Oulaisista ketään?
Olen harkinnut lasteni kanssa muuttoa Oulaisiin, onko millainen paikka lapsille kasvaa ja kehittyä? Ainoa asia mikä epäilyttää on nuo junan alle hypänneet nuoret, mistä tämä buumi johtuu?
Kokemuksia kaivataan
Kommentit (9)
Pikkusielusten paikka. Lestoja runsain mitoin ja sitä rataa.. En muuttaisi.
Lapsille aika kovaa kyytiä, jos silmätikuksi jää..asutaan naapurissa, mutta meno samanlaista. Aika ajanut paikan ohi. Ei työpaikkoja, eikä mitään.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:03"]Pikkusielusten paikka. Lestoja runsain mitoin ja sitä rataa.. En muuttaisi.
Lapsille aika kovaa kyytiä, jos silmätikuksi jää..asutaan naapurissa, mutta meno samanlaista. Aika ajanut paikan ohi. Ei työpaikkoja, eikä mitään.
[/quote]
Okei, mulle just tarjottiin töitä niin tulee muutto aika varmasti eteen.. :/ millaisethan koulut siellä on?
Pieni paikka ja sen tuomat huonot puolet (vähän töitä, pienet piirit, narkkeja ja dokuja löytyy), mutta varmasti myös omat hyvät puolensa.
On siellä urheilujoukkueita pilvin pimein
Olen siellä kasvanut, nyt jo kauan muualla. Pieni paikka, mutta ihan mukavan virkeä. Kaikenlaisia tapahtumia paljon. Jos tykkää pienistä paikoista, niin ei Oulaisissa kai mitään vikaa ole. Ymmärtääkseni ne junan alle menneet olivat keskenään sopineet lopettavansa elämänsä noin, ei siihen mielestäni sen enempää mystiikkaa liity. Masennukseen voi sairastua missä vain ja löytää muita masentuneita seuraksi.
Keskustassa Juho Oksan alakoulu ja lukio, sivummalla sitten pienempiä ala-asteita. Hyvät on koulut :) Tervetuloa!
Itse olen tykännyt. Hoitoalalta ainaskin töitä löytyy. Pienen paikkakunnan hyvät ja huonot puolet :)
Terv. Muualta muuttanut
Käsittääkseni ainakin nuista viimeisistä junan alle hypänneistä, on suurin osa ollut narkkeja yms. :/
Up