Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä aamulla vuokramökiltä kotiin. Siivoaminen jää kokonaan minun harteille.

Vierailija
02.04.2022 |

Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu aloitus, tästä onkin aikaa kun viimeks tää aloitus täällä pyöri!

Mutta sinua se jaksaa edelleenkin kiinnostaa.

Vierailija
42/45 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan siivoamisen jo edellisenä päivänä. Takka puhdistetaan perusteellisesti ja sitä ei viimeisenä iltana käytetä, samoin uunit yms. Astiat pestään illalla ja vain aamiaisastiat aamulla. Mieluiten mennään matkalla syömään aamiainen. Jos on parveke, se siivotaan jo illalla (ei ole käytetty edes), samoin sauna ja kylppäri kunnolla. Aamulla viimeistely. Matot ja vuodevatteet aamulla ulos klo 8, sitten imurointi ja moppaus sekä pölyjen pyyhkiminen, takkapuiden hakeminen, ja samalla koko jengi kantamaan tavaransa autoon. Itse olen joskus lähettänyt konkkaronkan vielä ulos aamulla ja siivonnut loput. Jääkaappikin pitää siivota. Päästään ehkä klo 10-11 lähtemään, jos hyvin käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys kohtaan 42: Eipä ole tullut koskaan valituksia huonosta siivouksesta ;D

Vierailija
44/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on aina uhri. 

Vierailija
45/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin ryyppäisin, jos muija roikkuu yhteisen mökkireissun ajan vaan vauva palstalla.