Voinko jo laittaa talvivalot parvekkeelle?
Sellaset ihan vaan valkoset ja ei ne ois jouluvalot vaan talvivalot :)
Kommentit (24)
Voit laittaa. Meidän asuinalueella on jo ainakin yhdet. Näytti kivalta pimeässä illassa.
Voit mun mielestäni laittaa mutta älä vielä polta niitä jatkuvasti, ainoastaan silloin kun haluat tunnelmoida. Toisaalta tosi kivat esim. parvekkeen seinällä jos olisi ristikko ja siinä kirkkaat ja tyylikkäät kaamosvalot.
Tottakai voi laittaa, kirkkaita, valkoisia valoja voi käyttää, muut väritykset sopivat sitten jouluun :)
Mulla on kaamosvalot heti kun pimenee ja lähtevät vasta kun valostuu, ihan sama mitä kalenteri sanoo. En oo edes ajatellu että olen tehnyt jotain väärin tai olisin siitä tilivelvollinen kenellekään.
Voit laittaa tottakai. Toiset inhoaa, toiset takastaa ja toisia ei kiinnosta sitten yhtään. Jos haluat laittaa, laitat. Älä mieti muita. Kyse on vain pienistä valoista.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi laittaa, kirkkaita, valkoisia valoja voi käyttää, muut väritykset sopivat sitten jouluun :)
Meillä on parvekkeella siniset :(
Suomessa pitäisi olla pakolliset koristevalot syyskuusta-maaliskuuhun.
Enkä tarkoita mitään krumeluureja vaan ihan juurikin noita pelkistettyjä vaaleita sävyjä.
Vaikka mä tästä pimeästä ajasta tykkäänkin, niin kyllähän ne valot usein ovat kauniita.
Etenkin jos kerrostaloyhtiöt on yhdessä suunnitellut julkisivuvalaistuksia. Muutamiin törmännyt iltalenkillä Vantaalla. Kaunista tilataidetta pimenevässä syksyssä.
Todellakin! Meilläkin on jo kirkkaat valot partsilla luomassa tunnelmaa. Ja mä kutsun niitä vaan ulkovaloiksi ja miksi ulkovaloja ei voisi vielä laittaa kun jo seiskalta on niin pirun pimeää :D olis ihanan näköistä jos muutkin jo laittaisivat valoja tähän synkkyyteen.
Voit laittaa. Täällä kaunpungissa on valoja näkynyt joilakin parvekkeilla jo muutaman viikon ajan. Mielestäni ne antavat kivan pilkahduksen pimeisiin iltoihin. Ne valkoiset valot siis. Värilliset pomppaavat mauttomina silmään, muistuttavat enemmän sirkuksesta. Harvemmassa värilliset valot on, onneksi.
Joo, laita vaan! Minunkin on pitänyt laittaa, mutta on jotenkin jäänyt. Pitäisi etsiä ne valot jostain...
Meillä on valot heti kun illat pimenee. Jouluvalot on erikseen. Valot on tarkoitettu pimeään ja nyt varsinkin on pimeää. Oikeastiko ihmiset miettivät, mitä toiset ajattelevat hänen ulkovaloistaan? Valoa pimeään. Vaikka jouluvaloa jos ei muuta.
Meidän naapurilla on pihallaan sininen poro! PORO!!! Voi jumalauta...
Vierailija kirjoitti:
Säästä sekin sähkö.
Ledit ei paljoa kuluta. Laitan 80 lampun neliväri nauhan lähipäivinä parvekkeelle. Pitkään ja synkkään pimeyteen vähän valoa ja värejä. Saavat olla taas ainakin helmikuun loppuun. Ihan kivoja ja moni muukin on huomannut että koristevaloja ei tarvi rajoittaa vain joulun aikaan.
Mulla on valot partsilla ympäri vuoden. Kesällä ne vain ei oo päällä. Elokuun illoissa jo alan niitä sytyttämään (menee katkaisijasta). Ei paljon kiinnosta mitä muut ajattelee, oikeastiko te mietitte että voitteko laittaa OMALLE parvekkeelle pimeällä valot?? Herranjestas tätä suomalaista pelokkuutta...
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurilla on pihallaan sininen poro! PORO!!! Voi jumalauta...
Väri ja tunnelmavalot mä ymmärrän mutta sitä olen ihmetellyt ketkä ostaa noita mauttomia systeemejä? Välkkyviä en käsitä ollenkaan, saan niistä päänsäryn jos joudun katsomaan sellaisia pidempään. Omasta mielestä paras on eri värisillä sivuilla oleva ns. myrskylyhty missä on oikea kynttilä. Elävä tuli vain on jotenkin kaikkein tunnelmaisin.
Tottakai voit laittaa! Parvekkeen laittoon itselle viihtyisäksi ei tarvitse muilta kysyä. Pimenevissä illoissa tarvitaan valoa.