Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äh voi ei. Annoin vahingossa sairaan 9-vuotiaan lähteä kaverille.

Vierailija
02.04.2022 |

Kaverin äiti soitti, että lapseni on oksentanut ja itkee. Kun kävin hakemassa lapseni kotiin ja halasin häntä tunsin miten kuuma hän oli. Ja kalpea... Kotona on oksentanut kolme kertaa. Nyt nukkuu tuossa mun vieressä sohvalla. Hirveän huono omatunto, vaikka en voinut tietää. Lapsen kaverin äiti oli todella kireän oloinen. Ei tarkoitettu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaverin äiti ei ollut lapsellesi vihainen? Jos kerran lapsi itkikin. Eihän sairaudelle mitään voi.

Vierailija
22/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pikkusisarukset ovat oksentaneet jo melkein viikon, vähän vuoropäivinä. Mutta tämä lapsi ollut koko ajan ihan oireeton ja hän on käynyt harrastuksissakin, musiikkikoulussa, uimassa ja jalkapallossa. Ja nyt sitten kävi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohautat olkapäitäsi ja pääset asiasta yli.

Vierailija
24/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pikkusisarukset ovat oksentaneet jo melkein viikon, vähän vuoropäivinä. Mutta tämä lapsi ollut koko ajan ihan oireeton ja hän on käynyt harrastuksissakin, musiikkikoulussa, uimassa ja jalkapallossa. Ja nyt sitten kävi näin.

Mitä koit saaneesi esittämällä minua? Toivottavasti sinulla oli hauskaa.

Ps. Meillä kukaan ei ole ollut sairaana. Ap

Vierailija
25/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä. Mistä olisit voinut tietää? Kerran mä lähetin sairaan lapsen kouluun. Valitteli kyllä oloaan aamulla, mutta koska lapsella oli tapana valittaa oloaan JOKA aamu, niin en sitä sen enempää ajatellut. Tuli sitten parin tunnin päästä kotiin ja sanoi oksentaneensa koulussa. No, sen jälkeen olen ollut tarkempi.

Vierailija
26/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, niin oma poikani oksensi ala-asteella kesken ruokailun omalle tarjottimelleen. Kun hän pääsi takaisin kouluun, niin luokalla yli puolet oli oksennustaudissa... En tiedä oliko tarttunut tuosta vai oliko sitä muutenkin, mutta hieman korvat punoittaen menin parin viikon päästä tuosta vanhempainiltaan.

Eikä! Meillä on käynyt ihan sama vahinko. Tai ehkä jopa pahempi nimittäin poika oksensi linjastolla tarjotinpinon päälle. Oli pieni ekaluokkalainen eikä ollut uskaltanut sanoa opelle huonosta olosta. Huh. Melkoisen tilanteen järjesti. Jatkotartunnoista en tiedä :D

Vierailija
27/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista et sai taudin siellä kylässä syötyään jotain sopimatonta?

Lapsilla noi saattaa tulaa tosi pian. Kerran lennolla oli pilaantunutta on ruokaa jota söi aikuinen ja lapsi.

Lapsi oksensi heti lennon laskeuduttua ja aikuinen vasta illalla hotellissa...