Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tää porukka muka äärioikeistoa? (yle)

Vierailija
20.09.2015 |

http://yle.fi/uutiset/tutkija_uinuva_aarioikeisto_aktivoitunut/8318692

Minusta näyttää ihan tavallisilta tallukoilta.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:54"]

Huomatkaa Viron lippu. Virolaiset taas lietsomassa rasismia muita kohtaan, vaikka itse venäläisten kanssa ovat Suomen paskinta sakkia.

[/quote]

Ensinnäkin: KUKAAN SUOMALAINEN ei ole tuossa asiassa kanssasi samaa mieltä, että he olisivat "paskinta sakkia". Ei kukaan!
Toiseksi: Syytät jotakuta rasismin lietsojaksi ja tuomitset samaan hengenvetoon kaksi kansaa "paskaksi sakiksi". Huomaatko ristiriidan? Selitänkö tarkemmin?
Kolmanneksi: Se Viron lippu on todennäköisesti mukana siksi, että Viron politiikkaa tässä asiassa ihaillaan täällä. Samasta syystä mielenosoituksissa tsempattiin myös Unkaria.

Vierailija
62/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:23"]

Persu yrittää äkkiä tanslaattorilla kehitellä ranskankielistä lausetta. Oikea puoliksi ranskalainen olisi jo vastannut ranskaksi. Olette niin noloja.

[/quote]

Ja taas vaihteeksi nimittelyä ja vihapuhetta. Mikä ihme sua vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä uutisointi mennyt naurettavaksi. Jos nyt jotenkin haluaa asioihin vaikuttaa, niin lopettaa kaikkien tällaista paskaa suoltavien lehtien tilaamisen ja valistaa myös samanmielisiä tuttaviaan tekemään samoin. Tilausta irtisanoessa voi myös ilmoittaa selväsanaisesti mikä oli tähän syynä. 

Selaimeen kannattaa asentaa adblock, niin paskalehdet eivät saa ropoja myöskään nettijulkaisujen mainostuloista. Esimerkiksi Hesari on jo valmiiksi konkan partaalla ja heillä ei todellakaan ole varaa menettää maksavia asiakkaitaan. 

Valitettavasti kaikista pahin äärisuvakkien pesimälaitos on YLE ja he saavat rosvon lailla massiivisen rahoituksensa verotuksen kautta :(

Vierailija
64/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:25"]

Kyllä lähtee viimeinen uskottavuus hesarista kun keksimällä keksii shokkiotsikoita. 

Tuo oli jo todella naurettavaa. Kuka viittii tuosta oikeesti maksaa? 

[/quote]

No kai siellä muutama äärioikeistoakin edustavia tyyppejä oli, mutta noin silmämääräisesti katsottuna ehkä joku 5% porukasta korkeintaan.

[/quote]Pakko se on myöntää että nyt tässä kävi moku. 

Vierailija
65/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:25"]

Onpa aggressiivisen kuuloinen puoliksi ranskalainen. Kuulostaa todella paljon täyssuomalaiselta persulta.

[/quote]

Ööö. Minä en ole persu enkä tuo puoliksi ranskalainen kirjoittaja, mutta silti olen hyvin tietoinen siitä, että Ranskan kantaväestö osaa olla todella suvaitsematonta (jopa eurooppalaisia kohtaan) ja rasismi ja tyytymättömyys islaminuskoisia kohtaan on kasvussa koko ajan. Onko sinulla aavistustakaan, miten paljon Front national (Le Penin puolue) on nousussa?

Ajattelussa on tietynlaista kaksijakoisuutta myös liberaaleilla ranskalaisilla. Muistanet varmaan, millainen kansanliike "Je suis Charlie" oli, jättimielenosoituksineen. Vaikka sitä ei ihan suoraan sanottu, valtaosalla oli selvästi islaminvastainen sävy. Paikallinen suvaitsevaistokaan ei ole kyllä mitenkään ottamassa avosylin näitä uusia tulokkaita laumoittain vastaan.

Vierailija
66/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin rakastan muukalaislegioonaa 

Vierailija
67/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:25"]Onpa aggressiivisen kuuloinen puoliksi ranskalainen. Kuulostaa todella paljon täyssuomalaiselta persulta.
[/quote]
Hetkinen, suomi on mun 1. kieli. Mutta äidin kieli, erikseen kirjoitettuna, on ranska. Miksi ihmeessä minun pitäisi täällä kuittailla teille ranskaksi?

Persu olen, kyllä. Ja edelleen totean, että "suomalaisilla kriteereillä" Ranskassa ei muita olisikaan kuin "äärioikeistolaisia". Siellä on nähty muslimimaahanmuuton mukanaan tuomat ongelmat.

