Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petrus Pennanen ja tyttöystävänsä Rikkaissa ja rahattomissa

Vierailija
02.04.2022 |

Olipa surullista katsoa. Nuori tyttö ja selkeästi tosi epävarma. Ihan kuin olisi pelännyt sanoa mitään. Ilmeisesti eletään vanhan miehen rahoilla :(

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä tukka, uusi Danny

Vierailija
22/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksellä koko ajan sm-koru kaulassa. 

Samaan kiinnitin minäkin huomiota. Vapaaehtoista sitoutumista toisen sanelemiin sääntöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä tukka, uusi Danny

Typerä kommentti, uusi Roope Salminen.

Vierailija
24/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrus haluaa levittää rakkauden sanomaa...Lähisuhdeväkivaltahan on juuri sitä.

Petrushan on uhri. Roosa teki ihan samaa entisen poikaystävänsä (Deatan) kanssa. Selkeästi on epävakaa tapaus joka saa hirveitä raivokohtauksia, osan Deatalle raivoamisistakin videoi ihan itse.

Vierailija
25/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrus haluaa levittää rakkauden sanomaa...Lähisuhdeväkivaltahan on juuri sitä.

Petrushan on uhri. Roosa teki ihan samaa entisen poikaystävänsä (Deatan) kanssa. Selkeästi on epävakaa tapaus joka saa hirveitä raivokohtauksia, osan Deatalle raivoamisistakin videoi ihan itse.

Tuskin Petrus mikään puhdas pulmunen on, mutta nuo Roosan jatkuvat kohtaukset on kyllä jotain sellaista, mitä harva mies suostuisi katselemaan noin pitkään.

Vierailija
26/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mauttomasti oli sisustettu arvokas asunto. Ei yhtään sopinu yhteen kaapiston sävy ja sit ne lastenohjelman lavastuksesta dyykatut jakkarat.

Eikö ois voinu pari lanttia satsata ammattisuunnittelijaan saman tien ku rempataan?

Mun mielestä sisustettu kauniisti Pennasen värikkääseen tyyliin. Miksi aina pitäisi olla tylsää?

Vierailija
27/46 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pn niin eri näköinen Seiskan kuvissa kuin ohjelmassa? 😲

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-se-on-varmaa-Rikkaat-ja-rahattomat-pa…

Vierailija
28/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…

Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.

– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.

Onko toi Petrus joku naistenhakkaaja?

Vierailija
29/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pari vuotta sitten Pennanen oli vielä poly, tuli vastaan Tinderissäkin ja muistaakseni supertykkäsi meikäläisestä, mutta ei huvittanut ryhtyä varatun miehen viikonloppuviihdykkeeksi. Jos en väärin muista niin oli naimisissakin, nainen ilmeisesti eri kuin tämä nyt ruodittu ressukka?

Vierailija
30/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Petrus se rikas ja Petruksen tyttöystävä se rahaton?

Vierailija
31/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetaan Pennanen.

Vierailija
32/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilimat pihalle kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…

Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.

– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.

Onko toi Petrus joku naistenhakkaaja?

Roosan perus about jokaviikkoiset kilarit.

Vierailija
33/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari vuotta sitten Pennanen oli vielä poly, tuli vastaan Tinderissäkin ja muistaakseni supertykkäsi meikäläisestä, mutta ei huvittanut ryhtyä varatun miehen viikonloppuviihdykkeeksi. Jos en väärin muista niin oli naimisissakin, nainen ilmeisesti eri kuin tämä nyt ruodittu ressukka?

Jep poly. Ja rajaton ja sekaisin muutoinkin kuten nämä polyt tuppaavat olemaan.

Auttaisi nyt vanhempansa/sukulaiset tuon tyttöreppanan pois tuolta.

Vierailija
34/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep poly. Ja rajaton ja sekaisin muutoinkin kuten nämä polyt tuppaavat olemaan.

Auttaisi nyt vanhempansa/sukulaiset tuon tyttöreppanan pois tuolta.

Luuletko, että se noin vaan jättää taakseen Petruksen kustantaman luksuselämän? Tää sama pelleily on jatkunut vuosia, ja ihmiset on tarjonneet apua lukemattomia kertoja. Kohta on uusi käsilaukku tai kallis ravintolaillallinen, ja yhteiselämä hymyilee taas vähän aikaa.

Vierailija
35/46 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disgusting. 🤮

Vierailija
36/46 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole naisen syy, jos on mustelmilla. Aina voi poistua tilanteesta, eikä käydä fyysiseksi. Niin sekaisin koko Pennanen, että en ymmärrä miksi on edes julkisuudessa. Ohjelmassakin huomasi näiden kahden dynamiikan, Petrus ohjailee ja toinen myötäilee. Ikäero on myös suuri, nuori ihminen helpommin jää huonoon tilanteeseen, kun ei ole vielä keinoja tai rohkeutta käsitellä asioita tai lähteä.

Vierailija
37/46 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä pitkätukkainen ruipelo...hörhelö..ja nainen on kyllä pahasti raiteiltaan..ei tosta enää normaalia tule...kannabis tehnyt molemmille tehtävänsä

Vierailija
38/46 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä pitkätukkainen ruipelo...hörhelö..ja nainen on kyllä pahasti raiteiltaan..ei tosta enää normaalia tule...kannabis tehnyt molemmille tehtävänsä

Meillähän on täällä oikein kannabiksen asiantuntija!

Vierailija
39/46 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Petrus on rahansa saanut? Tietääkö kukaan?

Vierailija
40/46 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Petrus on rahansa saanut? Tietääkö kukaan?

Myi tyhjästä luomansa menestyvän ohjelmistoyrityksen jenkeille miljoonilla.