Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä aamulla vuokramökiltä kotiin. Siivoaminen jää kokonaan minun harteille.
Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.
Kommentit (45)
Missähän on vika? Sulla on vääränlainen mies.
Siivoamine on naisten hommaa ja kuuluu myös siksi naisten tehdä.
Mikä on siis ongelmasi?
Ala ryyppäämään. Katso miten miehesi huomenna ratkaisee siivouksen ja kotiinlähdön.
Minä oon kyllä niin temperamenttinen, että ottaisin jo nyt auton ja lähtisin kotiin! En kyllä jäis k***pään jälkiä siivoilemaan enkä semmoista kuskaamaan!
Mikset vaan vedä perseitä itsekkin?
Vierailija kirjoitti:
Ala ryyppäämään. Katso miten miehesi huomenna ratkaisee siivouksen ja kotiinlähdön.
Taitaa miehet keskittyä vähän suurempien ongelmien ratkaisemiseen 🍺
Olet vähän etuajassa. Yleensä tämä provo käsitellään pääsiäisenä.
Minä tein vastaavassa tilanteessa niin, että jätin siivoomatta ja mies sai maksaa siivouslaskun.
Ei toki toimi siinä tilanteessa jos teillä on yhteiset rahat.
Olisit antanut pillua, niin se ei olisi ehtinyt juoda niin paljon.
Mulla on sellainen tunne että olen lukenut tämän aiemminkin. Trollaatko vai miksi vuokraat mökkejä toistamiseen, jos lomat eivät ole onnistuneita?
Vierailija kirjoitti:
Minä tein vastaavassa tilanteessa niin, että jätin siivoomatta ja mies sai maksaa siivouslaskun.
Ei toki toimi siinä tilanteessa jos teillä on yhteiset rahat.
Tai raivohullu mies 👳🏾♂️
Alkonarkeilla on ne alkonarkkien ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Siivoamine on naisten hommaa ja kuuluu myös siksi naisten tehdä.
Mikä on siis ongelmasi?
Eikös autolla ajaminen sitten ole miesten hommaa? Ja mies ei voi ajaa. Siinä ongelma.
Minä sanoisin miehelle, että hänen pitää maksaa siivooja.
Mökkeily ilman kovaa känniä on teeskentelyä vaan!
Silti joka vuosi lähdette vuokramökille vaikka näin käy joka kerta? Jättäkää reissu suosiolla väliin ensi vuonna.
Kyllä pienet ruokajuomat kuuluu tavallisen ihmisen normaaliin arkeen.
Noh kostat sitten.seuraavalla mökkireissulla vetämällä prz..t itse!