Vierailija
68/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se pikkuinen,jota työnnettiin rattaissa oli myös kauhea natsi ja kauhean pelottavaa porukkaa oli muutenkin,niin ja ne vanhemmat mummot vasta niin pelottavia olikin,että mun olisi tehnyt mieli jo mennä väestösuojaan ja lukita itseni sinne,ennenkuin kaikki pahat mummo ja vauva natsit ovat poissa :D

Vierailija
69/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se tässä hauskinta on että kyllä saa persuksi haukkua ja tuomita ihmisiä ja samaan hengenvetoon huudetaan unelmaa.Eikö ole aika kaksinaismoralismia?"minä olen hyvä ja sinä paska" Mitä suvaitsevaisuutta se?

Vierailija
70/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:43"]

Sehän se tässä hauskinta on että kyllä saa persuksi haukkua ja tuomita ihmisiä ja samaan hengenvetoon huudetaan unelmaa.Eikö ole aika kaksinaismoralismia?"minä olen hyvä ja sinä paska" Mitä suvaitsevaisuutta se?

[/quote]

Niin ja itse pidetään mielenosoituksia, mutta sitten ei haluttaisi suoda toisille samaa oikeutta.

Vierailija
71/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:43"]

[/quote] Joo jaa venäläisiä haukkua. Se kun ei ole rasismia 

Vierailija
72/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma höttö leenojen tulisi ymmärtää,että tavalliset kansalaiset ovat hyvin huolestuneita mitä maassamme tapahtuu.(Anteeksi niille,joiden nimi on Leena ja ymmärrätte tämän asian).

Vierailija
73/94 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:05"]

Järkyttävää on miten toisessa lauseessa suvaitsevaisuuttaan huutavat suomalaiset heti hetken päästä haukkuvat omia maanmiehiään mm. White trashiksi, junteiksi, luusereiksi, natseiksi, äärioikeistoksi.

[/quote]

Joo, olen huomannut saman. Se on aika erikoista käytöstä tosiaan, hyvin ristiriitaista. Ensin korotetetaan oma itse lähes pyhimykseksi joka ymmärtää että kaikki maailman ihmiset ovat samanarvoisia, puhutaan universaalista rakkaudesta mutta auta armias, jos joku kehtaa olla toista mieltä siitä, kestääkö Suomen taloudellinen tilanne valtavaa maahanmuuttovyöryä niin sitten onkin jo ymmärtämätön itsekäs junttisika :)

Vierailija
74/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:49"]

Unelma höttö leenojen tulisi ymmärtää,että tavalliset kansalaiset ovat hyvin huolestuneita mitä maassamme tapahtuu.(Anteeksi niille,joiden nimi on Leena ja ymmärrätte tämän asian).

[/quote]

Niin ei se vielä vaikka ois ollut 30 000 ihmistä unelma tapahtumassa, niin 5miljoonaa miinus 30 000, siihen vielä jää aika paljon porukkaa joilla välttämättä ei ollut se sama unelma.

Vierailija
75/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:52"]

[/quote]

Niin ei se vielä vaikka ois ollut 30 000 ihmistä unelma tapahtumassa, niin 5miljoonaa miinus 30 000, siihen vielä jää aika paljon porukkaa joilla välttämättä ei ollut se sama unelma.

[/quote]

se 30 000 on kuitenkin todella paljon enemmän kuin mitä tässä "kulkueessa" oli. 

Vierailija
76/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Totta, mutta moni ei uskalla vaan mennä paikan päälle, kun pelkää että väärin leimautuu rasistiksi.

Vierailija
77/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon Ranskan juttuun vielä lisäyksenä, että siellä alkaa pian olla "kukkahattutädeilläkin" pinna piukalla, vaikka vielä jaksaa yrittää auttaa. Katsokaapas vaikka tämä video Calais'n tilanteesta:

(Ohiksena, en tykkää sanasta "kukkahattutäti", koska en lähtökohtaisesti halua nimitellä hyväntahtoisia ihmisiä - silloinkaan, kun olen heidän kanssaan eri mieltä ja pidän heitä liian sinisilmäisinä.)

Vierailija
78/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:57"]

Epäonnistujilta ne näytti, luusereilta, ja sellaisiahan rasistit on. Suomalaisissa on enemmän luusereita kuin ruotsalaisissa ja norjalaisissa, ja siksi suomalaisissa on enemmän rasistejakin. Montako komeeta menestyjän näköistä miestä tuossa esim on? Ei yhtäkään. 

[/quote]

Ei tuo ollut mikään fitnesskisa, vaan mielenilmaus.

Vierailija
79/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:57"]

Epäonnistujilta ne näytti, luusereilta, ja sellaisiahan rasistit on. Suomalaisissa on enemmän luusereita kuin ruotsalaisissa ja norjalaisissa, ja siksi suomalaisissa on enemmän rasistejakin. Montako komeeta menestyjän näköistä miestä tuossa esim on? Ei yhtäkään. 

[/quote]

Montako sinun kriteereilläsi "komeata menestyjää" ylipäätään tulee suomalaisten pikkukaupunkien kaduilla vastaan? Tavallisia ihmisiä nuo ovat.

Vierailija
80/94 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Suurin osa näistä tuli kuuntelemaan ilmaisia artisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi