_¤_¤_Tammenterhot keskiviikkona_¤_¤_
Kommentit (35)
[color=#A52A2A] Kamala flunssa on iskenyt nyt oikein rytinällä, niin paljon oli limaa vatsassa että aamupala päätyi Norjaa puhuen isoon valkoiseen puhelimeen vessassa! Ei kiva olo.. :(
Myös herra 7vee on kuumeinen vähän ja kröhii, eikä juniorikaan ihan terve ole,räkä valuu silläkin? tekee poskihampaita (hyvä yhdistelmä, or not!) Sanoinkin Neiti 9vee lähtiessä kouluun,että saa tulla sitten kotiin hoitamaan meitä sairaita :D Ei luvannu![/color]
[color=8B0A50]( o ) Iltaisin ja yöllä ei meinaa millään saada enää hyvää asentoa nukkua! ärsyttävää !
Nytkin himpula jyllää kovaa,aloitti heti,kun krmppi vatsalla hellitti tuon norjan puhumisen jälkeen..[/color]
nyt uusi yritys aamupalan suhteen..moi!
[b]Maria ja himpula 25+3[/b]
Mirabella:
Avasin sitten pinon just samaan aikaan :-) Jatketaan vaikka tähän. Ensin aamuteet ja jotain syötävää että jaksaa kirjoitella virkeitä juttuja...t. Mirabella ja Albert rv 27+2
Onpas sateinen aamu täällä. Kuuden maissa ropisi niin kovin kattoikkunaan, että ihan ihmetytti.
Myrtti: sitä sokerilitkua juodaan n. 2,5 desiä ja siinä on 75 g puhdasta glukoosia eli määrä vastaa n. 30 sokeripalaa. Ihan älyttömän makeaa. Joissain terveyskeskuksissa on semmosta cokiksen makuista litkua, meillä sekoitetaan tuo glukoosijauhe suoraan veteen. Ei siitä nyt kauheen huono olo tullut, mutta tunnin ajan haukotutti ihan kauheesti, sit se loppui, kun sokeri imeytyi elimistöön. Siinä ollaan siis 12 tuntia syömättä, vähän vettä saa juoda. Ensin otetaan paastoarvo, sitten juodaan liemi. Seuraavat näytteet tunnin ja kahden päästä. Kannattaa ottaa mukaan jotain evästä, mitä voi syödä kokeen jälkeen, esim tuoremehua, banaania tai leipää, jottei tarvii nälässä lähtä kotiin.
IkäG: täällä taitaa olla porukan nestori eli ikää " jo" 35 ja toinen lapsi tulosa. Esikoinen täyttää viikon päästä 2 v eli on syntynyt 10/04.
Tuiskulle kauheasti tsemppiä!!!! Toivottavasti kaikki on hyvin! bd bd
No höh, kolleegat hävisivät ammukahville. Pitänee lähtä perään. Lisää turinoita myöhemmin.
T: Monttu
[color=blue]Ikä/lapsiG: [color=violet]mä 28v ja ukko kohta 30v ja meiän akka 4/02.
[color=blue]NimiG: [color=maroon]hyvin vähä ollaan puhuttu, mie ehkä sitäki enempi itekseen pyöritelly nimiä mielessä. Kumma kyllä niin pojan nimee hankala keksiä :O
[color=blue]Maria-79 [color=violet]voi sua :/ Meillä akka on käheenä ollu ihmeen pitkään. Varmaan siks kunnei oo kuumetta pitäny.
[color=blue]Monttu [color=maroon]nostan kyllä hattua sulle ja muillekki, jotka raataa töissä. Mulla eilinen sipuleitten kans kyykkiminen verotti hirmusesti voimia. Niin no tosin, jos mulla ois töitä vielä niin tod.näk. se ois ruumiillisesti rankkaa. Ehkä sitä paperihommia ois helpompi, tosin ei se istuminenkaa hyvää tee, jos sitä on liikaa.
[color=darkviolet]( . ) Taputtelin täs just masua ja siellähän se peipi on :) ei saa nyt nauraa, mut joskus tuntuu, ett onkohan se kadonnu! Aamusin ku tuntuu, ett masu ois pienempi ku iltasella :O
Suonta yritti vetää aikaste aamulla. Vaikkaki oli säärystimet. Toivottavasti tuo vaiva ei pahene, ku tuollanen vähänenki tuntu kurjalta herätykseltä.
Ukko on kotona :) :) Ei murtumia eikä muuta käjessä, mut levossa pitäs pitää. Katotaan kuinka äkkiä ukko hyppii seinille, ku ei osaa juuri koskaan vetää lonkkaa.
Tää tietää sitä, ett nyt saahaan olla viitisen tuntia kahestaan ;) ja huomenna mennään shoppaileen. Sitteri ois yhessä paikassa tarjouksessa 25 ekeen. [b]Fisher Pricen [/b)onko kenelläkään ollu?? Mietin onkohan se hyvä, ku kuvasta ei saa oikeen käsitystä onko rimpula vai ei. On siinä kummiski lelukaari +
Tää akka lähtee keittään aamusumpit ja herättää sit ukon. .
Z ja peipi 23+5
Aamupala on syöty ja nyt mietitään että mistäs sitä hommat aloittaisi. Koti on edelleen kun sekatavarakauppa :-/ No josko tänään olisi tosi tosi reipas ja saisi ihan jotain näkyvää aikaiseksi....
Koitahan [b]Maria[/b] parantua, ei kuulosta kivalle yhtään. Mustaherukkamehua naamaan (tai siis mahaan :-) ja villasukat jalkaan.
Iästä: just täytin 29 ja mies on 31. Toista odotetaan, esikoispoika syntyi -02 kesällä.
Nimistä: eikö niistä ollut jo kovasti puhetta. No meillä on aikaisemmin niitä vähän mietitty, tytölle nimi on ollut jo seurustelun alusta valmiina, mutta pojalle ei selkeätä vaihtoehtoa ole vielä.
( . ) ei kummempia uutisia. Vähän on jalat väsyneet, ilmeisesti eilisestä taapertamisesta keskustan kaduilla. Oliko se Sunmom joka kanssa valitteli kuntoaan? Täällä vähän sama fiilis vaikka mitään selkeätä vaivaa mulla ei olekaan, ei vaan tahdo jaksaa niin kuin ennen.
Kai se on vaan otettava itseään niskasta kiinni ja ruvettava tekemään jotain hyödyllistä.
t. M & A 27+2
Viime yö meni osittain valvoessa... kuopukselle ostettiin isojen sänky ja hän tietenkin tuli yöllä pois pari kertaa sängystä. Huoh... tokalla kerralla sanoin miehelle, että viepä takaisin. Muutenkin kokoajan kuulostelin milloin tyttö sipsuttelee sieltä.. jospa ens yö menis paremmin!
Tänään onki sitten tekemistä. Esikoistyttö lähtee kerhon kanssa retkelle, ovat pari tuntia. Sillä aikaa minä kävelen kuopuksen kanssa mummolaan. Isäkin on päässyt kotiin sairaalasta ja samalla mennään häntäkin katsomaan. En varmaan tänäänkään kerkee pakkaamaan tavaroita muuttolaatikoihin. hmmmm..
Tuiskua: Kovasti onnea ja toivottavasti kaikki on hyvin!! bd bd
Zatu: Minä en kerkee tässä kuussa tapaamisiin kun on tuo muutto edessä ja vanhan asunnon siivoamiset ym... toisaalta en ole vielä edes päättänyt tulisinko niihin? Pysynkö " tuntemattomana" ..?
*jää pohtiin* =) =)
Maria-79: Ikävää, että teillä on syysflunssa iskenyt. Paranemisia!
IkäG: Minä olen 26v. ja kolmas lapsi tulossa. Ennestään tytöt 04/03 ja 02/05.
Mulla on ensi viikolla lääkärineuvola. Saapas nähdä miten on paikat kiinni. Joskus tuntuu, että peukaloinen on tulossa ulos.. niin painaa tuonne alas. Käyn viimeisen kerran täällä neuvolassa ja seuraava onkin uudella paikkakunnalla..
Juups..tälläistä tänne..
mellum ja peukaloinen 27+3
Ihan ensiksi TUISKUALLE paljon voimia sairaalaan ja toivotaan että vauva pysyy massussa. Kokemuksesta tiedän että sairaalassa makoilu ei ole mistään mukavimmasta päästä.. Toivotaan että tilanteesi rauhoittuu nopeasti!
Ikägalluppia joku kyseli: Itse olen 24 ja mies 27, toinen lapsi tulossa. Tyttö 10/04. Ja samalla sukunimiG. Elikkä naimisissa ollaan oltu reilu vuoden joten kaikilla sama sukunimi.
SukupuoliG. Sukupuolta emme tiedä, mutta tyttöä veikkaillaan oireiden perusteella ;) toisaalta poikakin olis ihana, osaakohan sitä poikaa hoitaakaan kun on vain tyttöä hoitanut ;). No mutta tosissaan kumpi vain käy. Olis hirmu kiva tietää etukäteen, ehkä sit marraskuussa kun on tuo kolmas ultra..
( . ) kasvaa ja painoakin on tullut sentään +3kg alusta. Vihdoinkin saa painonkin nousemaan( oli se alkupahoinvointi aika rankka rv 17 vasta loppui) Möhis potkii hirmuisesti taitaa tulla joku jalkapalloilija. Väsyttää ja päätä särkee aikas usein sekä iskiaskin taitaa ruveta vaivaamaan. Mutta kyllä tämä tästä :)
Kelan paprutkin olen jo laittanut mutta vielä ei ole vastausta kuulunut, tulispa jo ne paperit...
Päivänjatkoja äityli ja möhis 24+0 Jes! niin ne viikot vain vierii..
Huomenta!
Olin eilen katsomassa mun yhden lapsuuden ystävän heinäkuussa syntynyttä tyttövauvaa. Oli se sitten suloinen, Pikkuneiti ypeksi meikäläisen molemma olkapäät oikein kunnolla happaman maidon peittoon :) Kovasti se vaavi oli punkemassa istumaan ja jokelteli alvariinsa, selvästi seurapiiri-ihminen.
Eilen illallla tuli sitten se olotila, että nyt olen NIIN RASKAANA. " Aatu" monotti oikein kunnolla tuonne yläviistoon toistuvasti ja koitti raivata ilmeisesti iteselleen jotain lisäsiiven tynkää ;) Sitten kun mentiin sänkyyn yöpuulle ja kattoo BB:a, niin alko ihan karmiva närästys. Kunnon polttelua kurkussa asti. Eilen lounaan päätteeks tuli maitokulaukset takaisin suuhun, nam. Yöllä heräsin toistuvasti korjaamaan tyynyjen asentoa jalkojen välissä, kun nuo lonkat tuppaa särkemään öisin ja sitten tietty parit vessareisut ja esikoinen herätti kaks kertaa, joten tänä aamulla olo oli HEHKEÄ!
Sukupuoliasiaa:
Eilen näin pitkästä aikaa myös tätini, joka heti huomautti vatsani muodon perusteella, että poika taitaa tulla tällä kertaa. Olin kuulemma paljon pyöreämpi kauttaaltaan neitiä odottaessani. Näin mä vähän itsekin muistelen, koska mun mielestä tää maha on erimallinen kuin ekalla kerralla. No tämäpä jää nähtäväksi.... En oikein usko, että varaan aikaa yksityiselle 4d/3d ultraan, tuppaavat olemaan niin kalliita ja näkeehän sen vauvan sitten jo aika pian vuoden vaihteen jälkeen.
Närästyksestä:
Muistan esikoisesta samantapaisia vaivoja, mutta vasta ihan loppupuolella. En käyttänyt mitään närästyslääkkeitä tuolloin, mutta nyt aattelin, että voisi hakea sitä rennietä. Onko jollain kokemuksia eri närästyslääkkeistä?
Ikä G:
Ite olen 28-vuotias ja toista odotan. Esikoisneiti 09/01 ja isäntä 32-vuotias.
Tuiskualle toivon, että kaikki menee hyvin ja vaavi on kunnossa.
Närästyksistä viis, nyt on PAKKO saada edes puolikuppia aamukaffetta.
Äitee ja " Aatu" 23+5
[color=blue]Mellum [color=violet]hyvä, että isäsi on jo kotona :) Tulehusarvot on siis laskenu.
[color=blue]PainoG: [color=maroon]sellaset 6kg on tullu ja nyt on siis rv 23 menossa. Akalta tuli jotai 17kg. . .joten nyt ei tarvis tulla. Tosin, että multa lähti ne ja vähä enempiki eli vähemmästä painosta aloin oottaan peipiä :)
[color=darkviolet]Tänään samalla reissulla, ku käyn silmälekurissa niin vien kelan paperit!!
Taianpa laittaa pyykit pyöriin niin ehkä sais ukkoon vipinää. .meillä siis khh ihan tässä vieressä ;D nimim. minäkö pirullinen. .
Voi tuiskua, jarrusukkia vauvalle ja jaksamista koko perheelle.
Mellum: Minulla on kans välillä sellainen tunne et koko alapää pullistuu ja vauva tulee ulos, ja ei oikeestaan ihme sillä katsoin eilen just äitiyskorttia ja siinä lääkäri oli merkannut rv 12+ että kohdunsuu 2 cm pitkä ja osaksi pehmeä/ kiinteä, et kait se vain on useammin synnyttäneillä tuo valmius synnytkseen on aikaisemmin valmiina vaikkei sitten tarkoitakkaan sitä että lapsi syntyisi etuajassa. Minullakin on neuvolalääkäri ensiviikolla, ja luulempa että nuo " strategiset" mitat ovat pysyneet samanlaisina, sillä supistuksia ei ole ollut, vain tuo paineen tunne alhaalla.
ikäG: ensiviikolla napsahtaa 33 mittariin, mies on 4 vuotta vanhempi ja tyttäret 01 ja 04 syntyneet.
( . ) eilinen ja tämä aamu on ollut hyvin rauhallista vauvan osalta, jotain pieniä vaimeita potkuja ja välillä tuossa edessä sellaista hassua rutinaa ja kutinaa tuntuu, ihan kuin joku raapisi pitkillä kynsillään masua sisältäpäin. Söin eilen jopa pizzaa ja jippii, ei alkanut närästämään vaikka se yleensä on ihan takuuvarma närästyksen aiheuttaja minulla. Eilinen ilta meni ihan täysin pelastusarmeijalle, otin torkut puol seiskalta ja sit olinkin ihan töttöröö ja unille menin jo ysiltä, väliajan istuin apaattisena sohvalla ;)
Mamm@mia rv 23+4
Zatu: tällä hetkellä niin rauhallista töissä, ettei oo oikeestaan mitään tekemistä; ei voi raatamiseksi sanoa. Vois kyllä ihan hyvin olla kotonakin, vois saada vähän enemmän aikaiseksi. Kuusi viikkoa olisi vielä puurrettava, jos mitään ihmeelistä ei satu ennen sitä.
mellum: mukava kuulla, että isäsi on toipumaan päin ja jo kotosalla. Kotona se toipuminen monesti sujuu paljon nopeammin kuin sairaalassa.
Eilen kuulin päiväkodissa, että yhden toisen lapsen äidillä on la tammikuun alussa ja meillä alkaa vissiin äitiyslomakin samana päivänä. Muutenkin meidän tytöillä on vain kuukauden verran ikäeroa. Hassua. Pitänee jututtaa häntä illalla vanhempainillassa, jos tulee sinne.
Voisin laittaa pienen gallupin eli HIKIOILUSTA. Onko ketään muuta alkanut hikoiluttamaan enemmän? Miusta tuntuu, että tämä masukamiina on tosi tehokas nykyään, kun jatkuvasti on hiki. Täällä toimistossa on muka ilmastointi ja muista ihan sopivan lämmintä, niin mie sit istun täällä paita kosteana. Ei kovin mukavaa, mutta minkäs teet.
Mitähän muuta miun piti kommentoida? Nyt ei taas tahdo muistaa...
T: Monttu
On tää netittömyys niin rasittavaa:) toisaalta oon saanu kotona aivan hirveesti kaikkea aikaseksi kun ei mee illat eikä aamut koneella istumiseen. Oon nyt joka päivä heränny klo7 vaikka koulua on vasta klo 12. Eilen anoppi tuli kylään ja siivosi meidän kaapit ja laitettiin sinne vauvan vaatteet ja tarvikkeet jo järjestykseen. Ne kyllä pitää vielä pestä ja silittää, mutta saipa sen äp laatikon pois olohuoneen lattialta. Ja vaunut he toivat myös eilen. Voi, oispa jo tammikuu:)
Tuiskualle paljon voimia, toivottavasti kaikki menee hyvin etkä ihan tylsisty sairaalassa makoiluun.
SukunimiG: Mulla on yhdistelmä sukunimi, jonka oon kyllä jo todennu 3 kk käytön jälkeen aika hankalaks:) Vauva saa siis miehen nimen, niin kai se menee itsestäänselvästi kun mulla kerran on tää yhdistelmä?!
IkäG: oon 23 ja mies 25 ja seuraavat synttärit molemmilla ens kesänä kun poika on jo iso:)
Oon jo täysin sopeutunu poika-ajatukseen:) Oma vointikin on niin hyvä että voi vaan nauttia olosta.
Mariako se oli joka oli pahan flunssan saanu. Voi että..koitahan parantua. Juo kuumaa mehua ja lepäile ja laita vaikka sipulisukat jalkaan niin eiköhän se olo siitä parane (on muuten toimiva konsti vaikka saattaa kuulostaa aika oudolta noi sipulisukat)
Aattelin torstaina mennä kokeilemaan odottavien äitien vesivoimistelua. Vähän vaan nolottaa kun on kaks osanen uikkari (ei siis mitkään bikinit kuitenkaan, mut silti). Pitää testata et mahtuuko se ylipäänsä päälle. Onneks se on klo 20-21, ni ei oo varmaan enää muita kun pallomahoja siellä siihen aikaan:)
Nyt pitää lähteä lounaalle. Sit onki pari tuntia luentoja ja perään 1,5 h äitiysjoogaa.
10.10 pitäs netti tulla..saa nähä.
Beijaflor rv 26+2
[color=1874CD]Kylläpäs vaan nukuttais. Taitaa nää sadekelit tehdä mulle vetämättömän olon. Voisin nukkua vaikka kuinka pitkään. Tänäänkin sit väkisin revin itseni ylös sängystä. Nyt oon ehtinyt aamiaisen syödä ja Hesarin lukea.
Huomasin eilen ensimmäistä kertaa uuden vaivan; närästyksen. Juuri keskusteltiin viikonloppuna kaverin kanssa (jolla raskausviikkoja nyt 38+) närästyksestä. Hällä alkoi närästys jo tosi aikaisessa vaiheessa raskautta ja mulla ei ollut vieläkään tuntunut mitään. Itse asiassa sanoin, etten edes tiedä miltä se tuntuu, sillä mua ei ole koskaan närästänyt :) Ja nyt sit eilen tuntui polttelua ruokatorvessa. Ja olihan muuten ikävän tuntuista! :(
IkäGALLUP: Meillä ensimmäinen siis tulossa. Minä 29v (joulukuussa 30v, argh!) ja mies 27v (pian 28v). Mulla on pukannut jo pari vuotta kolmenkympin kriisiä. Lähinnä johtuen siitä, että mitä kaikkea olen elämälläni saanut aikaiseksi tähän saakka; en juuri mitään. Omalla äidilläni kolmikymppisenä oli jo omakotitalo ja kaksi lasta, toinen 10v ja toinen 5v. Mut mitäpä sitä vertaamaan. Oloni tuntuu edelleen niin ikinuorelta, että vaikea kuvitella olevansa kohta kolmikymppinen. Taitaa jäädä nää synttärit juhlimatta...
Tänään vielä vapaapäivä, huomenna pitäisi mennä töihin. Vieläkään ei oikein työmotivaatiota ole. Mistähän sen saisi takaisin? Onko neuvoja kellään? :)
Sulina + Papu rv 27+6
[color=1874CD]Mä olen myös huomannut tuon hikoiluvaivan. Ei vielä onneksi kovin pahana, mutta hiki tulee kyllä välillä tosi herkästi. Eikä se välttämättä edes vaadi mitään ponnisteluja. Tuntuu, että freesi olo kestää päivällä suihkussakäynnin jälkeen tosi vähän aikaa :(
Sulina
niinhän siinä eilen kävi että uni tuli aikaseen. just ja just jaksoin konttorin katsoo, sit ei mennytkään varmaan kun vartti että sai unen päästä kiinni. kolmea vessareissua lukuunottamatta nukuin tyytyväisesti tuhisten puoli kahdeksaan asti. nyt on ihan pöpi olo, koska toi unimäärä on mulle tooosi paljon...
tänään heitin taas miehuksen töihin ja sitten kävin itte salilla crossingissa. siellä ainakin hiki lensi, mut ois varmaan tullut muutenkin vaikken ois raskaana ollutkaan. tylsää kun pitää ottaa rauhallisemmin... huomenna kuulen sit kyllä lääkäriltä tuomion että saanko vielä jatkaa näitä mun " rauhallisia" harrastuksia, toivottavasti saan nyrkkeilyyn mennä vielä...
jonkin sortin ikägalluppi ollut käynnissä: minä 23 ja mies 27, molemmilla synttärit seuraavan kerran ens maaliskuussa. ja ekaa tosiaan ootellaan.
maria: ei kyllä kuulosta kadehdittavalta tuo sun olo, toivottavasti menee pian ohi.
monttu: maistuko se teidän sokerilitku sitten miltään? meidän muka kokiksen makuinen maistui kokiksen ja kotikaljan yhdistelmältä:P mikä makunautinto, mut äkkiä se meni.
myrtti: evästä kannattaa tosiaan ottaa mukaan, et saa kokeiden jälkeen syyä. ja lisäks jotain tekemistä, itelläni oli kudin mukana että jaksoin sen kaks tuntia siellä istuskella.
zatu: mäkin aina välillä epäilen että onko tuolla huvikummussa ketään. kun joskus massu oon niiiin pehmee jne eikä mitään tunnu olevan siellä sisällä. taitaa simppiskin olla kova leikkiin kuurupiiloo...
mellum: mukavaa että isäsi on jo kotiin päässyt:)
jahas, sain eilen omppuja äitiltä. illalla tehtiin kaura-omenapaistosta ja miehen mukaan saa tehdä useemminkin, vaikka tänäänkin. että ehkä illalla taas herkutellaan. lisäks aattelin omppupiirakoita muutaman vääntää, kun on taas vaihteeks tällänen energisempi olo. eikös omppuja vois ihan sillain lohkoinakin pakastaa? kun aattelin et kuorisin ja laittaisin pakastimeen niin sit sais joskus talvellakin helposti just tota paistosta tai piirakkaa kun me ei koskaan osteta omppuja (mä en voi syödä muuta kun noita uusia kotimaisia ja mies ei muuten vaa syö).
tigru ja simppis 27+5
Kävinpä aamulla neuvolassa ja kaikki oli ok. Oli vielä lääkärineuvola ja paikat eivät ole auenneet, vaikka kävely tuottaakin supistuksia koko ajan. Eli kun istuu ja on vaan, niin menee hyvin. Lääkäri ei ainakaan toistaiseksi kirjoittanut sairaslomaa, kun ihan hyvin olen jaksanut ja noi supistelut ei vielä ole mitään kipeitä eikä niitä tosiaan levossa tuu.
Seuraavan ajan sain kuukauden päähän ja silloin saan sit lähetteen tuonna äitipolille siihen istukkakontrolliin ja varmaan samalla myös painoarviokontrolliin, kun aiemmat lapset ovat olleet isoja. Tosin jos istukka on edelleen kohdunsuulla, niin sithän vauvan koolla ei oo niin väliä, kun edessä on leikkaus joka tapauksessa.
IkäG: ollaan molemmat miehen kanssa 28v ja tämä on siis kolmas lapsemme, kaksi aiempaa ovat syntyneet 08/2001 ja 01/2004.
PainoG: nyt on tullut alusta painoa vajaa 7kg, mutta kun lähtöpainokin oli aivan liian korkea, niin kaikki tämä on liikaa. Mutta aion yrittää tsempata sit synnytyksen jälkeen, enkä stressaa nyt. Aloitan sit kunnon dieetin ja samalla liikunnan uudestaan, kun nythän en pysty edes kävelylle lähtemään, kun heti alkaa supistelemaan ;( Joten pitää vain ottaa rauhallisesti ja odotella sitä tammikuuta ja sit kevättä, että pääsee taas kunnolla liikkeelle. Tammi-helmikuun pakkaset ei välttämättä kauheasti inspiroi ulos käveleen.
HikoiluG: en ole huomannut mitenkään lisääntyneen, tuntuu, että ihan normaaliolotila on ainakin minulla.
Marialle toipumisia sen flunssan kanssa ja Tuiskualle tsemppiä ja tarrasukkia kovasti myös täältä.
Mutta nyt taas töitäkin, tulihan tässä vähän omaa napaa ja muutama gallupkin vastattua.
-äitiliini78 ja masukki 27+1
Jaksoin silti jopa käydä pojan kanssa tänään kerhossa ja ulkona.
Tuiskualle tsemppiä sinne sairaalaan! Toivottavasti vauva vielä malttais pysyä masussa kasvamassa ja sinulle voimia!
Ikäg: 27v olen ja mies 40v (tosin ei miehestä uskois ikää, kun näkee ;) ) Miehelle kolmas lapsi ja mulle toinen tulossa.
Pojan nimi on alustavasti ainakin päätetty, mutta tytön nimestä ei edelleenkään päästä yhteisymmärrykseen.
Kuvittelin muistavani, mihin piti jotain kommentoida, mutta ei tässä päässä mikään pysy!
( . ) Lonkkia särkee öisin, ninku tais jollain muullakin. Maha on kyllä jo ihan jätti! Mitenköhän tässä mahtuu talvella mihinkään vaatteisiin?! On muuten saman mallinen maha kuin poikaa oottaessa.
Vauva on vilkas ja jumppailee pitkin vuorokautta. Eniten tietysti tuntuu mylläävän illalla/yöllä. Jonkinnäköinen alakuloisuus ja vetämättömyys vaivaa, mutta itkuhanat on nyt pysyneet kiinni onneks.
Ainii, hikoilusta oli jotain puhetta. Täällä yks ilmoittautuu, jolla myös alkanut jatkuvasti hikoiluttaa, ei mikään mukava vaiva. No, ei tarvii ahtaa niin paljoa päälle.
Nyt sai jonkun hepulin tuo pikkumies, täytyy laittaa päiväunille, jos tänään vaikka nukahtais.
-tau- 24+4
Täällä taas.
Aamu on ollut tosi tuskainen kun masun sivustoja ja alaosaa repii ja juilii kamalasti kävellessä. Liitoskivut on tulleet takaisin ja entistä häijympinä <:( Onneksi teen istumatyötä, mutta joutuu tästä kokoajan kuitenkin jonnekin hyppäämään. Ei kiva.
Ikäg: Itse olen 24v ja isäntä on 31v. Neiti on syntynyt 04/03.
Painog: Painoa tullut tähän mennessä n. 5 kiloa. ( Ekasta punnituksesta +1 kilo, taisin kuvitella painoni alakanttiin kun se piti silloin sanoa neuvolassa ja se on varmaan alunperinkin ollut enemmän..) Eli tiedä häntä.
Tuiskualle tsemppiä!
Myöskin flunssaisille pikaista paranemista.
rv 25+1
Avasin sitten pinon just samaan aikaan :-) Jatketaan vaikka tähän. Ensin aamuteet ja jotain syötävää että jaksaa kirjoitella virkeitä juttuja...
t. Mirabella ja Albert rv 27+2