Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

petin vahingossa

Vierailija
20.09.2015 |

Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:38"] Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :( [/quote] Miksi ylipäätään lähdit toisen naisen kanssa taksilla hänen luokseen,jos tarkoitus ei ollut panna? Kyllä ihan viinastakin voi muisti lähteä,ei siihen tarvita tyrmäystippoja ettei muista kännipanojaan.Mut kerro ihmeessä tyttöystävälle,kyllä hän varmaan ymmärtää että vahinkoja sattuu. [/quote] No kai nainen ja mies voivat muutenkin viettää aikaa yhdessä kuin panemalla.. Ap

[/quote]

No en minä ainakaan katsoisi hyvällä jos poikaystäväni lähtisi baari-illan päätteeksi "viettämään aikaa" vieraan naisen kanssa.Muuten olet oikeassa,voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia.
[/quote]
Olet sitten aika lapsellinen.. Nainen halusi esitellä minulle pelikokoelmaansa. Oma muija ei ymmärrä pelejä niin olisi ollut kiva päästä juttelemaan rauhassa saman henkisen naisen kanssa.. Ap
[/quote]

Jopas. Ei mun mies ainakaan lähde katsomaan mitään pelikokoelmaa jonkun vieraan ämmän luo baarin jälkeen! :D olisitko ollut valmis selittämään noin muijallesi, kun se kysyy missä olit yötä?

Vierailija
22/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:38"] Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :( [/quote] Miksi ylipäätään lähdit toisen naisen kanssa taksilla hänen luokseen,jos tarkoitus ei ollut panna? Kyllä ihan viinastakin voi muisti lähteä,ei siihen tarvita tyrmäystippoja ettei muista kännipanojaan.Mut kerro ihmeessä tyttöystävälle,kyllä hän varmaan ymmärtää että vahinkoja sattuu. [/quote] No kai nainen ja mies voivat muutenkin viettää aikaa yhdessä kuin panemalla.. Ap [/quote] No en minä ainakaan katsoisi hyvällä jos poikaystäväni lähtisi baari-illan päätteeksi "viettämään aikaa" vieraan naisen kanssa.Muuten olet oikeassa,voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. [/quote] Olet sitten aika lapsellinen.. Nainen halusi esitellä minulle pelikokoelmaansa. Oma muija ei ymmärrä pelejä niin olisi ollut kiva päästä juttelemaan rauhassa saman henkisen naisen kanssa.. Ap

[/quote]

Selität sitten vain tuon muijallesi ja toivot että hän uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:38"] Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :( [/quote] Miksi ylipäätään lähdit toisen naisen kanssa taksilla hänen luokseen,jos tarkoitus ei ollut panna? Kyllä ihan viinastakin voi muisti lähteä,ei siihen tarvita tyrmäystippoja ettei muista kännipanojaan.Mut kerro ihmeessä tyttöystävälle,kyllä hän varmaan ymmärtää että vahinkoja sattuu. [/quote] No kai nainen ja mies voivat muutenkin viettää aikaa yhdessä kuin panemalla.. Ap

[/quote]

No en minä ainakaan katsoisi hyvällä jos poikaystäväni lähtisi baari-illan päätteeksi "viettämään aikaa" vieraan naisen kanssa.Muuten olet oikeassa,voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia.
[/quote]
Olet sitten aika lapsellinen.. Nainen halusi esitellä minulle pelikokoelmaansa. Oma muija ei ymmärrä pelejä niin olisi ollut kiva päästä juttelemaan rauhassa saman henkisen naisen kanssa.. Ap
[/quote]

Jopas. Ei mun mies ainakaan lähde katsomaan mitään pelikokoelmaa jonkun vieraan ämmän luo baarin jälkeen! :D olisitko ollut valmis selittämään noin muijallesi, kun se kysyy missä olit yötä?
[/quote]
En mutta vain siksi koska naiset ovat niin epäloogisesti ajattelevia en siksi että olisin tehnyt jotain väärää. Ap

Vierailija
24/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kännissä ja lähdit "katsomaan hänen pelejä" - ei niitä sitten päiväsaikaan ja selvin päin voinut katsoa? Ei uppoisi minuun tuo selitys. Jos et tiedä mitä kännissä olet tehnyt niin alkoholinkäyttösi ei ole enää normaalia eikä hallinnassa. Siinä tapauksessa kerro vaan tyttöystävällesi, pääsee sinusta ajoissa eroon.

Vierailija
25/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet mietiskellyt tulevan lapsen sukupuolta ja nimeä?

Vierailija
26/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa muuta ku mikä "mies" oot... naises ansaitsee parempaa. Koita ny kaivaa ne pallis jostain ja kertoa. Kai itekin haluaisit tietää? Hyi tuollasia.

Vierailija
27/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:38"] Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :( [/quote] Miksi ylipäätään lähdit toisen naisen kanssa taksilla hänen luokseen,jos tarkoitus ei ollut panna? Kyllä ihan viinastakin voi muisti lähteä,ei siihen tarvita tyrmäystippoja ettei muista kännipanojaan.Mut kerro ihmeessä tyttöystävälle,kyllä hän varmaan ymmärtää että vahinkoja sattuu. [/quote] No kai nainen ja mies voivat muutenkin viettää aikaa yhdessä kuin panemalla.. Ap [/quote] No en minä ainakaan katsoisi hyvällä jos poikaystäväni lähtisi baari-illan päätteeksi "viettämään aikaa" vieraan naisen kanssa.Muuten olet oikeassa,voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. [/quote] Olet sitten aika lapsellinen.. Nainen halusi esitellä minulle pelikokoelmaansa. Oma muija ei ymmärrä pelejä niin olisi ollut kiva päästä juttelemaan rauhassa saman henkisen naisen kanssa.. Ap [/quote] Jopas. Ei mun mies ainakaan lähde katsomaan mitään pelikokoelmaa jonkun vieraan ämmän luo baarin jälkeen! :D olisitko ollut valmis selittämään noin muijallesi, kun se kysyy missä olit yötä? [/quote] En mutta vain siksi koska naiset ovat niin epäloogisesti ajattelevia en siksi että olisin tehnyt jotain väärää. Ap

[/quote]

Sinustako olisi siis täysin loogista ja uskottavaa,jos muija väittäisi viettäneensä baari-illan yön jonkun toisen luona,mutta ei suinkaan panemassa,vaan katsomassa jotain harrastukseen liittyvää kokoelmaa?

Vierailija
28/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:06"]

Kettu kävi kolossa.Ikävä kyllä vaikka päättäisit olla kertomatta tästä pikku vahingostasi,niin se tulee joskus ilmi.Enemmin tai myöhemmin.

[/quote]

Varmaan joo.. 99.9% pettämisistä(kään) ikinä ilmi tule.

Vierailija
29/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos oottekin panneet ja vieläpä paljaalla ja nainen on tartuttanut sinuun jonkin taudin? Vastuutonta miten ihmiset kannustavat vain unohtamaan asian. Mieti jos tartutat tyttöystävääsi tuurilla jonkun herpeksen, siinä on viattoman elämä piloilla sen jälkeen. Tyttöystävänäsi en suostuisi seksiin ennen sukupuolitautitesteissä käyntiä... itse asiassa pettämisen tullessa ilmi voi olla ettei seksiä tipu enää lainkaan.

Vierailija
30/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihanan viatonta: "tule katsomaan mun peliä(!)" ja ap uskoi sen tarkoittavan tietokonepeliä :D

Tuohan on maailman vanhin kikka, yleensä esiintyy paremmissa piireissä muodossa "tule meille, esittelen sinulle etsauksiani".

Vierailija
31/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:38"] Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :( [/quote] Miksi ylipäätään lähdit toisen naisen kanssa taksilla hänen luokseen,jos tarkoitus ei ollut panna? Kyllä ihan viinastakin voi muisti lähteä,ei siihen tarvita tyrmäystippoja ettei muista kännipanojaan.Mut kerro ihmeessä tyttöystävälle,kyllä hän varmaan ymmärtää että vahinkoja sattuu. [/quote] No kai nainen ja mies voivat muutenkin viettää aikaa yhdessä kuin panemalla.. Ap [/quote] No en minä ainakaan katsoisi hyvällä jos poikaystäväni lähtisi baari-illan päätteeksi "viettämään aikaa" vieraan naisen kanssa.Muuten olet oikeassa,voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. [/quote] Olet sitten aika lapsellinen.. Nainen halusi esitellä minulle pelikokoelmaansa. Oma muija ei ymmärrä pelejä niin olisi ollut kiva päästä juttelemaan rauhassa saman henkisen naisen kanssa.. Ap

[/quote]

Hassua,minusta taas ei ole kovin aikuismaista ja kypsää pettää kännissä ja vältellä vielä vastuuta "lähdin katsomaan pelikokoelmaa...nainen varmaan käyttänyt tyrmäystippoja...en ole edes pannut kun en muista,nainen valehtelee..." Taitaa ap olla itse käyttänyt tyrmäystippoina alkoholijuomia,ei muista tai "muista" pettäneensä ja nyt miettii miten pääsisi tilanteesta kuin koira veräjästä.Sitten hän pitää yksiavioisia ihmisiä "lapsellisina".Jos nyt vaan tunnusta kaiken,niin saa muijasi päättää mitä mieltä hän on tuollaisista "vahingoista".

Vierailija
32/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:32"]

Voi kuinka ihanan viatonta: "tule katsomaan mun peliä(!)" ja ap uskoi sen tarkoittavan tietokonepeliä :D

Tuohan on maailman vanhin kikka, yleensä esiintyy paremmissa piireissä muodossa "tule meille, esittelen sinulle etsauksiani".

[/quote]

Viaton ap parka on lähtenyt katsomaan tietokonepelejä,ja joutunut tyrmäystipparaiskauksen uhriksi,voi toista! :D

Vierailija
33/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kuulla miten ihmeessä tämä voi olla vahinko? Petin vahingossa :D toivottavasti kumppanisi jättää sinut ja voit toteuttaa näitä vahinkoja ihan kaikessa rauhassa!

Vierailija
34/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:37"]

Mä haluan kuulla miten ihmeessä tämä voi olla vahinko? Petin vahingossa :D toivottavasti kumppanisi jättää sinut ja voit toteuttaa näitä vahinkoja ihan kaikessa rauhassa!

[/quote]

Tietenkin juuri niin kuin ap kuvaili.Ihan viattomasti lähdetään baarista tuntetamatton matkaan ja herätään aamulla ilman muistikuvia,jos pettämistä on tapahtunut,se oli ihan vahinko koska oikeasti ap halusi vain jutella peleistä.Muista ap,että mitä ei muista sitä ei ole tapahtunut,eli älä suotta pode syyllisyyttä tapahtuneesta :D

Vierailija
35/44 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:38"] Heräsin vieraan naisen kämpältä nainen kainalossa. Muistan että lähdettiin samalla taksilla baarista tän naisen kanssa mutta sen jälkeen en mitään. Nainen väittää että panimme mutta mä en muista. Käyttiköhän toi hullu ämmä jotain tyrmäystippoja? Miten kerron tyttöystävälle vai kerronko ollenkaan :( [/quote] Miksi ylipäätään lähdit toisen naisen kanssa taksilla hänen luokseen,jos tarkoitus ei ollut panna? Kyllä ihan viinastakin voi muisti lähteä,ei siihen tarvita tyrmäystippoja ettei muista kännipanojaan.Mut kerro ihmeessä tyttöystävälle,kyllä hän varmaan ymmärtää että vahinkoja sattuu. [/quote] No kai nainen ja mies voivat muutenkin viettää aikaa yhdessä kuin panemalla.. Ap [/quote] No en minä ainakaan katsoisi hyvällä jos poikaystäväni lähtisi baari-illan päätteeksi "viettämään aikaa" vieraan naisen kanssa.Muuten olet oikeassa,voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. [/quote] Olet sitten aika lapsellinen.. Nainen halusi esitellä minulle pelikokoelmaansa. Oma muija ei ymmärrä pelejä niin olisi ollut kiva päästä juttelemaan rauhassa saman henkisen naisen kanssa.. Ap [/quote] Jopas. Ei mun mies ainakaan lähde katsomaan mitään pelikokoelmaa jonkun vieraan ämmän luo baarin jälkeen! :D olisitko ollut valmis selittämään noin muijallesi, kun se kysyy missä olit yötä? [/quote] En mutta vain siksi koska naiset ovat niin epäloogisesti ajattelevia en siksi että olisin tehnyt jotain väärää. Ap

[/quote]

Ihanan kypsä asenne ap:lla! "Ihan vahingossa petin,mutta en kyllä ole tehnyt mitään väärää,epäloogiset naiset aina turhaan syyttelemässä..."

Vierailija
36/44 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n muisti taisi palata,kun hylkäsi ketjun :D

Vierailija
37/44 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Itse sain juuri kuulla mieheni pettäneen minua. En olisi halunnut tietää.

Vierailija
38/44 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, näitä ikuisuus kysymyksiä. Mieti haluaisitko itse tietää, jos asiat olisivat toisinpäin.

Vierailija
39/44 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:56"]

Älä kerro. Pilaat suhteenne ikuisesti. Kestä omantunnon kolkutus äläkä muserra toisen maailmaa oman pahan olosi takia. Menee ohi aikanaan.

[/quote]

Sietää tuommoinen suhde pilatakin. Parempi sille naisellekin olla yksin kuin huonossa suhteessa. Ja kyllä, suhde on huono jos siinä petetään "vahingossa".

Vierailija
40/44 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:08"]

Älä kerro. Itse sain juuri kuulla mieheni pettäneen minua. En olisi halunnut tietää.

[/quote]

Jospa ap:n nainen ei halua elää valheessa.Nämä ovat sellaisia asioita,ettei niissä voi oikein neuvoa muita,joittenkin mielestä tieto lisää tuskaa,toiset haluavat että suhteessa ollaan rehellisiä jotta voi päättää jatkaako petturin kanssa.