei puhuttu sähköautoista. Voihan yksinkertaisuus taas.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttääkö kaupassakin kun katsot ruuan hintaa?
Hymyilyttää, olen hölmö enkä ymmärrä miksi nyt jotkut kuljetuskustannukset vaikuttais ruoan hintaan :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järkyttävää maksaa satanen että saa tankin täyteen.
Minä ajan 70 eurolla noin 800 km. Ei siinä edelleenkään paljon hintaa kilometrille tule. Halvimmillaan bensa on tuntunut melkein liian halvalta.
Miksi vihreää siirtymää tulee vastustaa, Persujen Halla-ahokin on sen puolella?
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla ajeleva
Kun vielä ei ole sähkötraktoreita tai sähkömaatalouskoneita, niin tämä ajattelu konkretisoituu jo ensi kuussa, osin jo parin viikon päästä. Sähkötraktoriton maanviljelijä ei koe kovinkaan kannattavaksi laittaa viljansiementä maahan, kun hänen pitäisi maksaa siitä itse 200€ Hehtaarilta tukien ja syksyllä mahdollisesta sadosta saadun mahdollisen myyntihinnan saamisen jälkeen.
Maksaisisitko itse työnantajallesi siitä, että käyt työssä sähköautollasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla ajeleva
Kun vielä ei ole sähkötraktoreita tai sähkömaatalouskoneita, niin tämä ajattelu konkretisoituu jo ensi kuussa, osin jo parin viikon päästä. Sähkötraktoriton maanviljelijä ei koe kovinkaan kannattavaksi laittaa viljansiementä maahan, kun hänen pitäisi maksaa siitä itse 200€ Hehtaarilta tukien ja syksyllä mahdollisesta sadosta saadun mahdollisen myyntihinnan saamisen jälkeen.
Maksaisisitko itse työnantajallesi siitä, että käyt työssä sähköautollasi?
Maanviljelijät on aina valittamassa.
Suomalaiset ei kapinoi vaikka bensa maksaisi 5€/litra.