Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa vaikeaa miehen kanssa, joka ei ilmeisesti välitä.

Onneton rakkaudessa
03.04.2022 |

Olemme mieheni kanssa seurustelleet 3 vuotta. Hän puhuu kokoajan ristiriitaisesti yhteen muuttamisesta esim. "Voit muuttaa eka tähän minun luokseni" Ja sitten seuraavassa lauseessa valittaa sitä miten vuokrasopimus pitäisi uusia.
Hän nyt sanoi, että 3 vuoden seurustelun jälkeen on vieläkin muka liian kiire muuttaa yhteen, että liian nopeaa toimintaa...

Hän on muutenkin lopettanut yhteydenpidon ja siihen sanoi "Miksi pitää yhteyttä jos ei ole asiaa. " Mielestäni naisystävälle voisi pitää yhteyttä ilman asiaakin, esimerkiksi vaikka ihan ilmoittaa että pyörii mielessä tai kysellä päivän kuulumisia tms.

Hän ei ole kiinostunut lainkaan milloin minulla on vapaata, häntä ei kiinosta kysellä milloin nähtäisiin seuraavan kerran eikä edes pyytää minua minnekkään. Tuntuu, että hänen mielenkiintonsa minua kohtaan on täysin loppu ja olisin yksin tässä sihteessa, koska me ei nähtäisiin eikä pidettäisi yhteyttä jos minä en tekisi kaikkea tätä suhdetta kohtaan.
Keskustelu ei auta, koska hän suuttuu ja alkaa raivoamaan tai viestitse jättää vastaamatta.

En haluaisi eron olevan ainoa vaihtoehto, mutta ansaitsisin miehen, joka olisi kiinostunut minusta, sekä haluaisi tavata minua ja kyselisi itse minulta milloin voitaisiin nähdä, että se en olisi aina minä, joka tekee kaikki parisuhteeseen kuuluvat asiat.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse arvioisit? Hyvät edellytykset parisuhteelle? No ei.

Vierailija
2/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä itse tuosta tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä, mitä tehdä.

Vierailija
4/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on pituutesi ja painosi?

Vierailija
5/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea aika etsiä oikea seurustelukumppani. Eli jätä sika. Tuohon ei kannata jäädä roikkumaan, kuten itsekin hyvin ymmärrät.

Vierailija
6/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä suhdetta ei enää ole jos sitä olikaan. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään miksi haluaisit pysyä suhteessa, jossa toista osapuolta ei kiinnosta pitää yhteyttä jne. Pelkäätkö ettet saisi ketään muuta etkä halua olla yksin?

7/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea aika etsiä oikea seurustelukumppani. Eli jätä sika. Tuohon ei kannata jäädä roikkumaan, kuten itsekin hyvin ymmärrät.

Kyllähän minä sen ymmärrän, on vain paha kun rakastaa ihmistä todella paljon ja ei haluaisi uskoa, että toisen mielenkiinto on loppunut kokonaan.

Vierailija
8/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä ette ole enää suhteessa.

9/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervettä suhdetta ei enää ole jos sitä olikaan. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään miksi haluaisit pysyä suhteessa, jossa toista osapuolta ei kiinnosta pitää yhteyttä jne. Pelkäätkö ettet saisi ketään muuta etkä halua olla yksin?

Yksin olo ei ole minulle ikinä ollut ongelma, en ole koskaan ollut näin pitkässä parisuhteessa edes, aina pärjännyt yksin hyvin, varmaan yksin olisi parempikin, kun ei tarviisi kestää tämmöisiä asioita silloin.

Vierailija
10/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän miehet jotka eivät kykene keskustelemaan niin kuin tunteet ovat vaan toisen osapuolen pitää kaikki ymmärtää vihjeistä yms. ja ottaa sitten asia puheeksi

täysin munatonta toimintaa!!!

Vierailija
11/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lue kirjoittamasi viimeinen kappale. Siinä vastaus. Jos mies ei valitse sinua, niin anna hänen olla keskenään!

Vierailija
12/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41985 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minä sen ymmärrän, on vain paha kun rakastaa ihmistä todella paljon ja ei haluaisi uskoa, että toisen mielenkiinto on loppunut kokonaan.

Miksi rakastat niin paljon henkilöä, joka ei ole sinusta kiinnostunut, ei halua tavata sinua ja suuttuu sinulle jos haluat keskustella asiasta?

13/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41985 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastat niin paljon henkilöä, joka ei ole sinusta kiinnostunut, ei halua tavata sinua ja suuttuu sinulle jos haluat keskustella asiasta?

Koska se ei ole aina olmut tämmöistä, kai vain pääni haluaisi ajatella että tämä muuttuisi takaisin siksi mitä oli.

Vierailija
14/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö et näistä merkeistä ymmärrä että parisuhteesi on loppu? Haaveilet vielä yhteenmuutosta. Ei ihme että mies välillä suuttuu, tyhmyys suututtaa.

Vierailija
15/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän eteenpäin. Missä näet teidät vuoden päästä, entä kahden päästä? Pystytkö olemaan suhteessa oma itsesi?  Kertomasi perusteella mies ei ole rakentamassa tulevaisuutta kanssasi eikä ole halukas keskustelemaan asioita selväksi. 

Vierailija
16/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua mitään vakavaa. Seuraavalla kerralla kannattaa jo viestittelyvaiheessa kysyä, millaista suhdetta mies hakee. Jos vastaus on: "Eihän sitä etukäteen osaa sanoa, millaiseksi suhde tulee", se tarkoittaa, että mies ei HALUA MITÄÄN VAKAVAA, mutta asettelee sanansa niien, että saa sinut koukkuunsa.

Vierailija
17/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pikemmin päästät irti, sitä nopeammin alkaa toipuminen. Usko vaan, olen itse tehnyt tuon saman, vaikka ensin tuntui siltä, kuin olisi repinyt sydämen rinnasta paljain käsin. Anna itsellesi myös aikaa toipua suhteesta, älä käy etsimällä etsimään laastaria tilalle. Muuten käy helposti niin, että otat tilalle exän kopion, ja siinä ei hyvin käy. Tämäkin on kokemuksen äänellä sanottu.

Vierailija
18/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on pituutesi ja painosi?

Veikkaan että jälkimmäinen korkea M39

Vierailija
19/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41985 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luehan mitä olet kirjoittanut. Jos joku kertoisi sinulle samaa, mitä tulisi mieleesi, mitä sanoisit? Tuo "mutta minä niiin rakastan häntä" on leimasin, jolla suorastaan kerjää vaikeuksia itselleen. Voithan sä jatkaa, ja olla kynnysmattona, kun niin rakastat. Mitä se muutes oikeastaan on, lupa satuttaa, ja lupaus kestää ja kärsiä?

Vierailija
20/48 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa roikkuminen satuttaa enemmän, kuin se hetken tuska eron takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä