Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juontaja myötämielinen pedofilialle - Maikkari hyllytti

Vierailija
21.09.2015 |

Uutuus-sarja teletuuppi jää esittämättä. Kenties hyvä niin.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:42"] Tässä ketjussa spämmää nyt 1 tai 2 pedoa selvästi. Niin tiuhaan tahtiin tulee puolustusta. Lapsiseksi fantasiat ovat tuomittavia. [/quote] Itse ainakin olen pedofiili. Kertokaa vaan jos jokin mietityttää. En ole valinnut näitä ajatuksia. Pidän lapsista eikä mieeleni tulisi satuttaa heitä. [/quote] Miten aiot varmistaa, että et tee mitään typerää? Tuskin ainakaan uskallat ottaa viinaa tippaakaan? Oletko uskaltanut puhua asiasta esim lääkärille? [/quote] En ole puhunut kenellekkään koska pelkään seurauksia. Mitään laitonta en tietenkään ole tehnyt enkä aio tehdä. Ei ole yhtään vaikeampaa pidättäytyä pedofiilina kuin normaalin seksuaalisuuden omaavana. Harva heterokaan joutuu varomaan ettei raiskaa vastaan tulevia naisia. Käytän alkoholia kohtuudella. [/quote]mitä seurauksia voi tulla? Psykiatrit ovat vaitiolovelvollisia ja auttavat sinua - kuuluu heidän työhönsä auttaa apua tarvitsevaa.

[/quote]

Tämän ketjun psyk.hoitaja vaikuttaa luotettavalta!
[/quote]voiko taipumusta lievittää? On varmaan hirveää joutua lapsena esim oman sukulaisen hyväksikäyttämäksi. Joku selviää ja joku ei. Sama abortista. Osa sekoa ja osalle se on kuin hampaanpoisto.

Vierailija
102/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:42"] Tässä ketjussa spämmää nyt 1 tai 2 pedoa selvästi. Niin tiuhaan tahtiin tulee puolustusta. Lapsiseksi fantasiat ovat tuomittavia. [/quote] Itse ainakin olen pedofiili. Kertokaa vaan jos jokin mietityttää. En ole valinnut näitä ajatuksia. Pidän lapsista eikä mieeleni tulisi satuttaa heitä. [/quote] Miten aiot varmistaa, että et tee mitään typerää? Tuskin ainakaan uskallat ottaa viinaa tippaakaan? Oletko uskaltanut puhua asiasta esim lääkärille? [/quote] En ole puhunut kenellekkään koska pelkään seurauksia. Mitään laitonta en tietenkään ole tehnyt enkä aio tehdä. Ei ole yhtään vaikeampaa pidättäytyä pedofiilina kuin normaalin seksuaalisuuden omaavana. Harva heterokaan joutuu varomaan ettei raiskaa vastaan tulevia naisia. Käytän alkoholia kohtuudella. [/quote]mitä seurauksia voi tulla? Psykiatrit ovat vaitiolovelvollisia ja auttavat sinua - kuuluu heidän työhönsä auttaa apua tarvitsevaa.

[/quote]

Tämän ketjun psyk.hoitaja vaikuttaa luotettavalta!

[/quote]

Taitaa kuka tahansa päästä tuohon tehtävään. Tämäkin sekoboltsi valas myönsi haluavansa kastroida lapsia.
[/quote]
Väärin. En ole niin kirjoittanut. Se oli ihan joku muu palstailija. Enkä ole valas, vaan hoikka. Joten voit nyt rauhoittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:42"] Tässä ketjussa spämmää nyt 1 tai 2 pedoa selvästi. Niin tiuhaan tahtiin tulee puolustusta. Lapsiseksi fantasiat ovat tuomittavia. [/quote] Itse ainakin olen pedofiili. Kertokaa vaan jos jokin mietityttää. En ole valinnut näitä ajatuksia. Pidän lapsista eikä mieeleni tulisi satuttaa heitä. [/quote] Miten aiot varmistaa, että et tee mitään typerää? Tuskin ainakaan uskallat ottaa viinaa tippaakaan? Oletko uskaltanut puhua asiasta esim lääkärille? [/quote] En ole puhunut kenellekkään koska pelkään seurauksia. Mitään laitonta en tietenkään ole tehnyt enkä aio tehdä. Ei ole yhtään vaikeampaa pidättäytyä pedofiilina kuin normaalin seksuaalisuuden omaavana. Harva heterokaan joutuu varomaan ettei raiskaa vastaan tulevia naisia. Käytän alkoholia kohtuudella. [/quote]mitä seurauksia voi tulla? Psykiatrit ovat vaitiolovelvollisia ja auttavat sinua - kuuluu heidän työhönsä auttaa apua tarvitsevaa. [/quote] Tämän ketjun psyk.hoitaja vaikuttaa luotettavalta! [/quote] Taitaa kuka tahansa päästä tuohon tehtävään. Tämäkin sekoboltsi valas myönsi haluavansa kastroida lapsia. [/quote] Väärin. En ole niin kirjoittanut. Se oli ihan joku muu palstailija. Enkä ole valas, vaan hoikka. Joten voit nyt rauhoittua.

[/quote]

Tämä on joku toinen tämä hoikka. Psyk. hoitaja haluaa kastroida lapsia viestissä 90.

Vierailija
104/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:58"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:44"]Myötämielisesti :DDDD se video on täyttä asiaa. Pedofilia on fantasia, ei rikos ennen kuin jotain tekee asian eteen. Pedofiilit pitäs saada hoitoon ennen kuin toteuttavat fantasiaansa [/quote] Meille voi tuoda "hoitoon" takaan, etteivät tule toteuttamaan fantasioitaan sen jälkeen. [/quote] Haluat siis hakata ihmisen joka ei oo tehny mitään pahaa. Jepjep :) [/quote] Ei ole tehnyt pahaa? Pelkästään fantasiointi tälläisestä on jo tarpeeksi pahaa minun mielestäni. Minulta ei sympatiaa heru teille hirviöille. [/quote] Mitä tekisit, jos jonain aamuna herättyäsi huomaisit itsessäsi aivan outoja haluja? Itsemurhanko? Ei mukaan voi itse valita omaa seksuaalista suuntautumistaan. [/quote] No todellakin tekisin. En pystyisi elämään niin oksettavien ajatusten kanssa! Ettekö te ymmärrä? Minä en luokittele pedofiliaa miksikään seksuaaliseksi suuntautumiseksi vaan ihan joksikin muuksi. Homous on seksuaalinen suuntautuminen, pedofilia ihan jotain muuta. En halua edes käyttää sanaa "seksuaalinen" tässä kohtaa. [/quote] Sinä et määrittele mitään. Sinulla ei ole koulutusta tai älykkyyttää muuhun, kuin sipsien popsimiseen. Uhkailet täällä tappamisella niitä, jotka ovat eri mieltä asioista. Et ole edes päästäsi terve [/quote] En ole uhannut tappaa ketään. Olet hieman sekaisin. Ja näin psyk.hoitajana taidan tietää asioista hieman enemmän kuin sinä. Minä hoidan näitä "teidän" uhreja. Ymmärrätkö nyt ettei heru sympatiaa kun näen 17-vuotiaan tytön puukottavan itseään sinne???? [/quote] nyt meni usko psykiatriaan. [/quote] Älä pelkää, en ole pedareitten kanssa tekemisissä, onneksi olen voinut valita ketä autan ja ketä en. Teitä varten on toiset hoitajat. [/quote] Jatkat kunnianloukkauksien ja "diagnoosien" kanssa. [/quote] Loukkaan tuntemattoman kunniaa keskustelupalstalla? :D Kuinka sen voi tehdä? Ok, korjaan viimeisen virkkeen "pedareita varten on toiset hoitajat"

[/quote]

Älä turhaan. Korjaa sairaat halusi mieluummin. Eli älä fantasioi lasten kastroimisesta.
[/quote]
En ole niin kirjoittanut. Täällä on muitakin kuin vain minä. Huoh.

Vierailija
105/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:44"]Myötämielisesti :DDDD se video on täyttä asiaa. Pedofilia on fantasia, ei rikos ennen kuin jotain tekee asian eteen. Pedofiilit pitäs saada hoitoon ennen kuin toteuttavat fantasiaansa [/quote] Meille voi tuoda "hoitoon" takaan, etteivät tule toteuttamaan fantasioitaan sen jälkeen. [/quote] Haluat siis hakata ihmisen joka ei oo tehny mitään pahaa. Jepjep :) [/quote] Ei ole tehnyt pahaa? Pelkästään fantasiointi tälläisestä on jo tarpeeksi pahaa minun mielestäni. Minulta ei sympatiaa heru teille hirviöille. [/quote] Mitä tekisit, jos jonain aamuna herättyäsi huomaisit itsessäsi aivan outoja haluja? Itsemurhanko? Ei mukaan voi itse valita omaa seksuaalista suuntautumistaan. [/quote] No todellakin tekisin. En pystyisi elämään niin oksettavien ajatusten kanssa! Ettekö te ymmärrä? Minä en luokittele pedofiliaa miksikään seksuaaliseksi suuntautumiseksi vaan ihan joksikin muuksi. Homous on seksuaalinen suuntautuminen, pedofilia ihan jotain muuta. En halua edes käyttää sanaa "seksuaalinen" tässä kohtaa.

[/quote]

Sinä et määrittele mitään. Sinulla ei ole koulutusta tai älykkyyttää muuhun, kuin sipsien popsimiseen. Uhkailet täällä tappamisella niitä, jotka ovat eri mieltä asioista. Et ole edes päästäsi terve
[/quote]
En ole uhannut tappaa ketään. Olet hieman sekaisin. Ja näin psyk.hoitajana taidan tietää asioista hieman enemmän kuin sinä. Minä hoidan näitä "teidän" uhreja. Ymmärrätkö nyt ettei heru sympatiaa kun näen 17-vuotiaan tytön puukottavan itseään sinne????
[/quote]

Ai että ihan hoitaja. Wau.
[/quote]
Ei se mikään wau ole, se mitä näen työssäni. Ja tuollainen dissaus minua ei kiinnosta yhtään. Niin kuin kirjoitin, teitä varten on muut hoitajat. Minä en teihin tule törmäämään.
[/quote]

Kertoo jo jotain sinusta ja älykkyydestäsi kun luulet tietäväsi kuka anonyymin nimen takana kirjoittelee. En ole pedofiili vaan ihan omanikäisistäni miehistä kiinnostunut nuori nainen ja toivon todella että kukaan sinunkaltaisesi, ilmeisen yksinkertainen ihminen, ei tule koskaan minua hoitamaan missään yhteydessä. Ei paljon ammattillisuus loista sinusta.

Vierailija
106/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:42"] Tässä ketjussa spämmää nyt 1 tai 2 pedoa selvästi. Niin tiuhaan tahtiin tulee puolustusta. Lapsiseksi fantasiat ovat tuomittavia. [/quote] Itse ainakin olen pedofiili. Kertokaa vaan jos jokin mietityttää. En ole valinnut näitä ajatuksia. Pidän lapsista eikä mieeleni tulisi satuttaa heitä. [/quote] Miten aiot varmistaa, että et tee mitään typerää? Tuskin ainakaan uskallat ottaa viinaa tippaakaan? Oletko uskaltanut puhua asiasta esim lääkärille? [/quote] En ole puhunut kenellekkään koska pelkään seurauksia. Mitään laitonta en tietenkään ole tehnyt enkä aio tehdä. Ei ole yhtään vaikeampaa pidättäytyä pedofiilina kuin normaalin seksuaalisuuden omaavana. Harva heterokaan joutuu varomaan ettei raiskaa vastaan tulevia naisia. Käytän alkoholia kohtuudella. [/quote]mitä seurauksia voi tulla? Psykiatrit ovat vaitiolovelvollisia ja auttavat sinua - kuuluu heidän työhönsä auttaa apua tarvitsevaa. [/quote] Tämän ketjun psyk.hoitaja vaikuttaa luotettavalta! [/quote] Taitaa kuka tahansa päästä tuohon tehtävään. Tämäkin sekoboltsi valas myönsi haluavansa kastroida lapsia. [/quote] Väärin. En ole niin kirjoittanut. Se oli ihan joku muu palstailija. Enkä ole valas, vaan hoikka. Joten voit nyt rauhoittua.

[/quote]

Tämä on joku toinen tämä hoikka. Psyk. hoitaja haluaa kastroida lapsia viestissä 90.
[/quote]
Tämän takia olisi hyvä laittaa vaikka "ohis" jos tulee toisten viestiketjuihin kirjoittelemaan. Tuo en ollut minä edelleenkään.

Vierailija
107/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:20"]

Onko pedofiili terve? Ei. Lähteekö sairaus hakkaamalla? Ei. Teidän kaltaistenne vuoksi pedofiilit eivät pääse hoitoon ja saattavat tehdä rikoksia. Se pedofiili voi olla poikasi tai veljesi.

[/quote]

Tyypillistä. Lapsi se houkutteli, enhän mie muuten. Ja me muut pakotimme kun ei hoitoakaan tarjota?

Mene itseesi jos kykenet. Tekosyitähän te toki tarvitsette, kun vanhat kuluvat niin nopeasti loppuun. Sitten kun ehdotatte hoidoksi kastrointia, minäkin kiinnostun. Mitään lässytysterapiaa ette ole vailla kun se kerran ei auta, antaa vain mahdollisuuksia teeskentelyyn.

[/quote]

Miten ajattelit ihmisten tulevan esiin pedofiliansa kanssa, jos tiedossa on kastrointi. Eikä kukaan puhunut mitään tuosta mainitsemastasi tekosyystä.

[/quote]

Puhuin pedofiilien ihmeellisestä haluttomuudesta ratkaista ongelmansa itse kertaheitolla. Jos kerran niin huolestuttaa ja surettaa, ajakaa itsellenne oikeutta päästä vapaaehtoispohjalta kuohilaiksi. Muuten kaikki keskustelunavauksenne vaikuttaa vain identiteetinrakennukselta. Sellaista minä en uhrina katsele ollenkaan.

Vierailija
108/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten täällä voi olla ihmisiä, jotka ajatteletvat ettei pedofiilin tulisi päästä hoitoon. Siis oikeasti mitä?

Vierailija
109/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereilija 9. Kiitos linkistä. En usein käy IS:n sivuilla, olisi jäänyt katsomatta. Nyt katsoin videon ja mielestäni Maikkari teki fiksun liikkeen hyllyttäessään moisen moskan.  Vaikka se olisi näkynyt vain Katsomossa.  Ohjelma joka pohjautuu enimmäkseen kiroiluun ja ainakin jonkin verran kieroon käytökseen jolle sitten nämä ohjelmassa esiintyvät itsekin vielä jälkeenpäin ilkkuvat. Vaikutti, että BB-talossa väkivaltaisesti käyttäytynyt Niko oli niin tyytyväinen kun uskalsi olla niin "rohkea" ja repostella joitakin tuntemattomia henkilöitä.  Minun pääkoppani ei ko. ohjelmasta olisi hajonnut, koska ei kävisi mielessäkään katsoa.                                                                          

Maikkarissa on kaiketi päättäjiä, jotka ymmärtävät kuinka monet lapset todennköisesti joutuvat kärsimään lopun elämäänsä hyväksikäytetyn traumansa kanssa. Jotkut jopa päätyvät tekemään samaa mitä ovat itse joutuneet kokemaan.   

Vierailija
110/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:44"]Myötämielisesti :DDDD se video on täyttä asiaa. Pedofilia on fantasia, ei rikos ennen kuin jotain tekee asian eteen. Pedofiilit pitäs saada hoitoon ennen kuin toteuttavat fantasiaansa [/quote] Meille voi tuoda "hoitoon" takaan, etteivät tule toteuttamaan fantasioitaan sen jälkeen. [/quote] Haluat siis hakata ihmisen joka ei oo tehny mitään pahaa. Jepjep :) [/quote] Ei ole tehnyt pahaa? Pelkästään fantasiointi tälläisestä on jo tarpeeksi pahaa minun mielestäni. Minulta ei sympatiaa heru teille hirviöille. [/quote] Mitä tekisit, jos jonain aamuna herättyäsi huomaisit itsessäsi aivan outoja haluja? Itsemurhanko? Ei mukaan voi itse valita omaa seksuaalista suuntautumistaan. [/quote] No todellakin tekisin. En pystyisi elämään niin oksettavien ajatusten kanssa! Ettekö te ymmärrä? Minä en luokittele pedofiliaa miksikään seksuaaliseksi suuntautumiseksi vaan ihan joksikin muuksi. Homous on seksuaalinen suuntautuminen, pedofilia ihan jotain muuta. En halua edes käyttää sanaa "seksuaalinen" tässä kohtaa.

[/quote]

Sinä et määrittele mitään. Sinulla ei ole koulutusta tai älykkyyttää muuhun, kuin sipsien popsimiseen. Uhkailet täällä tappamisella niitä, jotka ovat eri mieltä asioista. Et ole edes päästäsi terve
[/quote]
En ole uhannut tappaa ketään. Olet hieman sekaisin. Ja näin psyk.hoitajana taidan tietää asioista hieman enemmän kuin sinä. Minä hoidan näitä "teidän" uhreja. Ymmärrätkö nyt ettei heru sympatiaa kun näen 17-vuotiaan tytön puukottavan itseään sinne????
[/quote]

[/quote]
Ei se mikään wau ole, se mitä näen työssäni. Ja tuollainen dissaus minua ei kiinnosta yhtään. Niin kuin kirjoitin, teitä varten on muut hoitajat. Minä en teihin tule törmäämään.
[/quote]

Kertoo jo jotain sinusta ja älykkyydestäsi kun luulet tietäväsi kuka anonyymin nimen takana kirjoittelee. En ole pedofiili vaan ihan omanikäisistäni miehistä kiinnostunut nuori nainen ja toivon todella että kukaan sinunkaltaisesi, ilmeisen yksinkertainen ihminen, ei tule koskaan minua hoitamaan missään yhteydessä. Ei paljon ammattillisuus loista sinusta.
[/quote]
Kuulehan nyt! Jos minä työskentelen mielenterveysalalla niin se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi olla ammatillinen kaikkia kohtaan. Nyt et oikein tiedä mistä puhut. Tottakai heitä kohtaan keitä hoidan, mutta en hoida pedareita enkä tule koskaan hoitamaan! Älä puhu asioista mistä sinulla ei ole pienintäkään käsitystä.

Vierailija
111/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:58"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:44"]Myötämielisesti :DDDD se video on täyttä asiaa. Pedofilia on fantasia, ei rikos ennen kuin jotain tekee asian eteen. Pedofiilit pitäs saada hoitoon ennen kuin toteuttavat fantasiaansa [/quote] Meille voi tuoda "hoitoon" takaan, etteivät tule toteuttamaan fantasioitaan sen jälkeen. [/quote] Haluat siis hakata ihmisen joka ei oo tehny mitään pahaa. Jepjep :) [/quote] Ei ole tehnyt pahaa? Pelkästään fantasiointi tälläisestä on jo tarpeeksi pahaa minun mielestäni. Minulta ei sympatiaa heru teille hirviöille. [/quote] Mitä tekisit, jos jonain aamuna herättyäsi huomaisit itsessäsi aivan outoja haluja? Itsemurhanko? Ei mukaan voi itse valita omaa seksuaalista suuntautumistaan. [/quote] No todellakin tekisin. En pystyisi elämään niin oksettavien ajatusten kanssa! Ettekö te ymmärrä? Minä en luokittele pedofiliaa miksikään seksuaaliseksi suuntautumiseksi vaan ihan joksikin muuksi. Homous on seksuaalinen suuntautuminen, pedofilia ihan jotain muuta. En halua edes käyttää sanaa "seksuaalinen" tässä kohtaa. [/quote] Sinä et määrittele mitään. Sinulla ei ole koulutusta tai älykkyyttää muuhun, kuin sipsien popsimiseen. Uhkailet täällä tappamisella niitä, jotka ovat eri mieltä asioista. Et ole edes päästäsi terve [/quote] En ole uhannut tappaa ketään. Olet hieman sekaisin. Ja näin psyk.hoitajana taidan tietää asioista hieman enemmän kuin sinä. Minä hoidan näitä "teidän" uhreja. Ymmärrätkö nyt ettei heru sympatiaa kun näen 17-vuotiaan tytön puukottavan itseään sinne???? [/quote] Ai että ihan hoitaja. Wau. [/quote] Ei se mikään wau ole, se mitä näen työssäni. Ja tuollainen dissaus minua ei kiinnosta yhtään. Niin kuin kirjoitin, teitä varten on muut hoitajat. Minä en teihin tule törmäämään. [/quote] Kertoo jo jotain sinusta ja älykkyydestäsi kun luulet tietäväsi kuka anonyymin nimen takana kirjoittelee. En ole pedofiili vaan ihan omanikäisistäni miehistä kiinnostunut nuori nainen ja toivon todella että kukaan sinunkaltaisesi, ilmeisen yksinkertainen ihminen, ei tule koskaan minua hoitamaan missään yhteydessä. Ei paljon ammattillisuus loista sinusta. [/quote] Kuulehan nyt! Jos minä työskentelen mielenterveysalalla niin se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi olla ammatillinen kaikkia kohtaan. Nyt et oikein tiedä mistä puhut. Tottakai heitä kohtaan keitä hoidan, mutta en hoida pedareita enkä tule koskaan hoitamaan! Älä puhu asioista mistä sinulla ei ole pienintäkään käsitystä.

[/quote]

Sinulla on selvästi käsitystä esim. kaikesta. Onnea.

Vierailija
112/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulehan nyt! Jos minä työskentelen mielenterveysalalla niin se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi olla ammatillinen kaikkia kohtaan. Nyt et oikein tiedä mistä puhut. Tottakai heitä kohtaan keitä hoidan, mutta en hoida pedareita enkä tule koskaan hoitamaan! Älä puhu asioista mistä sinulla ei ole pienintäkään käsitystä."

Kyllä hoitajan pitäisi osata olla ammatillinen muitakin kuin omia potilaitaan kohtaan. Sinulta se puuttuu. Ikävää että tuollaiset ihmiset hakeutuvat hoitoalalle.

Vierailija
113/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Kuulehan nyt! Jos minä työskentelen mielenterveysalalla niin se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi olla ammatillinen kaikkia kohtaan. Nyt et oikein tiedä mistä puhut. Tottakai heitä kohtaan keitä hoidan, mutta en hoida pedareita enkä tule koskaan hoitamaan! Älä puhu asioista mistä sinulla ei ole pienintäkään käsitystä.
[/quote]
Ja tämän vuoksi hakeudun töihin vain sellaisiin paikkoihin joissa pystyn olemaan ammatillinen. Esim kaikki eivät pysty tekemään töitä lasten psykiatrisella koska rahkeet eivät riitä. Silloin tehdään muualla töitä. Ymmärrätkö nyt? Tiedän monia hoitajia jotka eivät pysty työskentelemään tietyissä paikoissa. Ei se tee heistä epäammattimaisia vaan päinvastoin! Eikö ole hyvä, että pedofiileja hoitaa ja ymmärtää joku joka siihen pystyy? Minä se en ole ja hyvä näin.

Vierailija
114/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:27"]
"Kuulehan nyt! Jos minä työskentelen mielenterveysalalla niin se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi olla ammatillinen kaikkia kohtaan. Nyt et oikein tiedä mistä puhut. Tottakai heitä kohtaan keitä hoidan, mutta en hoida pedareita enkä tule koskaan hoitamaan! Älä puhu asioista mistä sinulla ei ole pienintäkään käsitystä."

Kyllä hoitajan pitäisi osata olla ammatillinen muitakin kuin omia potilaitaan kohtaan. Sinulta se puuttuu. Ikävää että tuollaiset ihmiset hakeutuvat hoitoalalle.
[/quote]
No huhhuh. Nyt on aika paksua. :D Poistun nyt, en voi keskustella noin typerien ihmisten kanssa.

Vierailija
115/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:27"] "Kuulehan nyt! Jos minä työskentelen mielenterveysalalla niin se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi olla ammatillinen kaikkia kohtaan. Nyt et oikein tiedä mistä puhut. Tottakai heitä kohtaan keitä hoidan, mutta en hoida pedareita enkä tule koskaan hoitamaan! Älä puhu asioista mistä sinulla ei ole pienintäkään käsitystä." Kyllä hoitajan pitäisi osata olla ammatillinen muitakin kuin omia potilaitaan kohtaan. Sinulta se puuttuu. Ikävää että tuollaiset ihmiset hakeutuvat hoitoalalle. [/quote] No huhhuh. Nyt on aika paksua. :D Poistun nyt, en voi keskustella noin typerien ihmisten kanssa.

[/quote]

Poistun haukkujen kera. Rakentavaa.

Vierailija
116/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:44"]Myötämielisesti :DDDD se video on täyttä asiaa. Pedofilia on fantasia, ei rikos ennen kuin jotain tekee asian eteen. Pedofiilit pitäs saada hoitoon ennen kuin toteuttavat fantasiaansa
[/quote]
Meille voi tuoda "hoitoon" takaan, etteivät tule toteuttamaan fantasioitaan sen jälkeen.
[/quote]

Haluat siis hakata ihmisen joka ei oo tehny mitään pahaa. Jepjep :)
[/quote]
Ei ole tehnyt pahaa? Pelkästään fantasiointi tälläisestä on jo tarpeeksi pahaa minun mielestäni. Minulta ei sympatiaa heru teille hirviöille.
[/quote]
Eihän sinulla ole hajuakaan, mitä ihmiset fantasioivat. Kuten tunnettua, ihmiset fantasioivat mitä perversseimmistä asioista, mutta eivät niitä halua koskaan toteuttaa. Kuten hyvin tiedetään, moni nainen fantasioi raiskatuksi tulemisesta, mutta varmasti yksikään heistä ei halua tulla raiskatuksi ja he varmasti vastustavat yhtä jyrkästi raiskauksia, kuin muutkin ihmiset.
Pedofiileista vain pienestä osasta tulee milloinkaan lapsen seksuaalista hyväksikäyttäjää, ihan niin kuin jokaisesta miehestä ei tule raiskaajaa. Tämä olisi kaikkien pedofiliaa demonisoivien syytä tiedostaa.

Vierailija
117/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä halveksut ihmisiä jotka eivät voi "tilalleen" mitään (En siis puhu lapsiinsekaantumisesta vaan pedofiliasta). Et vaikuta hyvältä ja ammattitaitoiselta hoitajalta.

Vierailija
118/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei psyykkinen hoitaja (joksi itseäsi kutsut), oletko varma ettei potilaaksesi voi tulla ihminen jolla on näitä ajatuksia ollut (eli on pedofiili)? Et voi olla varma. Joku nuori poika joka viiltelee ja on itsetuhoinen voi hyvinkin olla pedofiili mutta ei kellekään sitä kerro ja on kenties juuri sen asian takia itsetuhoinen, häpeää. Ja tuollaisten sinun kaltaisten ihmisten takia ei sitä uskalla koskaan kertoakaan. Mieti sitä. "Hyvä" hoitaja.

Vierailija
119/126 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä katsoa mitä se Sini on aiheesta kommentoinut. Ennen on paha tuomita. En minäkään tuomitse pedofiilia, jos tämä ei toteuta haaveitaaan ja varsinkin pyrkii vielä saamaan apua.

Vierailija
120/126 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*piip piip- ei ajatuksesta voi sakottaa* 

Kyllä voi!

Jos pohdit itsemurhaa  niin pelkästä ajatuksesta sinut voidaan laittaa pakkohoitoon...

Jos viet toiselta hengen spontaanisti se on tappo ja sellaisen ajattelu/suunnittelu on jo murha!

Toisen ihmisen uhkaaminen rikoksella on jo itsessään rikos eli pelkkä ajatus riittää.

Kukapa heille suunnittelee täällä terapiaa? Ajatusvaiheessa kiemurointiin ja tuskaiseen oloon mikä ajatuksien pakosta monen kirjoittaman mukaan ajattelijalle syntyy.

Ei teistä kukaan sääli ihmisitä, joka on käyttänyt hetkenkään oman lapsenne satuttamiseen henkisesti tai fyysisesti. Saati, että tila johtaisi tekoihin! Ette rikoksen tapahduttua pohdi sekuntiakaan kuinka tuolla ihmisellä oli kamalaa ajatustensa kanssa. 

Itse näen moiset sairautena myös, mutta ihan siinä missä muutkin henkiset sairaudet joissa hoitamattomuus voi johtaa itsensä tai toisen satuttamiseen tavalla tai toisella niin tulisi kaikille taata turvallisuus. Niin uhrille kuin tekijälle ettei tuota tekoa taakakseen tulisi. Mielenterveydellinen hoito samoilla kriteereillä kun kaikille muillekin ja pakkohoito pahimpiin tilanteisiin avuksi.

Jokaisen kohdalle jääkin sitten enää pyytää se apu. Aivan kuten kaikissa muissakin mielenterveydellisissä asioissa. Tähän apuun ystävät ja sukulaiset, aivan kuten toivon olevan kaikilla mielenterveyspotilailla. 

Jos kertoo huolestaan niin sitä ei pitäisi joutua pelkäämään.