Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viikossa käytte viihteellä?

Vierailija
02.04.2022 |

Montako kertaa ihmiset täällä yleensä käyvät viihteellä? Ihmettelen miten voi olla ihmisiä jotka kuukausi tai vuositolkulla istuvat vai kotonaan? Itse käyn helposti 3-5 kertaa viikossa baareissa ja yökerhoissa ja joskus enemmänkin. Kyllä nyt vähintään se 3 kertaa viikossa pitää päästä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tyypillinen vuokralla asuva pitkäaikaistyötön.

Anteeksi mutta millä tavalla työttömällä olisi varaa käydä 3-5 kertaa viikossa yökerhoissa? Kyllä minä ihan töitä teen joka päivä. 

Oot varmaan aika väsynyt töissä. Olet sitten minkä ikäinen hyvänsä.

Sehän nyt riippuu päiväsä toki. Joskus sitä on väsyneempi ja joskus ei. Mutta mitä sitten? 

Väärin työnantajaa kohtaan joku krapulainen "työntekijä".

Olen kyllä freelancer eli itsensätyöllistäjä eli MINÄ olen itseni työnantaja hah. Eikä ole yhtään väärin että käyn viihdyttämässä itseäni. 

Vierailija
22/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen enemmän ihmisiä, joilla on halua mennä baariin useana kertana viikossa. Eikö se sama jumputus, ylihintaiset juomat ja epämääräinen seura ala kyllästyttämään? Plussana tietty näinä aikoina napata kotiin viemisiksi koronaa ja muuta hauskaa. 

Mulla on ollut koronaa ja klamydiaa ja yhtä sun toista enkä vieläkään oo kuollut että eipä paljoa kiinnosta. En ymmärrä näitä koronahysteerikkoja. 

Henkilökohtaisesti itselläni ei ole suurta hinkua olla tautipesäkkeenä vain siksi, että saisin ylihintaista juomaa ja paskaa musaa. Mutta hei, nauti olostasi. Minäkin teen niin. 

(Liian moni baarissa tuntuu jakavan tämän ajatusmaailman, jossa klamydiat ja koronat eivät heidän päätään pakota, yksi hyvä syy pysyä sieltä poissa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viihteellä monta kertaa viikossa, jopa päivittäin:

Nytkin viihdytän itseäni palstallla.

Hetki sitten viihdytin itseäni kirjalla.

Viime lauantaina menimme koko perheellä taukotuvalle ja keitimme kaakaota ja nakkikeittoa.

Viime yönä pidin radioamatööriyhteyksiä.

Vierailija
24/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta millä tavalla työttömällä olisi varaa käydä 3-5 kertaa viikossa yökerhoissa? Kyllä minä ihan töitä teen joka päivä. 

Eli ne lähiöräkälässä joka päivä aamusta yömyöhään istuvat on sinun mielestä suurituloisia...

Vierailija
25/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viimeksi 90-luvulla…

Revi siitä!

Vierailija
26/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ne lähiöräkälässä joka päivä aamusta yömyöhään istuvat on sinun mielestä suurituloisia...

En voi heidän tulotasoaan tietää mutta itse en käy lähiöräkälöissä kuin korkeintaan etkoilemassa. Aina jos lähden baareilemaan niin menen kyllä ainakin loppuyöksi ihan kunnon yökerhoon ja oon siellä pilkkuun asti. 

Vierailija
27/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taisin käydä pubissa parilla kaljalla, olisko ollut 2018 tai 2019.

Bilemestoissa en käy, koska en tajua mikä siinä ruuhkassa, jonotuksessa ja metelissä ihmisiä kiehtoo?

Jos haluan dokaa, ostan alkosta satsin erikoisoluita ympäri maailmaa. Nuoleskelen niitä, tilaan ruokaa kotiin ja nautin rauhasta.

Vierailija
28/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alemman tason henkilö. Kysyisit mieluummin, montako kertaa kymmenessä vuodessa porukka käy ulkona.

Vierailija
29/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on seksuaalisesti ehkä sitten aika aktiivinen. Itse en lähde ainakaan viihteelle muuta kuin silloin, kun on vastakkainen sukupuoli hakusessa. Ryypätä pystyn kotonakin ja samoin naapurit pitää ympäristöhälyä kotonakin. 

Vierailija
30/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorempana 4 kertaa viikossa. Ennen koronaa en käynyt kuin kaksi kertaa kuussa. Nyt en ole käynyt kuin kerran - pari (viime) vuoden aikana ja riittää oikein hyvin.

Ei jaksa katsella sitä humalaisten toilailua, etenkin kun en vedä enää kännejä. Musiikki, suurin osa paska sellainen, huutaa täysillä ettet kuule mitä kaveri puhuu. Maksat ylihintaisia juomia.

Ennemmin otan kotona muutaman huurteisen ja kuuntelen tasan sellaista musiikkia kuin haluan pienellä volyymilla.

Vierailija
31/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on seksuaalisesti ehkä sitten aika aktiivinen. Itse en lähde ainakaan viihteelle muuta kuin silloin, kun on vastakkainen sukupuoli hakusessa. Ryypätä pystyn kotonakin ja samoin naapurit pitää ympäristöhälyä kotonakin. 

Olet oikeassa sillä seksikumppaneita minulla on ollut yli 200 koska sekä miehiä että naisia on pantu. Ja olen siis 25-vuotias mies. 

Vierailija
32/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa, vaikka olen sinkku. Kuppia tulee kyllä kotona otettua.

Vierailija
33/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään kotona päivästä toiseen enkä edes tiedä miksi, mutta näin teen. 

Vierailija
34/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerrasta kun oon käyny baarissa on useampi vuosi.

Vierailija
35/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei käy baareissa ei tarkoita että istuu vain kotona.

Vierailija
36/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 1-2 kertaa viikossa. Nykyisin 30-vuotiaana kerran kuukaudessa käyn baarissa pelaamassa biljardia ja juon kaksi olutta siinä samalla. Koko kesä menee tosin mökillä puutöissä, ryypätessä ja grillatessa. Onneksi on mökki niin ei tarvitse olla siellä viihteellä kuuntelemassa köihien ulinaa.

Vierailija
37/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kantavatkin KAIKKI rahansa sinne.

Sikäli, kun aamusta yömyöhään kapakassa istuvia enää on...

Ainakin täällä maalla kapakat ovat auki ke-lsu klo 15 eteenpäin, lauantaina aukeaa kymmeneltä. Ei juoppoja aamusta tule ja iltapäiväkaljalaiset ovat harvinaisia.

Jos käyn joskus ryypyllä klo 19 aikaan, saan istua yksin...

Juopot juovat Pirkka-olutta kotonaan.

Vierailija
38/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta

Mistä sairaudesta on kyse? Kerrotko ICD-10 diagnoosikoodin? 

F10

Vierailija
39/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa sillä seksikumppaneita minulla on ollut yli 200 koska sekä miehiä että naisia on pantu. Ja olen siis 25-vuotias mies. 

Joko genitaaliherppes kukki. Kyllä kai tosta joukosta jo sellaisen kantajan voisi kuvitella löytyvän.

Vierailija
40/42 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli viisikymppisenä on jo muutakin tekemistä kun notkua baareissa. Toki parikymppisenä tuli käytyä useamman kerran viikossa. Tässä iässä se olisi outoa tai alkoholiongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi