99% ihmisistä on tyhmiä
Minua älykkäänä ihmisenä ärsyttää tämä ihmisten tyhmyys jonka voi tätäkin palstaa lukemalla huomata. Arvioisin että noin 99% ihmisistä on tyhmempiä kun minä. En koe soveltuvani yhteiskuntaa koska ole liian älykäs.
t. älykäs
Kommentit (18)
Mulla on joskus samanlainen fiilis. Tiedä sitten onko se narsismia vai oikeasti sitä, että olen liian älykäs.
Kyseessä taitaa olla Dunning-Kruger-efekti eli ylivertaisuusvinouma. Tyhmät yksilöt pitävät itseään usein poikkeuksellisen älykkäinä, kun taas älykkäät saattavat elää koko elämänsä epävarmuudessa älynlahjoistaan.
Mua kiinnostaa aina näissä tapauksissa, miten eri tavalla te ajattelette, jotta voitte arvioida olevanne 1% parhaimmistoa älyn suhteen? Olisin utelias kuulemaan, millä tavalla älykäs näkee tämän yhteiskunnan, ja mitä korjaisitte, jos saisitte päättää asioista tyhmien sijasta?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:03"]
Mua kiinnostaa aina näissä tapauksissa, miten eri tavalla te ajattelette, jotta voitte arvioida olevanne 1% parhaimmistoa älyn suhteen? Olisin utelias kuulemaan, millä tavalla älykäs näkee tämän yhteiskunnan, ja mitä korjaisitte, jos saisitte päättää asioista tyhmien sijasta?
[/quote]
"Älykkäät" ottavat vertailukohteekseen aamuöisen vauvapalstan ja siksi pitävät itseään eliittinä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:03"]
[/quote]
Varmasti sillä tavoin että kaikilla olis paskempi olla kuin mitä nyt.
Älykkyys ja vauvapalsta sulkevat toisensa pois. Vain.typerä vastaa tähän edes peukuttamalla kumpaankaan suuntaan.
Suuri osa tässä maailmassa tapahtuvasta "matskusta" on jotain mikä menee aikanaan ohi. Eli ei kannata hirveästi välittää, lähes kaiken voi tunkea syvälle perseeseen minne se kuuluukin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:13"]Suuri osa tässä maailmassa tapahtuvasta "matskusta" on jotain mikä menee aikanaan ohi. Eli ei kannata hirveästi välittää, lähes kaiken voi tunkea syvälle perseeseen minne se kuuluukin.
[/quote]
Laitahan sitten pääsi sinne.
" En koe soveltuvani yhteiskuntaaN koska oleN liian älykäs. t. älykäs."
Kas tässä älyttömät töppisi korjattuna. T: Älytön, mutta älykkämpi
"En koe soveltuvani yhteiskuntaaN, koska oleN liian älykäs. t. älykäs"
En koe ap:n olevan kovinkaan älykäs, koska hän on siihen kertakaikkiaan liian tyhmä. Jo pari riviä tuottamaansa tekstiä tämän paljasti. Raaka, mutta reilu peli. Kiitos ap:lle tästä informatiivisesta ja piristävästä aloituksesta!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:13"]Suuri osa tässä maailmassa tapahtuvasta "matskusta" on jotain mikä menee aikanaan ohi. Eli ei kannata hirveästi välittää, lähes kaiken voi tunkea syvälle perseeseen minne se kuuluukin. [/quote] Laitahan sitten pääsi sinne.
[/quote]
Just tollasia tarkoitin. Ei sinne nyt omaa päätä tarvi laittaa nuija.
Minusta 100% on totuudenmukainen kuva planeetan tilasta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:56"]Minua älykkäänä ihmisenä ärsyttää tämä ihmisten tyhmyys jonka voi tätäkin palstaa lukemalla huomata. Arvioisin että noin 99% ihmisistä on tyhmempiä kun minä. En koe soveltuvani yhteiskuntaa koska ole liian älykäs.
t. älykäs
[/quote]
99% ihmisistä o v a t tyhmiä.
I feel you. Sama fiilis.