Kuinka kauan aiotte jatkaa maskien käyttöä?
Koronastahan ei tulla enää pääsemään, ja kaikilla niillä on täysi rokotussuoja, jotka ovat sen halunneet. Katselin, että marketissa edelleen useimmilla on maski. Ihan mielenkiinnosta: Aiotteko jatkaa maskin käyttöä vaikka loppuelämän, vai onko joku piste, jossa kohtaa tilanne on mielestänne jotenkin riittävän hyvä?
Kommentit (28)
Ai niin kun teillä on tuo koronakriisi yhä. Hassua kun kuntosalilla ei ole kellään ja sitten kaupassa on lähes kaikilla.
Ainakin kesään asti. Katsotaan sitten mikä on tilanne. Näen tuosta hyvin paljon hyötyä, enkä yhtään haittaa. Miksi ihmeessä en käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo siihen kun sairastin sen itse.
Miksi ihmeessä?
No mihin mä sitä enää mielestäsi tarvitsen?
En tartuta enkä ihan hetkeen voi sairastua.
Mikä ongelma?
Olin bussissa tänään ainoa maskinkäyttäjä. Käytän jatkossakin maskia.
Koronaa enemmän kuin koskaan. Ihmiset vähentäneet maskien käyttöä. Ei ihme, että virus vain leviää.
Minun osavaltiossani USAssa ei ole enaa maskipakkoa kaupoissakaan mutta aika moni silti viela kayttaa maskia, minakin, kun olen kaksi vuotta putkeen ollut ilman kurkkukipua tai nuhaa.
Käytän apteekissa ja terveysasemalla asioidessa - paikoissa joissa kohtaan luultavimmin riskiryhmäläisiä tai muuten sairaita. Sain kolmannen rokotteen vuodenvaihteessa ja sairastin 2kk sitten taudin lievänä. Minulla on siis paras mahdollinen suoja ja pidän kaupassa ym turvavälit. En pelkää uudelleen sairastumista ja töitä teen kotona.
Lopetin helmikuussa, kun maskipakko meillä poistui. Useimmissa lentokoneissa pitää vielä käyttää, eli silloin tietenkin käytän.
Takana kolme rokotusta ja sairastettu korona. Näillä mennään.