Miksen saa mistään apua( ihoni)!!!!!
Mulla on outoja läiskiä, ikäänkuin finnejä muttei niin mätäisiä, naamassa. Kaula on täynnä röpelöä samoin dekoltee. Naamassa on posket täynnä tummempia laikkuja joista suurimpien voisi katsoa menevän riveittäin. Naama on täynnä pienen pientä näppysyheröä. Oon käyny lääkärissä varmaan jo neljä kertaa ja maininnut asiasta. Saan vaan jotain apteekin geelejä määräyksenä apuun ja antibioottejakin on yritetty tyrkyttää. En kuitenkaan enää luota koko lääkäreihin. Kaikkihan tietää et antibiootteja ei pitäsi syödä pieniin vaivoihin. Oon kysynyt onko meillä luteita. Nytkin on selvästi punaista läiskää jossa punainen reikä keskellä. Ei kuulemma ole luteen puremia. Olen jo 30-vuotias. Miksen saa mistään apua!!!? Lääkärit on ihan turhia lässyttäjiä. Osaako kukaan kertoa mikä auttaisi?
Kommentit (36)
Yksityiselle ihotautilääkärille mars!
En saa kuvattua. Oon pahassa paikassa. Vituttaa vaan ettei terveskeskuksessa lääkärit tee työtään kun oon käynyt siellä jo helvetin monta kertaa ja aina maininnut asiasta.Mutta jos täällä jollain ois samaa, varmasti nyt netistä joku löytyy, ja sattuis tietämään niin ei tarviis taas maksaa turhaan jollekkin törpöllre joka määrää sitä geeliä.
Mene yksityiselle ihotautilääkärille.
Ihotautilääkärille ja pyydä Roacuttan-kuuri. Se on aika rankka mutta auttaa varmasti. Itselläni oli kans miltein 40-vuotiaaksi näppyjä ennen kuin Roa auttoi ja sen jälkeen on tullut vain pari finniä jotka häipyy nopeasti. Nyt ei mitään kosmetologeja tai yleislääkäriä vaan ihan oikea hoito! Roaa voi määrätä siis vain erl.
Roaccutan on aika myrkkyä. Ei suositella hedelmällisessä iässä oleville.
Maitotuotteet ja gluteeni pois ruokavaliosta. Nimimerkki 40 v ja ei näppyjä ekaa kertaa ikinä
Mulla on kyllä lapsena todettu maitoallergia mutta luulin selättäneeni sen koska juon maitoa nyk. vailla vatsan väänteitä. Voihan se siitäkin johtua ehkä mutta miksei sitten olisi niitä vatsanväänteitä? Oon pyytänyt lähetettä ihotautilääkärille mutten ole saanut. -Aloittaja
Käytän muuten piilareita ja ajattelin mennä leikkaukseen, että Roacurtan olis ehkä väärä lääke kun kuivattaa silmiä.
Sokeri,kahvi, roskaruoka pois,tupakka ja alkoholi ei,sauna kerran viikossa, syö vähemmän liha ja paljon kasviksia.puhdista naama hunajalla ,savilla ,sitruunalla ja argan öljyllä.
Osta kaupasta sellainen suolasaippua (on kimpale pelkkää vuorisuolaa)
Hiero sillä käsiäsi ja pese kasvosi. Kastele toki alkuun vedessä.
Merivesihän usein hellii ihoa ja parantaa sitä. Niin tekee tuolla suolasaippuallakin pesu.
Lopeta kemikaalien käyttö.. niitä on paljon eri rasvoissa ja pesuaineissa.
Anna ihosi hengittää ja laita ihan vähän vain rasvaa. Itselle vaseliinin sipaisu silloin tällöin riittää... iho hoitaa oman rasvantuotantonsa..
Eihän nyt kahvia ainakaan voi heittää pois. Mitä se muka tekee, paitsi kuivattaa ehkä vähän ihoa. En imuroi lihaa, karkkia ja roskaruokaa hulluna, mutta juon kyllä kahvia noin 3 kp päivässä ja todella tarvitsen sen aivoille. -aloittaja
Voisiko olla jotain muuta kuin ruokavaliosta johtuvaa? En kyllä mitään joogaamaankaan ala kun ei oo aikaa semmoseen.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:05"]
Mulla on kyllä lapsena todettu maitoallergia mutta luulin selättäneeni sen koska juon maitoa nyk. vailla vatsan väänteitä. Voihan se siitäkin johtua ehkä mutta miksei sitten olisi niitä vatsanväänteitä? Oon pyytänyt lähetettä ihotautilääkärille mutten ole saanut. -Aloittaja
Käytän muuten piilareita ja ajattelin mennä leikkaukseen, että Roacurtan olis ehkä väärä lääke kun kuivattaa silmiä.
[/quote]
Lähetettä? Tilaa aika suoraan??? Itse?
Hunaja ja savet myös kuulostaa ihan hyvältä...en tiedä mitä odotin. Ei vaan huvittaisi niinkään hoitaa ihoa vaan fiksata ongelma jollain iäksi ja jatkaa huoletonta elämää. On niin suuri vääryys että joidenkin iho on tälläinen murheenkryyni joka vaatii jatkuvaa hyysäämistä. Vai voisko olla merkki jostain pahemmasta esim. Syövästä?-ap
Ei siihen kuule suokat ja tasvat auta jos tuo on joku sairaus. Tilaa aika ihotautilääkäriltä ja lopeta jauhaminen.
Lähetettä? Tilaa aika suoraan??? Itse?
Periaatekysymys. Haluan että menee julkisen puolen kautta mutkattomasti kun en jaksa hakea mitää korvauksia.En kannata yksityistä terveydenhoitoa. En ole köyhä mutten halua maksaa kahtasataa perusterveydenhoidosta.
-ap
ap haluaa jonkun hokkus pokkus keinon. Kunhan ei tarvitse itse vaivautua.
No usko nyt hyvä ihminen, että Roalla saat loppuelämäksi ihosi hyvään kuntoon, kokeile sitten myöhemmin em. hoitoja ihosi jatkohoitoon, mutta nyt kiireellä varaamaan aikaa ihotautilääkärille.
Varaa aika ihotautilääkäriltä, mutta älä odota ihmeitä. Roaccutania kannattaa kokeilla, jos iho-ongelmat häiritsevät kovasti. Tosin aina ei sekään auta. Olen syönyt Roaa kolme kuuria viimeisen 15 vuoden aikana ja aina ovat näpyt palanneet. Monet ovat siitä kyllä saaneet hyvin apua.
Ja ne maitotuotteet! Sun vatsa sitten sietää maitoproteiinia mutta iho ei. Itse saan kamalan kipeän aknen rahkasta.
No kuvaa?