Miten tulisi suhtautua työkamun homouteen
Ei ole asiaa kertonut mutta olen sen itse huomannut vaikkei nyt mikään homomainen ole edes, sain asiaan varmuuden lähinnä vahingossa facen kautta (ei olla kavereita siellä). Miten mun pitäis käyttäytyä ja suhtautua jos asia joskus tulee ilmi? Olla yllättynyt vai sanoa että tiesin jo?
En ole ikinä ollut vastaavassa tilanteessa, kertooko homot edes missään vaiheessa asiaa uusille ihmisille? Voisi kuvitella että jossain vaiheessa tulee esille, tähän asti vain puhunut ympäripyöreästi niin, että hänen kumppaninsa sukupuoli ei ole selvinnyt.
Suht uusi tuttavuus ja molemmat aloitettu tässä työpaikassa samaan aikaan ja tullaan juttuun tosi hyvin.
Neuvokaa nyt tätä tyhmää, hänestä ei siis voi suoraan heti sanoa että on homo, käytöksestä ei huomaa, mutta paljon kun on tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa niin sen kyllä huomaa, en osaa sanoa että mistä.
Kommentit (23)
Kyse ei ole koskaan siitä, mitä kukaan, oli sitten sinkku tai parisuhteessa, sängyssä puuhaa, vaan siitä, että vaikket oliskaan hetero, on ihan kiva pystyä ihan tuosta noin vaan, ajattelematta, häpeämättä tms. kertomaan mitä vaikkapa kumppanisi/perheesi kanssa olet viikonloppuna tehnyt. Ja kun se ei tosiaankaan oo vaan sitä että "harrastettiin lesboseksiä", vaan vaikkapa niin, että "jo käytiin sienessä, lämmitettiin sauna ja tehtiin pellillinen pitsaa". Ja kyllä, monet pariskunnat rakastelevat lauantai-iltaisin lasten nukkumaanmenon jälkeen, ja sunnuntaiaamusinki ku ne tenavat kattoo aamuteeveetä. Ihan sama ootko hetero vai homo, mut just sitä ei työkavereille mainosteta, vaan sitä mitä noin yleensäki tehään kumppanin/perheen kanssa.
Ei kai siinä muu auta kun rupeat hihittelemään hermostuneesti työkaverisi seurassa, suit hiuksiasi ja pälyilet ympäriinsä ja kannattaa myös pitää paperipussia lähettyvillä jos hyperventilaatio uhkaa.
HOMOPHOBIA-Gay short film