Vaarallisen mielisairaan pelossa elävällä on kamalaa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3f3df071-30e6-45ca-8f7c-3d4ead1f6401
Maksullinen. En itsekään saanut auki.
Eikö tälle asialle voi Suomessa tehdä mitään. Minulla on tällainen tyyppi riesana ja uhkailee minua väkivallalla. En saa mitenkään loppumaan.
On välillä pakkohoidossa, mutta vapautuu pian ja jättää lääkkensä. Sama toistunut monta kertaa.
Pitäisi suojata muita tuollaisen terrorilla. Joko ikuinen pakkohoito tai lain muutos siten, että pakkolääkitys voi olla myös avohoidossa.
Kommentit (26)
Inhottavaa, että joudun pelkäämään tuota psykoosissa olevaa vuosikausia. Yhä vaan. Mikään ei lopeta tätä.
Hän siis luulee minun olevan vaarallinen rikollinen, joka on tekemässä hänelle pahaa ihan kohta, joten hän uhkaa t a p p a a minut. Jollen lopeta hänen vainoamistaan. Ja miten semmoisen voi lopettaa, kun se vainoaminen on hänen harhaanda. Itse en ota tietenkään mitään yhteyttä häneen enää. En ole pitkään aikaan ottanut. Mutta hän lähettää uhkauskirjeitä.
Voisiko lainsäätäjät tehdä tälle jotain.
Minusta oikeus elää harhaisena ja uhkaavana vapaalla jalalla ei ole ihmisoikeus.
Se on ihmisoikeusrikkomus ympäristöä kohtaan.
Y H Y Y Y Y Y AIVAN_KAMALAN_ITKUINEN JA_PAHA_OLO_KOKO AJAN KUN ELÄÄ MIÄLISAIRAAN PELOSSA Y H Y Y Y Y Y 😩😫😩😫😩😭
Psykoosissa olevat hysteeriset naiset on pahimpia.
Ei lähestymiskielto estä ketään lähestymästä. Se nyt on vain maininta papereissa.