Mistä treffipalvelusta löytyy kunnon miehiä?
Sellaista luotettavaa, uskollista, kunnollista, hyvät elämänarvot omaavaa miestä etsin. Mistä ihmeestä sellaisen löytäisi, jos treffipalveluja ajatellaan? Suomi24 ei nyt ihan ekana tuu mieleen...Haluaisin pysyvän, vakituisen suhteen.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:17"]Ei mistään, sitä voidaan pitää ohjenuorana.
Pelimiehet ja toisaalta nössykät noita käyttää.
[/quote]
Huoh näitä mustavalkoisia ajatuksia. Itse olen, kuten yseasti täälläkin kertonut, treffipalstoilla ihan vain siksi, että minulla on paljon vaatimuksia miehelle jolloin todennäköisyys livetörmäämiselle on luokkaa 0,00000000000000000000000000 %. Kun taas, jos vaatimukseni olisivat luokkaa komea, hurmaava ja hauska, en todellakaan olisi netissä etsimässä, saisin sen livenäkin. Minä nyt en vain tyydy kumppanuudessa siihen, että mies on kiva ja heittää läppää.
Ja olen myös löytänyt miesystäviä netistä, jopa sieltä suomi24:stä. Ja se mies oli alkuun kuin unelma, juuri sitä mitä etsin.
Tinderiin en ikinä mene, koska siellä ei satavarmasti majaile samoja arvoja kanssani omaavia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:20"]Mitä kunnolliset miehet tekevät treffipalstoilla? Eikö sellaiset saa naista muutenkin. [/quote] En tiedä missä piireissä sinä liikut, mutta normaalia aikuisen ihmisen elämää elävä mies tai nainen ei välttämättä tapaa missään vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ei siellä ruokakaupassa tulla iskemään, suurin osa kuitenkin elää parisuhteessa.
[/quote]
No missä ne normaalit, aikuisen ihmisen elämää, valtaosa tavallisista ihmisistä ovat sitten tavanneet? :D Eivät ainakaan missään netissä.
[/quote]
Voi kuule, aikuisina tavanneet usein juurikin netissä tätä nykyä. Nuorempana on toisin, kun liikutaan opiskelupiireissä, on sinkkukavereita jne. Päivitä tietosi tälle vuosituhannelle, olet huvittava.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:29"]
Joissakin palveluissa voi olla joko ilmaiseksi tai maksullisesti. Minä pitäisin maksullista parempana, koska siihen ei ryhdytä ihan niin kevyesti vitsimielellä, varsinkin jos täytyy tunnistautua järjestelmään jollain lailla. Karsii ensimmäiset luuserit. Jos täytyy laittaa oma kuvansa, niin karsii naimisissa olevat, ja lisäksi voi katsoa facesta onko sellainen ihminen oikeasti olemassa. Jos mies antaa treffejä varten vielä oikean puhelinnumeronsa, niin on jo aika turvallista lähteä kahville.
[/quote]
Onko maksullisissa paikoissa muka käyttäjiä?
[/quote]
On siellä epätoivoisia miehiä ja naisbotteja rahastamassa niitä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:17"]Ei mistään, sitä voidaan pitää ohjenuorana.
Pelimiehet ja toisaalta nössykät noita käyttää.
[/quote]
Huoh näitä mustavalkoisia ajatuksia. Itse olen, kuten useasti täälläkin kertonut, treffipalstoilla ihan vain siksi, että minulla on paljon vaatimuksia miehelle jolloin todennäköisyys livetörmäämiselle on luokkaa 0,00000000000000000000000000 %. Kun taas, jos vaatimukseni olisivat luokkaa komea, hurmaava ja hauska, en todellakaan olisi netissä etsimässä, saisin sen livenäkin. Minä nyt en vain tyydy kumppanuudessa siihen, että mies on kiva ja heittää läppää.
Ja olen myös löytänyt miesystäviä netistä, jopa sieltä suomi24:stä. Ja se mies oli alkuun kuin unelma, juuri sitä mitä etsin.
Tinderiin en ikinä mene, koska siellä ei satavarmasti majaile samoja arvoja kanssani omaavia miehiä.
[/quote]
Korjaus
Joissakin palveluissa voi olla joko ilmaiseksi tai maksullisesti. Minä pitäisin maksullista parempana, koska siihen ei ryhdytä ihan niin kevyesti vitsimielellä, varsinkin jos täytyy tunnistautua järjestelmään jollain lailla. Karsii ensimmäiset luuserit. Jos täytyy laittaa oma kuvansa, niin karsii naimisissa olevat, ja lisäksi voi katsoa facesta onko sellainen ihminen oikeasti olemassa. Jos mies antaa treffejä varten vielä oikean puhelinnumeronsa, niin on jo aika turvallista lähteä kahville.
[/quote]
[/quote]
Ystävätär löysi Eliittikumppaneista puolison ja toinen ystävätär ja minä löydettiin Matchista. On niissä. Jos haluaa niin viikon sisällä kirjautumisesta on ehtinyt käydä vaikka kymmenellä treffillä. Sitä en sano että kukaan niistä on Mr Big, mutta ihan oikeita ihmisiä ne ovat.
No itse lasken itseni tuohon kunnollisten miesten ryhmään ja suomi24:ssa olen. En muuten tapaa sinkkunaisia missään ja baareilu ei kiinnosta.
Ihan s24:lta löysin oman kunnollisen mieheni. Tinderistä ja iskuristakin löytyi helmiä sikojen seasta :) mutta ei edennyt yksiä treffejä pitemmälle. Pannukakussa oli liian vanhaa porukkaa jotenkin, vaikken itsekään enää nuori ole.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:33"]
[/quote]
[/quote]
Ystävätär löysi Eliittikumppaneista puolison ja toinen ystävätär ja minä löydettiin Matchista. On niissä. Jos haluaa niin viikon sisällä kirjautumisesta on ehtinyt käydä vaikka kymmenellä treffillä. Sitä en sano että kukaan niistä on Mr Big, mutta ihan oikeita ihmisiä ne ovat.
[/quote]
Älkää nyt vaan akat tätä sinkkuelämä-trollia sitten uskoko.
Muijan elämä koostuu av:lla sinkkuelämä-avausten tehtailusta ja samalla treffailee kymmeniä miehiä. Ja mä olen henry saari.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älkää nyt vaan akat tätä sinkkuelämä-trollia sitten uskoko.
Muijan elämä koostuu av:lla sinkkuelämä-avausten tehtailusta ja samalla treffailee kymmeniä miehiä. Ja mä olen henry saari.
[/quote]
En oikein voi todistaa todeksikaan näin anonyymilla palstalla, mutta jos ap on tosissaan niin se noin 30 e ei ole paha liittymismaksu, ja lupaan että miehiä on. Joillakin on tietenkin pikkaisen liikaa kilometrejä takana, ja toisilla yhtä paljon liikaa olutta, mutta kun jaksaa seuloa niin siellä on aivan helmiä joukossa. Joissakin on tietysti vikana se että etsivät itseään 20 v nuorempia, mutta onneksi heitäkin on vain osa. Sopiviakin on aivan riittävästi. Minua ei tarvitse uskoa, tämän voi tosi edullisesti testata ja todeta itse todeksi.
ap
...eikä tietenkään ap vaan 27, sori!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:47"]
...eikä tietenkään ap vaan 27, sori!
[/quote]
LOL, se siitä.
Mietin noita maksullisiakin, eliittikumppania ja match.comia.
Täytyy tutustua niihinkin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:53"]
Ap
[/quote]
Paljastuit jo mainostrolliksi. Mene pois.
Tinder, mulle löyty sieltä :D tuuria kai...
Joo, Iskurissa suurimmat kullit tarjolla ja kovimmat kyydit. Koettu on!
Pertsa
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:53"]
Ap
[/quote]
Paljastuit jo mainostrolliksi. Mene pois.
[/quote]
Jos tarkoitit typoani niin en ole ap, terv. 27. Mene itse pois kun toiset yrittää keskustella asiaa. En ole mainostrolli vaan löysin elämäni miehen netistä, ja jos ei ystävättäret olisi usuttaneet minua sinne, olisin vieläkin yksin imemässä sukkaa. Mistä muuten luulet että 40+ yksinhuoltaja löytää kunnon miehen ja vielä selvin päin? Helppo sinun on irvailla jos olet ilmeisimmin noin parikymppinen sinkkumies. Ei minullakaan siinä vaiheessa opiskeluaikana ollut netin tarvetta. Entä nyt, kun ainoa oma aika on kun lapsi on nukkumassa, eikä siitä baariin lähdetä? Sen sijaan netissä voi viesteillä niin paljon kuin univelaltaan sietää.
27
Löysin elämäni rakkauden ok cupidista. Vastaamalla sivuston mahdollisimman moniin kysymyksiin sivusto tunnistaa korkeimmat matchit ja ehdottaa niitä sinulle. Kysymyksiä on joka lähtöön; eettisistä arvoista älykkyyteen ja ulkonäkötoiveista kiinnostuksenkohteisiin. Kävin treffeillä aivan upeiden, omasta mielestäni älykkäiden ja samat elämänarvot jakavien ihmisten kanssa. Joukkoon totta kai mahtui pari hirvitystä, ja tapasin useampia ihmisiä ennen kuin löytyi se täydellinen :) suosittelen tätä!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:56"]Joo, Iskurissa suurimmat kullit tarjolla ja kovimmat kyydit. Koettu on!
Pertsa
[/quote]
Ei kai tässä mitään gay juttuja kysytty
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:53"]Mietin noita maksullisiakin, eliittikumppania ja match.comia.
Ap
[/quote]
Mä olen kokeillut molempia - eliittikumppanista en tykännyt, koska siellä ei voi itseä "selailla tarjontaa", vaan palvelu ehdottaa tiettyjä miehiä. Match.com oli mun mielestä siks parempi, kun hakutuloksiin voi itse vaikuttaa. Ja siksi maksullinen palvelu, että mukana on enemmän niitä tosissaan olevia, mutta kannattaa muistaa, että jotkut "harrastavat" noita palveluita - kai niihin jää koukkuun. Itse suosin nopeaa tapaamista, selviää onko tyyppi sitä mitä kertoo olevansa ja mikä tärkeintä - onko kemiaa. Tapasimme mieheni kanssa matchin kautta, yhdessä pian kaksi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:20"]Mitä kunnolliset miehet tekevät treffipalstoilla? Eikö sellaiset saa naista muutenkin. [/quote] En tiedä missä piireissä sinä liikut, mutta normaalia aikuisen ihmisen elämää elävä mies tai nainen ei välttämättä tapaa missään vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ei siellä ruokakaupassa tulla iskemään, suurin osa kuitenkin elää parisuhteessa.
[/quote]
No missä ne normaalit, aikuisen ihmisen elämää, valtaosa tavallisista ihmisistä ovat sitten tavanneet? :D Eivät ainakaan missään netissä.
[/quote]
Ei kaikki käy baarissa ikinä. Voin sanoa että naisten jumpissa ei kovin montaa naimaikäistä sinkkumiestä liiku, eikä kukaan ole ikinä tullut minua jututtamaan kirjastossa.