Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan aiotte jatkaa maskien käyttöä?

Vierailija
02.04.2022 |

Koronastahan ei tulla enää pääsemään, ja kaikilla niillä on täysi rokotussuoja, jotka ovat sen halunneet. Katselin, että marketissa edelleen useimmilla on maski. Ihan mielenkiinnosta: Aiotteko jatkaa maskin käyttöä vaikka loppuelämän, vai onko joku piste, jossa kohtaa tilanne on mielestänne jotenkin riittävän hyvä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin helmikuussa, kun maskipakko meillä poistui. Useimmissa lentokoneissa pitää vielä käyttää, eli silloin tietenkin käytän.

Takana kolme rokotusta ja sairastettu korona. Näillä mennään.

Vierailija
22/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kun teillä on tuo koronakriisi yhä. Hassua kun kuntosalilla ei ole kellään ja sitten kaupassa on lähes kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kesään asti. Katsotaan sitten mikä on tilanne. Näen tuosta hyvin paljon hyötyä, enkä yhtään haittaa. Miksi ihmeessä en käyttäisi.

Vierailija
24/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin jo siihen kun sairastin sen itse.

Miksi ihmeessä?

No mihin mä sitä enää mielestäsi tarvitsen?

En tartuta enkä ihan hetkeen voi sairastua.

Mikä ongelma?

Vierailija
25/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin bussissa tänään ainoa maskinkäyttäjä. Käytän jatkossakin maskia.

Vierailija
26/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa enemmän kuin koskaan. Ihmiset vähentäneet maskien käyttöä. Ei ihme, että virus vain leviää.

Vierailija
27/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun osavaltiossani USAssa ei ole enaa maskipakkoa kaupoissakaan mutta aika moni silti viela kayttaa maskia, minakin, kun olen kaksi vuotta putkeen ollut ilman kurkkukipua tai nuhaa.

Vierailija
28/28 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän apteekissa ja terveysasemalla asioidessa - paikoissa joissa kohtaan luultavimmin riskiryhmäläisiä tai muuten sairaita. Sain kolmannen rokotteen vuodenvaihteessa ja sairastin 2kk sitten taudin lievänä. Minulla on siis paras mahdollinen suoja ja pidän kaupassa ym turvavälit. En pelkää uudelleen sairastumista ja töitä teen kotona.