Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyö erokortin pöytään puolen vuoden välein ja minä itken ja anelen

Vierailija
02.04.2022 |

Sitten tilanne menee ohi ja elämä jatkuu normaalisti. Joka kerralla suhteeseen tulee särö ja eilisen jälkeen rakkaus kuoli kokonaan. Nyt olen tässä vain rahan ja läheisriippuvuuteni takia. Nyt säästän rahaa seuraavaa kertaa varten ja haalin kirppareilta kodintarvikkeita varastossa olevaan laatikkoon. Seuraavalla kerralla en enää anele jatkoa, toivottavasti pystyn lähtemään jo ennen sitä. Niin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aprillia :)

Ap

Ooot mulku kusipää mikäli oikea ap. EI vakavalla asijalla lasketa hevosenleikkiä.

Vierailija
22/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä akka lähdössä kerran kuussa. Ei vaan millään lähde. Olen kyllästynyt uhkailun, koska se vaikuttaa intoon rakentaa yhteistä elämää ja kotia. Tosi turhauttavaa.

Erolla uhkailu on henkistä väkivaltaa joten kannattaa varmaan miettiä haluatko olla väkivaltaisen ja turvattoman ihmisen seurassa jonka kanssa ei voi luottaa mihinkään jatkuvuuteen?

Onko erolla uhkailua sanoa: "jos et lopeta juomista, eron sinusta"

"Jos et tee kotitöitä, eroan sinusta"

"Jos et ole valmis tekemään mitään intiimielämän paranemiseksi, haluan eron"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en itkisi enkä anelisi, vaan sanoisin että selvä, erotaan vaan. Ilman mitään draamaa jatkaisin tekemisiä ja sanoisin myös että kun kerran olit eron alulle panija, kerää kamasi ja lähde. Jos et omista mitään siitä missä asutte, lähtisin itse.

Vierailija
24/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta vielä menee. Toisella kerralla olen lähtenyt jokaikinen kerta ja saanut vihat niskaani siitä, että otan erohalut tosissani sen jälkeen, kun olen jo kerran varoittanut, että seuraavalla kerralla sitten myös erotaan.

Vierailija
25/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla ap on siellä teidän yhteisessä kodissa omia tavaroita, keittiökamoja, huonekaluja jne.?

Laita ne valmiiksi itsellesi helposti saataville ja varastoon laatikoita, niin pakkaat yhdessä päivässä kun mies on töissä ja olet saanut oman kämpän, siinähän saa ukko sitten ihmetellä kun vaan häviät sen jälkeen kun hän on sanonut että otetaan ero.

Vierailija
26/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein, lähde menemään!👍Kuulostaa kauhealta suhteelta.

Kau he al ta kyl lä, mut ta ko ke muk se ni mu kaan my ös va li tet ta van nor maa lil ta. Sik si o len kin e lä nyt va paa eh toi ses ti sink ku na 25-vuo ti aas ta läh ti en.

Pa ri suh de on jo ten kin ka ma lan ras kas ta pa e lää, kun ko ko a jan saa ol la ai na kin vä hän var pail laan ei kä oi kein mi hin kään voi luot taa ei kä ai na kaan mi tään yh teis tä voi suun ni tel la kun ko ko suh de voi hy vin kin ol la jo huo men na en ti nen.

(tä män pals tan sen suu ri on jo tain aivan kä sit tä mä tön tä, tuos sa vies tis sä on nor mis ti kir joi tet tu na jo tain a sia tonta)

Vierailija
27/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätäppä se kerran etkä itke, vaan alat järjestämään eteenpäin miehesi toivomaa ja esittämää asiaa. Nauti  sen sian ilmeistä. Mikäli narsistilla sellaisia edes on.

Tuo on vaarallinen neuvo, koska siinä voi mennä henki. Parempi vaan jatkaa miehen edessä anelua kuten ennenkin, mutta hommata oma asunto ym miehen tietämättä. Ja muuttaa kun mies on töissä.

Vierailija
28/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies uhkailee myös kerran puolessa vuodessa. Heittäisin tavarat pihalle, jos ei olisi yhteisiä lapsia.

Noh, kerran jo etsin hänelle asunnon, muttei sitten halunnutkaan muuttaa. Turhauttavaa, koska vaikuttaa tulevaisuuden suunnitelmiin. Haluaisi, että ostaisimme asunnon, mutta miksi ihmeessä, jos toisella pyörii ero mielessä koko ajan.

Olen jo vähän luovuttanut. Aloin tekemään suunnitelmia, joihin mies voi halutessaan osallistua, mutta pärjätään ilmankin. Nakertaa parisuhdetta tällainen.

Vierailija
29/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aprillia :)

Ap

Ei kai. Aprillipäivä oli eilen.

Vierailija
30/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies uhkailee myös kerran puolessa vuodessa. Heittäisin tavarat pihalle, jos ei olisi yhteisiä lapsia.

Noh, kerran jo etsin hänelle asunnon, muttei sitten halunnutkaan muuttaa. Turhauttavaa, koska vaikuttaa tulevaisuuden suunnitelmiin. Haluaisi, että ostaisimme asunnon, mutta miksi ihmeessä, jos toisella pyörii ero mielessä koko ajan.

Olen jo vähän luovuttanut. Aloin tekemään suunnitelmia, joihin mies voi halutessaan osallistua, mutta pärjätään ilmankin. Nakertaa parisuhdetta tällainen.

Niin ja lisään, että itse en tosiaan anele. Kerron, että sopii poistua jos siltä tuntuu. Ei kenenkään kanssa voi väkisin olla. Lapset tarvitsevat isäänsä, mutta ehkä hekin ovat onnellisempia kun tapaavat isäänsä jos tämä elää onnellisempaa eloa toisaalla.

Vierailija
31/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla ojennat sille valmiiksi täytetyn erohakemuksen ja pyydät allekirjoituksen.

Nyt haet luottokorttia ellei ole ja säästät vuokratakuut.

Vierailija
32/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätäppä se kerran etkä itke, vaan alat järjestämään eteenpäin miehesi toivomaa ja esittämää asiaa. Nauti  sen sian ilmeistä. Mikäli narsistilla sellaisia edes on.

Muuten meni hyvin tuo ehdotus, mutta lisäämällä sanan sika tuohon tippui pohja pois koko jutulta. Olisit nyt ollut sen vertaa aikuinen ihminen.

Ja sinun puolestasi oli ihan pakko päästä pätemään ja kasvattamaan aikuista ihmistä. Aika raskasta.

Vierailija
33/33 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni myös uhkaili erolla (+mykkäkoulu) ja minä luulin alkuun hänen olevan tosissaan. Kun aloin surun murtamana eroa puuhaamaan, hän ei halunnutkaan erota eikä mitään ongelmia ollutkaan, mistä voisi keskustella. Muistan aina sen tunteen kuin märkä rätti naamaan, kun tajusin kaiken olleen henkistä väkivaltaa. Se vaikutti siihen, että mitään yhteistä tulevaisuutta en osannut  enää suunnitella hänen kanssaan, en luottanut häneen. Kun lopulta sain kiskottua itseni suhteesta irti, hän ei halunnut erota ja olisi vieläkin palaamassa yhteen. Olen jälkeenpäin ollut vihainen itselleni, kun en eronnut silloin heti kun tämä tunteillani pelaaminen alkoi. Se hajotti enemmän ja enemmän joka kerta.

Tsemppiä sinulle! Säästä rahaa ja ala keräämään voimia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän