Mistä treffipalvelusta löytyy kunnon miehiä?
Sellaista luotettavaa, uskollista, kunnollista, hyvät elämänarvot omaavaa miestä etsin. Mistä ihmeestä sellaisen löytäisi, jos treffipalveluja ajatellaan? Suomi24 ei nyt ihan ekana tuu mieleen...Haluaisin pysyvän, vakituisen suhteen.
Kommentit (43)
Happypancake.com:sta olen löytänyt montakin kunnon miestä. Olen tosin vanhempi kuin sinä, ja niin ovat tapaamani miehetkin. Ne kunnolliset. :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:53"]Mietin noita maksullisiakin, eliittikumppania ja match.comia.
Täytyy tutustua niihinkin!
Ap
[/quote]
Mä olen kokeillut molempia - eliittikumppanista en tykännyt, koska siellä ei voi itseä "selailla tarjontaa", vaan palvelu ehdottaa tiettyjä miehiä. Match.com oli mun mielestä siks parempi, kun hakutuloksiin voi itse vaikuttaa. Ja siksi maksullinen palvelu, että mukana on enemmän niitä tosissaan olevia, mutta kannattaa muistaa, että jotkut "harrastavat" noita palveluita - kai niihin jää koukkuun. Itse suosin nopeaa tapaamista, selviää onko tyyppi sitä mitä kertoo olevansa ja mikä tärkeintä - onko kemiaa. Tapasimme mieheni kanssa matchin kautta, yhdessä pian kaksi vuotta.
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:59"]Löysin elämäni rakkauden ok cupidista. Vastaamalla sivuston mahdollisimman moniin kysymyksiin sivusto tunnistaa korkeimmat matchit ja ehdottaa niitä sinulle. Kysymyksiä on joka lähtöön; eettisistä arvoista älykkyyteen ja ulkonäkötoiveista kiinnostuksenkohteisiin. Kävin treffeillä aivan upeiden, omasta mielestäni älykkäiden ja samat elämänarvot jakavien ihmisten kanssa. Joukkoon totta kai mahtui pari hirvitystä, ja tapasin useampia ihmisiä ennen kuin löytyi se täydellinen :) suosittelen tätä!
[/quote]
Tämä teksti olisi voinut olla minunkin suustani. Paitsi, että kävin vain yksillä treffeillä ennen kuin löysin mieheni. Yli kaksi vuotta ollaan nyt oltu yhdessä ja edelleen todella onnellisia.
Tietty okcupidissakin on sitä seksin perässä juoksevaa porukkaa, mutta oman kokemukseni mukaan vähemmän kuin muualla.