Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unihalvaus

Vierailija
21.09.2015 |

Tulee melkein joka yö. Mistäköhän johtuu? Onko kellään kokemuksia? Ahdistaa jo mennä illalla nukkumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kesästä alkaen ollut useampi. Ihan kamalaa. Siis todella pelottavaa. En keksi mitään yhdistävää tekijää näille kerroille, paitsi että olen nukkunut selälläni. Alkaa joo ahdistaa nukkumaan meno kun näitä on nyt ollu yhtäkkiä niin usein! Mikä vois auttaa? Lisää kokemuksia?

Vierailija
2/5 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut elämän aikana kymmeniä jos ei sata unihalvausta. Niitä tulee välillä putkessa ja sitten häipyy jopa vuosiksi. En itse löydä yhdistävää tekijää. Mutta 99% unihalvauksista tapahtuu selällään nukkuessa itselläni. Jollain tasolla niihin jo tottunut eikä jaksa sen suuremmin jälkikäteen herätessä ahdistaa. Toki itse tilanteen ollessa päällä jonkun verran ahdistaa vaikka sekin huomattavasti lievemmin kuin alussa ekoilla kerroilla.

Tsemppiä. Yritä suhtautua asiaan neutraalisti ja hyväksy tapahtuma. Helpottaa huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pelko ainakin laukasee sen aina uudestaan.

Vierailija
4/5 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut ja se oli aivan kamalaa. Pitää vain toivoa ettei toistu :( olisikohan sinun mahdollista keskustella asiasta lääkärin kanssa? Vai onko tämä sellainen asia, joka on aivan tieteellisesti todistettu? Säikähdin omaa unihalvausta niin, etten ole uskaltanut edes tutkia asiaa

Vierailija
5/5 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on maailman pelottavin asia. Kerran tullut. Kokemus oli tuhat kertaa pahempi kuin mitkään krapulaliskot ikinä. Lääkäriltä apua nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme