Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaan asento muuttunut

Vierailija
02.04.2022 |

Olen hiljalleen huomannut että etuhampaan asento on muuttunut, ennen suorassa oleva hammas on kääntynyt vinoon, mitään tapaturmaa ei ole sattunut eli en oo kaatunut naamalleni tms. Mistähän syystä hammas voi tuolla tavoin liikahtaa? Hammaslääkäri aika on jo varattuna joten siellähän se selviää mutta onko kenelläkään tapahtunut vastaavaa? Minulla on distaalipurenta ja narskuttelen hampaita joskus öisin (olen herännyt itse tähän) niin voiko se aiheuttaa tämän, tietäiskö joku?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös etuhammas kääntynyt vähän vinoon aikuisena. Huomasin vastikään. Olen muutaman vuoden kärsinyt bruksismista työstressien vuoksi. Liekö yhteydessä siihen?

Vierailija
22/23 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kaatuuu, niitä nousemaan en saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammaslääkärissä puolisen vuotta sitten ja taas sen laastimäärän poiston jälkeen päätin että alan pitämään parempaa huolta hampaista. Olen pessyt 2 kertaa päivässä ja lankaillut, mutta nyt huomasin että alhaalla keskellä on yksi hammas tässä välissä jotenkin kiilautunut vinoon ikään kuin ei enää mahtuisi olemaan siellä välissä. En keksi muuta syytä kuin että aiemmin se hammaskivi on pitänyt hampaat paikallaan ja nyt kun hammasvälit on pysyneet auki niin hampailla on tilaa liikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme