Miksen saa mistään apua( ihoni)!!!!!
Mulla on outoja läiskiä, ikäänkuin finnejä muttei niin mätäisiä, naamassa. Kaula on täynnä röpelöä samoin dekoltee. Naamassa on posket täynnä tummempia laikkuja joista suurimpien voisi katsoa menevän riveittäin. Naama on täynnä pienen pientä näppysyheröä. Oon käyny lääkärissä varmaan jo neljä kertaa ja maininnut asiasta. Saan vaan jotain apteekin geelejä määräyksenä apuun ja antibioottejakin on yritetty tyrkyttää. En kuitenkaan enää luota koko lääkäreihin. Kaikkihan tietää et antibiootteja ei pitäsi syödä pieniin vaivoihin. Oon kysynyt onko meillä luteita. Nytkin on selvästi punaista läiskää jossa punainen reikä keskellä. Ei kuulemma ole luteen puremia. Olen jo 30-vuotias. Miksen saa mistään apua!!!? Lääkärit on ihan turhia lässyttäjiä. Osaako kukaan kertoa mikä auttaisi?
Kommentit (36)
Eli antibiootit ei kelpaa, yksityinen ei kelpaa, voiteet tai geelit ei kelpaa, ruokavalionmuutos ei kelpaa, allergia ei kelpaa. Ja ensimmäisenä tulee mieleen syöpä. Ei herramunjee.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:21"]
Lähetettä? Tilaa aika suoraan??? Itse?
Periaatekysymys. Haluan että menee julkisen puolen kautta mutkattomasti kun en jaksa hakea mitää korvauksia.En kannata yksityistä terveydenhoitoa. En ole köyhä mutten halua maksaa kahtasataa perusterveydenhoidosta.
-ap
[/quote]
Kärsi sit. Eiks niin?
Periaatekysymys. Haluan että menee julkisen puolen kautta mutkattomasti kun en jaksa hakea mitää korvauksia.En kannata yksityistä terveydenhoitoa. En ole köyhä mutten halua maksaa kahtasataa perusterveydenhoidosta.
-ap
[/quote]
Ihan itse juu ja maksat omasta pussista. Hakevat klinikalla korvauksen suoraan Kelasta, kunhan näytät tiskillä Kela-korttiasi, eli sinun ei tarvi hakea korvausta jälkikäteen. Eikä tuo aloituksesi kuulostanut siltä, että menisi "julkisen puolen kautta mutkattomasti", kun kerran olet yleislääkärillä monesti käynyt, etkä ole sieltä apua saanut, eivätkä lääkärit ole katsoneet vaivaasi niin vakavaksi, että olisit lähetteen saanut.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:31"]
Maitotuotteet...joo. Mutta saan osteoboroosin varmalla jos ne jätän pois. Mitä jos alkaisin vetää jotain vaihdevuosilääkkeitä joista saa estrogeeniä. Eiks se tee hyvän ihon? -ap
[/quote]
Maito ei ehkäise osteoporoosia, vaan kalsium. Supmessa juodaan ihan helvetisti maitoa ja silti johdetaan maailman osteoporoositilastoja.
-ap
[/quote]
No valinta on sun. Ne parisataa, voivat mennä hölynpölykosmetiikkaan, kuten minullakin ja mikorhiontasarjoihin jne ja kosmetologi vielä väitti että ei tarvii mennä lääkäriin, mutta lekuripa huomas heti miksi tulin ja määräs tuon Roan. Vituttaa vieläkin ne tuhateuroset, jotka meni täysin hukkaan kokeillessani eri hoitoja. Huoh - mut valinta on sun. Tämä oli viimeinen suositukseni sulle, koska tiedän miten vittumaista vaihetta menet.
Mua pelottaa että Roa + piilarit+ silmäleikkaus= kuivasilmäisyys=>sokeus
siksi ei Roaa mulle -aloittaja
Mutta onko kellään kokemusta siitä estrogeenin lisäyksestä? En kylläkään muuten ole kovin miesmäinen ja mulla on ihan keskikokoiset tissit mutta myöhemmässä vaiheessa ilmeisesti joku mennyt hormoneissa pahasti pieleen kun on näppyjä.Tai sitten se on tosiaan se maito. Mutta enimmäkseen kyllä syön juustoja.
Muttei tableteista koskaan imeydy kalsiumkaan yhtä hyvin kuin perusruuasta.
ap
Kutiseeko ja poltteleeko iho? Silloin kysymyksessä ruusufinni, joka voi levitä myös silmiin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:42"]
Muttei tableteista koskaan imeydy kalsiumkaan yhtä hyvin kuin perusruuasta.
ap
[/quote]
Kalsiumia saa muualtakin kuin maidosta ja pilleripurkista.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:31"]Maitotuotteet...joo. Mutta saan osteoboroosin varmalla jos ne jätän pois. Mitä jos alkaisin vetää jotain vaihdevuosilääkkeitä joista saa estrogeeniä. Eiks se tee hyvän ihon? -ap
[/quote]
Sana on osteoporoosi.
Sinulle ei tunnu kelpaavan mikään. Eli sinun täytynee vain tyytyä ihosi tilaan.
Koita otsonoitua oliiviöljyä, sillä sain oman ihoni kuntoon ja ensimmäistä kertaa elämässäni on hyvä iho. Ei tarvitse enää hävetä. Ja mulla akne nelikymppiseksi asti.
Niin, se otsonoitu oliiviöljy tappaa tutkitusti bakteereita, sieniä ja jopa viruksia. Käytetään pahojenkin ihosairauksien hoitoon. Laita enintään neljä kertaa päivässä. Itse käytin aamuin illoin, joskus päivälläkin. Kun iho alkaa parantua, ei tarvitse kuin vaikka kerran päivässä, sopivan hoidon huomaa itse. Ei välttämättä vesipesua kasvoille vaan esim. sitruunamehu tai omenaviinietikkaa pumpuliin ja sillä ensin. Mutta jokaisen iho on omanlaisensa, mutta tuo otsonoitu oliiviöljy oikeasti tehoaa!
http://otsoniterapia.mycashflow.fi/product/8/o-live---otsonoitu-oliivioljy---vahva-50-ml
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:40"]
Mua pelottaa että Roa + piilarit+ silmäleikkaus= kuivasilmäisyys=>sokeus
siksi ei Roaa mulle -aloittaja
Mutta onko kellään kokemusta siitä estrogeenin lisäyksestä? En kylläkään muuten ole kovin miesmäinen ja mulla on ihan keskikokoiset tissit mutta myöhemmässä vaiheessa ilmeisesti joku mennyt hormoneissa pahasti pieleen kun on näppyjä.Tai sitten se on tosiaan se maito. Mutta enimmäkseen kyllä syön juustoja.
[/quote]
No maitoproteiinia ne juustotkin ovat ja maitoallergia voi todellakin näkyä ihossa. Eli nyt ensin kaikki maitotuotteet pois. Finelistä näet kalsiumia sisältävät kasvikset jos pelkäät ettet saa tarpeeksi.
Katso googlella maitoallergia iho kuvahausta. Näyttääkö tutulta?
Maitotuotteet...joo. Mutta saan osteoboroosin varmalla jos ne jätän pois. Mitä jos alkaisin vetää jotain vaihdevuosilääkkeitä joista saa estrogeeniä. Eiks se tee hyvän ihon? -ap