Maailman onnellisin kansa ei saa vauvoja
Osaavatkohan koiravauvat nauttia maailman onnellisimmasta maasta.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Minä oon maailman onnellisin koska mulla on yksi lapsi. Jää aikaa muullekin kuin lapsille.
eli kaikki muu on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on luultavasti maailman nirsoimmat naiset oman maan miehiä ajatellen.
Suomalaiset ovat tutkitusti Euroopan sisäsiittoisin kansa: https://www.nytimes.com/2008/08/13/science/13visual.html
suomi on maailman ateistisin maa.
tämä on vain yksi niiden seurauksista mitä ateismi tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat tutkitusti Euroopan sisäsiittoisin kansa: https://www.nytimes.com/2008/08/13/science/13visual.html
samalla rasistisin.
fakta tieto kirjoitti:
Koska maailman onnellisimman kansan naisoletetut opiskelevat, tekevät uraa ja päättävät itse tulevaisuudestaan. Täällä ei kukaan halua jäädä nyrkin ja hellan väliin, harrastamaan pirttiviljelyä. NiiN!
Harhaisen velan horinaa, siis luulo että lapset estää uran.
T. Ylintä johtoa (VP) ja useampi lapsi
En halua vauvaani reset-maailmaan Klausin aivopestäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän vauvat onnea tuokaan. Pelkkää huolta, valvomista ja rahanmenoa. Tutkitustikin onnellisimpia ovat lapsettomat parit.
Niiden parin vuoden ajan, kun aikuisilla on pienet lapset. Keski-iästä eteenpäin onnellisimpia ovat lapsia hankkineet ja varsinkin vanhana on aivan systeemin armoilla, jos lapsia ei ole.
Niin, koska vanhainkodithan ei ole täynnä yksinäisiä vanhuksia joita kukaan ei käy katsomassa, muuten kuin jouluna perinnön toivossa.
Mikään ei takaa että lapsesi pitävät sinusta huolta tai ovat edes elossa kun olet vanha. Voivat muuttaa vaikka ulkomaille. Jokainen meistä on yksin lopulta.
Ja miksi kärsisin ja saisin lapsia kun en niitä halua, vain jotta he hoitaisivat minua kun olen vanha?
Nykyisin on hyvät ehkäisyvälineet.Lapsi lapsia tehdän vasta kun koulutettu itsensä hyvän ammatiin.On varaa elättää lapsi,lapsen ja antaa hyvät mahdollisuudet heille matkalla elämään,Lapsi ei ole ilmainen .
Täällä lapset pääsevät vain osallisiksi kakista maailman sodista ja maksamaan niistä. Älkää tehkö lapsia vastaamaan toisten sotimisista ja pakoiluista. Omakaan kriisi ei ole poissuljettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Aurinko sammuu ja tämän maapallon tilalle tulee toinen maapallo uusilla eliöillä.
vanhempasi voisivat hieman valvoa netin käyttöäsi. tämä on aikuisten palsta.
Mitä onnellisempia naiset on niin sitä vähemmän kiinnostaa lasten teko. Näin sanoo tutkimukset. Parisuhde ja lapset on siis stressireaktio naisella. Kun nainen on onnellinen se ei kaipaa miestä eikä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä lapset pääsevät vain osallisiksi kakista maailman sodista ja maksamaan niistä. Älkää tehkö lapsia vastaamaan toisten sotimisista ja pakoiluista. Omakaan kriisi ei ole poissuljettu.
mites viime sodat? oot siis sitä mieltä että syntymäsi oli väärin?
me muut valitettavasti olemme kiitollisia että olemme olemassa.
Mä tekisin lisää jos vaan olis varaa. Mut ei ole niin no can do. Enkä tiedä haluaisinko enää kärsiä synnytystäkään ehdoin tahdoin. Jos se olis kivuton ni sit tietty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä onnellisempia naiset on niin sitä vähemmän kiinnostaa lasten teko. Näin sanoo tutkimukset. Parisuhde ja lapset on siis stressireaktio naisella. Kun nainen on onnellinen se ei kaipaa miestä eikä lasta.
linkki?
en löydä kuin tutkimuksia hyvän mielen hormoneista joita nainen saa ollessaan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin lisää jos vaan olis varaa. Mut ei ole niin no can do. Enkä tiedä haluaisinko enää kärsiä synnytystäkään ehdoin tahdoin. Jos se olis kivuton ni sit tietty.
paljon viimeksi maksettiin lapsesta?
Luulen että tosiasiallinen tieteellisesti tutkittu syy on naisten yhteiskunnallisessa asemassa. Naiset luovat uraa pitkään, eivätkä ole kiinnostuneita lapsien teosta. Myös voi johtua muotikulttuurista jossa ihannoidaan muiden maiden eksotiikkaa ja naiset haaveilevat ulkomaisista miehistä. Hypergamia.
Olen aina saanut suurta etua elämässä siitä että teen aina tietoisesti päinvvastoin kuin mikä on trendi ja suuren massan muoti. Liittyen siis ihan kaikkeen, koulutukseen, työhön, sijoittamiseen, asumiseen, lapsentekoon. Nyt lapsivihamielisenä aikakautena kun on muotia olla lapseton, kannattaa toimia juuri päinvastoin. Aina, ihan aina, se että olen toiminut päinvastoin kuin massa, on kannattanut ja tuonut huimaa etuutta - myös taloudellisesti. Joten useampi lapsi on.
Suosittelen. Tämä on ihan tieteellisestikin näin että etua ja hyötyä saa vain siten että toimii päinvastoin trendejä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maailman junteimmat ukot.
suomihan on sika miesten paratiisi kun saa antaa naiselle seksuaalista kokemusta eikä tarvii alkaa aviomieheksi eikä isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon viimeksi maksettiin lapsesta?
Ei kai Suomessa lapsia ole myyty sataan vuoteen. Mut lapset käy kalliiksi.
Ja maailman junteimmat ukot.