Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti / rva, mitä teet tänään?

Vierailija
21.09.2015 |

Minulla päivän ohjelmassa postissa ja kirjastossa käynti ja ruoan teko. Tylsäksi käy jo aika.

rv 33 & 3 koululaista

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin kahdeksalta, mies lähti työhön. Join kahvit, katselin aamuteeveetä, suihkuun, kävely koiran kanssa nyt netissä. Tänään en aja kaupoille, ei asioita. Asianpesukone käy, kohta myös pyykinpesukone. Aion leipoa sämpylöitä ja mustikkapiirakan, illaksi valmistan hyvät ruuat kun mies tulee kotiin. Koira nukkuu, kohta päästän sen pihalle jos haluaa.

Tänään on aika hiljainen päivä, en viitsi lähteä mihinkään, useimpina päivinä ajelen kaupoille, kyläilemään, kirppareille tai joku tulee kahville meille. Teen myös vapaaehtoistyötä, välillä on jopa liikaa ohjelmaa. Lapset ovat jo muuttaneet omilleen, toki heitäkin tapaan ja järjestelen vierailuja yms.

Nautin elämästä kun saan viettää päiväni juuri kuten haluan!

Vierailija
2/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, teen jotain yrityksen rästissä olevia pikkuhommia, haen lapset koulusta, teen ruokaa, käyn ehkä kahvilla jos joku kaveri on vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:02"]

Minulla päivän ohjelmassa postissa ja kirjastossa käynti ja ruoan teko. Tylsäksi käy jo aika.

rv 33 & 3 koululaista

[/quote]

Oma on pääsi. Joko sinulla on tylsää tai ei ole, olit missä tahansa.

Vierailija
4/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt kaikessa rauhassa. Pari koneellista pyykkiä peseytyy koneessa. Juon kahvia ja syön suklaakakkua samalla kun luen netistä uutiset ja katson Emmerdalen perjantaiset uusinnat. Vielä olisi siivoamista ja pyykin pesua. Pitäisi heittää ylimääräistä kamaa kierrätykseen, myyntiin ja roskiin. Vaihtaa ehkä lakanat? Kaupassa käydään vasta miehen tultua töistä kotiin.

Vierailija
5/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin toivottamaan miehelle hyvää työpäivää, sitten venyttely ja aamupalaa päivän lehtiin syventyen. Kohta pihaan tekemään puutarhahommia, parin kukkapenkin uudistus ja nurmikon parannusta yms. Siinä sivussa vähän pyykinpesua ja viiden aikoihin laitan ruuan, kun mies tulee kotiin.

Vierailija
6/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen, keittiön siivousta, yksi lapsi autolla kouluun koska satoi, puutarhatöitä, koirat ulos, puutarhakauppa, ruokakauppa, leivontaa, kokkausta, lapsen haku keskustasta koulusta, pyykkiä, silitystä, lasten kokeisiin valmentamista, koirat...

Vierailija
7/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin vapaata, meni pihahommiin ja mä lähden kirjastoon kunhan aukeaa, käyn samalla kaupassa. Iltapäivällä mennään koirapuistoon jos ei ala sataa. Ei mitään ihmeempiä siis. -kotirouva ilman lapsia

Vierailija
8/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nautin tässä aamiaista. Suunnitelmissa ei ole mitään ihmeellistä. Odotan lääkärin soittoa ja tuloksia. Ruokaa teen sitten iltapäivällä.  Saattaa olla, että jokusen ikkunan pesen.

t. Kotirouva

Vierailija
9/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitoa, ruoanlaittoa, pyykkäämistä ja ikuista siivoamista. :) Normipäivä.

T. Kahdeksas kotirouvavuosi menossa. :)

Vierailija
10/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelen kaappeja ja laitan kirppistavaroita valmiiksi. Siivoan ja laitan ruokaa. Ulkoilemaan ei mennä, koska 2v. on kipeänä.

Minulla se 2-vuotias ja kolme koululaista myös.

Vierailija
11/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala syöty ja kohta vaunulenkille. Jätetään tänään perhekahvila väliin kun vauva on vielä vähän flunssassa. Sitten ollaan ihan kotosalla, leikitään ja puuhaillaan. Iltapäivällä ehkä uudemman kerran ulos. Nyt ei kavereitakaan oteta kyläilemään kun on oltu kipeitä, mutta mä ajattelin ottaa vähän kiinni pyykkivuoren kanssa ja siivoilla.

Mut mä nautin olla kotosalla.

Vierailija
12/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin aamun keittämällä miehelle kahvit, tekemällä aamupalaa koko perheelle, katsoin että kaikki sai syötyä ja hoidin lasten aamupesut jolla aikaa mies siivosi keittiön ennen töihin lähtöä.

Nyt nukutan pienintä aamun unille ja lähden lasten kanssa ulos. Sitten teen ruoan ja syötän muksut ja kaikki menevät unille. Silloin isken jalat kohti kattoa ja juon kahvit :D

iltapäivällä kauppaan ja siivoamaan.

Vierailija
13/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruuan, käyn läpi saadut lapselleni vielä liian isot vaatteet kokojärjestykseen, siivoilen... Aika perus päivä. :)

Vierailija
14/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepäivänä rento meininki. Ruuanlaitto, lasten harrastukset, pyykkiä. Päivän tavoitteena kurkkujen säilöntä ja hyväntekeväisyyteen lahjoitettavien tavaroiden kuntoon laittaminen.

Vierailija
15/15 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan kumpaakaan mutta kotona kuitenkin.

Kävin jo 09 mennessä viemässä teinin kouluun, anopin luona viemässä ruokaa ja kaupassa. Nyt teen muutaman työasian, päivemmällä yhden opiskeluun liittyvän jutun ja taidan lukea yhden kirjan iltapäivällä samalla kun focacciataikina kohoaa. Sitten onkin ruuanlaiton aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi