Petrus Pennanen ja tyttöystävänsä Rikkaissa ja rahattomissa
Olipa surullista katsoa. Nuori tyttö ja selkeästi tosi epävarma. Ihan kuin olisi pelännyt sanoa mitään. Ilmeisesti eletään vanhan miehen rahoilla :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tyttiksellä koko ajan sm-koru kaulassa.
Samaan kiinnitin minäkin huomiota. Vapaaehtoista sitoutumista toisen sanelemiin sääntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Typerä tukka, uusi Danny
Typerä kommentti, uusi Roope Salminen.
Vierailija kirjoitti:
Petrus haluaa levittää rakkauden sanomaa...Lähisuhdeväkivaltahan on juuri sitä.
Petrushan on uhri. Roosa teki ihan samaa entisen poikaystävänsä (Deatan) kanssa. Selkeästi on epävakaa tapaus joka saa hirveitä raivokohtauksia, osan Deatalle raivoamisistakin videoi ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petrus haluaa levittää rakkauden sanomaa...Lähisuhdeväkivaltahan on juuri sitä.
Petrushan on uhri. Roosa teki ihan samaa entisen poikaystävänsä (Deatan) kanssa. Selkeästi on epävakaa tapaus joka saa hirveitä raivokohtauksia, osan Deatalle raivoamisistakin videoi ihan itse.
Tuskin Petrus mikään puhdas pulmunen on, mutta nuo Roosan jatkuvat kohtaukset on kyllä jotain sellaista, mitä harva mies suostuisi katselemaan noin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti mauttomasti oli sisustettu arvokas asunto. Ei yhtään sopinu yhteen kaapiston sävy ja sit ne lastenohjelman lavastuksesta dyykatut jakkarat.
Eikö ois voinu pari lanttia satsata ammattisuunnittelijaan saman tien ku rempataan?
Mun mielestä sisustettu kauniisti Pennasen värikkääseen tyyliin. Miksi aina pitäisi olla tylsää?
Miten pn niin eri näköinen Seiskan kuvissa kuin ohjelmassa? 😲
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-se-on-varmaa-Rikkaat-ja-rahattomat-pa…
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…
Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.
– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.
Onko toi Petrus joku naistenhakkaaja?
Ainakin pari vuotta sitten Pennanen oli vielä poly, tuli vastaan Tinderissäkin ja muistaakseni supertykkäsi meikäläisestä, mutta ei huvittanut ryhtyä varatun miehen viikonloppuviihdykkeeksi. Jos en väärin muista niin oli naimisissakin, nainen ilmeisesti eri kuin tämä nyt ruodittu ressukka?
Onko Petrus se rikas ja Petruksen tyttöystävä se rahaton?
ilimat pihalle kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupoliitikko-Petrus-Pennasen-Roosa-kihl…
Roosa julkaisi tänään tiistaina (26.4.) järkyttäviä kuvia ruhjotuista kasvoistaan. Nuori nainen ei kerro kuvien yhteydessä, mistä mustelmat ovat peräisin.– En enää vaikene, sinä et ole mies satutit minua ja sanoit minua hulluksi ja sait kaikki ajattelemaan että minä olen se hullu, Roosa kirjoitti julkaisuun vapaasti suomennettuna.
Onko toi Petrus joku naistenhakkaaja?
Roosan perus about jokaviikkoiset kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pari vuotta sitten Pennanen oli vielä poly, tuli vastaan Tinderissäkin ja muistaakseni supertykkäsi meikäläisestä, mutta ei huvittanut ryhtyä varatun miehen viikonloppuviihdykkeeksi. Jos en väärin muista niin oli naimisissakin, nainen ilmeisesti eri kuin tämä nyt ruodittu ressukka?
Jep poly. Ja rajaton ja sekaisin muutoinkin kuten nämä polyt tuppaavat olemaan.
Auttaisi nyt vanhempansa/sukulaiset tuon tyttöreppanan pois tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep poly. Ja rajaton ja sekaisin muutoinkin kuten nämä polyt tuppaavat olemaan.
Auttaisi nyt vanhempansa/sukulaiset tuon tyttöreppanan pois tuolta.
Luuletko, että se noin vaan jättää taakseen Petruksen kustantaman luksuselämän? Tää sama pelleily on jatkunut vuosia, ja ihmiset on tarjonneet apua lukemattomia kertoja. Kohta on uusi käsilaukku tai kallis ravintolaillallinen, ja yhteiselämä hymyilee taas vähän aikaa.
Eipä se ole naisen syy, jos on mustelmilla. Aina voi poistua tilanteesta, eikä käydä fyysiseksi. Niin sekaisin koko Pennanen, että en ymmärrä miksi on edes julkisuudessa. Ohjelmassakin huomasi näiden kahden dynamiikan, Petrus ohjailee ja toinen myötäilee. Ikäero on myös suuri, nuori ihminen helpommin jää huonoon tilanteeseen, kun ei ole vielä keinoja tai rohkeutta käsitellä asioita tai lähteä.
Järkyttävä pitkätukkainen ruipelo...hörhelö..ja nainen on kyllä pahasti raiteiltaan..ei tosta enää normaalia tule...kannabis tehnyt molemmille tehtävänsä
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä pitkätukkainen ruipelo...hörhelö..ja nainen on kyllä pahasti raiteiltaan..ei tosta enää normaalia tule...kannabis tehnyt molemmille tehtävänsä
Meillähän on täällä oikein kannabiksen asiantuntija!
Mistä Petrus on rahansa saanut? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä Petrus on rahansa saanut? Tietääkö kukaan?
Myi tyhjästä luomansa menestyvän ohjelmistoyrityksen jenkeille miljoonilla.
Typerä tukka, uusi Danny