------SYYSkeijut keski-viikkoon------
Kommentit (5)
Minullakin paikat tuntuu olevan viela ihan kiinni. Just kavin neuvolassa ja sanottiin, etta lahella on, mutta ei kuitenkaan tarpeeks lahella kun kerta viela ei supistele. Ainakin perjantaihin on odotettava, jolloin olis kaynnistysaika. Tosin, jos sairaalassa on kiiretta saattaa ne pidatella minua siella kokopaivan ja kun kaikki luonnollisesti synnyttavat ovat saaneet kaaronsa ulos, niin sitten tulee minun vuoro. Eli kuulostaa kivalta paivalta. Odottelua sairaalassa.
Nyt kun naita viikkoja alkaa olla jo reilusti, niin huomaa, kuinka lantio antaa periksi. Eli aiemmissa raskauksissa ei ollut tallaista kipua lonkassa ja lantiolla. En olis ikina uskonnu, etta kavelen kun kameli, mutta nyt se on kaynyt toteen. Joka askeleella luut liikkuu eritahtia ja tunnen ilmeisesti vauvan paan tai jonkun moykyn jalkovalissa. Mutta jonnekin senkin on mentava, kun ylhaallapain ei taida olla enaa tilaa kasvaa:))
Minakin olen siivoillut jokapaiva, eika oikein ole enaa mitaan uutta siivottavaa. Olen alkanutkin kierroksen alusta, eli siivoilen jo kaikki paikat toiseen vai kolmanteenko(?) kertaan. Mutta minulla ei ole sita sauna vaihtoehtoa eli josko tama ei tulekaan ulos, kun en ole paassyt
saunottamaan sita?
Kai tasta on mentava, lykkya vaan pyttyyn Rottahilarius, saattanee olla, etta pian sinakin olet nyytin kanssa, kun mina viela yksin taalla hopottelen...
Barratts 41+3
tyttö syntyi 28.9. rv 42. 4030g 54cm. Synnytyskertomusta sitten kun pystyn istuun...
t:nau
Hei vaan!
Mitkä on fiilikset?
Mun unirytmi on kääntynyt täysin niin, että valvon yöt. Toivottavasti se sopii vauvankin kanssa sitten. Valvon, koska rummutus mahassa pitää hereillä. Saan kyllä univajeen sitten päivällä kiinni oikein hyvinki. Vähän tylsä vain olla hereillä pitkin öitä. Nukutteko muut öisin?
Onko muuten niin, että syyskeijuja on enää jäljellä vain muutama? Olen sitkeästi ajatellut, että ihan rauhassahan tässä vielä odottelee. Ei vielä mikään mahdoton kiirekään. Alkoi yhtäkkiä jännittämään kun tajusi, että vauva syntyy tavalla tai toisella ihan pian!
Mitään mainittavia merkkejä ei ole vieläkään ilmaantunut. Tänään oli viimeinen neuvola ja perjantaina menen kättärille ensimmäiseen yliaikaiskontrolliin. Aikamoiseksi menee... Voikaa hyvin, voimia!
-Elsa rv 41+2
...jaaha nythän oliskin jo torstai..
täältä...
yheskoos ollaan, olo ei muuttunut miksikään paitsi että yöllä oli pötsi niin sekasin et ajattelin jo et tulee se " luonnollinen" tyhjennys ja sen jälkeen kenties alkaisi supparit, mut turhaan ei mitään sitten tapahtunut..
täytyy kokeilla tuota siivousta vieläkin jos siitä olisi apua..
kohta vaan kyllä on niin että ei ole enää paikkoja mitä siivoaisi kun joka päivä yrittää vähän siivota..
nyt aamupalalle..
paljon suppareita jäljellä oleville keijuille =)
rottahilarius 40+5