Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unohtaako kissa?

Vierailija
21.09.2015 |

Pitäis lähtee ulkomaille neljäksi kuukaudeksi koulun hommia tekemään. Mulla on kuitenkin kotona kissa (asun äidin kanssa) ja se jäis luonnollisesti kotiin. Mietin vain että ehtiikö kissa unohtamaan minut tällä ajalla, ja tapahtuuko siinä jotain muutoksia? joo kuulostan vähän hömpältä mutta on kissa minulle kovin tärkeä ja oon kuullut kauhutarinoita että kissan sydän särkyy yms. ei se siis uusille omistajille menisi vaan ihan samassa paikassa pysyisi talon asukkaita olisi vaan yksi vähemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se unohda :) Jätä sille paita mitä olet pitänyt pari päivää niin se voi haistella sitä ja laita se vaikka sun sängyn päälle niin se voi nukkua sen päällä rullalla.

Vierailija
2/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaPua voidaan Säilyttää töKissÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa se toki ihmetellä missä olet. Mutta jos kissa saa pysyä samassa paikassa ja tehdä kaiken noin niinku samoin kuin ennenkin, kyllä se selviää hyvin :)
Ilahtuu sut nähdessään taas.

Vierailija
4/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan oma kissa unohtanut kolmessa kuukaudessa :D

Vierailija
5/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sille kuvia itsestäsi ja soita sille vaikka skypellä videopuheluja.

Vierailija
6/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli vuoden vaihdossa. Kun hän tuli kotiin kissa ryntäsi hänen luokseen, kehräsi ja puski. En usko että sinun kissakaan unohtaa :)

Vierailija
7/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se unohda, mutta kissan luonteesta riippuen voi kyllä olla sille erittäin kova paikka. Itselläni jo työmatkalla ollessa jos kissa on vanhemmilla hoidossa, se on hyvin apaattinen, ei syö, odottaa vain minua oven edessä. Tuon luontoista en jättäisi pidemmäksi aikaa todellakaan. Mukaah lähtisi kissa jos minäkin ulkomaille :)

Vierailija
8/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissoja kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan